Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Kraków: Przeprowadzenie kursów na wychowawców kolonijnych
w ramach projektu pn.
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 108934 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie , ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeo.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów na wychowawców kolonijnych w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w latach 2012, 2013, 2014 w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce kursów na wychowawców kolonijnych dla uczniów krakowskich szkół o profilu zawodowym zakończonych uzyskaniem przez nich zaświadczeń potwierdzających ukończenie ww. kursów nadających im uprawnienia, o których mowa w § 12 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12 poz. 67 ze zm.). Podstawą wydania ww. zaświadczenia dla każdego z uczestników kursu będzie pozytywny wynik przeprowadzonego przez Wykonawcę egzaminu wewnętrznego. Do przystąpienia do egzaminu uprawnieni będą uczniowie, którzy spełniają kryteria określone w Regulaminie uczestnictwa w projekcie (- obecność na zajęciach). Oprócz ww. zaświadczenia wszyscy uczniowie, którzy przystąpili do egzaminu wewnętrznego bez względu na jego wynik otrzymają zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w przedmiotowym kursie. Liczba kursów ogółem ( w latach 2012-2014): 5, w tym: liczba kursów w 2012r: 2, liczba kursów w 2013r: 2, liczba kursów w 2014r: 1. Grupa uczestników jednego kursu liczy 15 uczniów. Łączna ilość godzin lekcyjnych (45 min) zajęć 1 kursu: 36. Zajęcia w ramach kursów odbywać się będą w soboty (maksymalnie 8 godz. lekcyjnych dziennie). Szczegółowe harmonogramy kursów zostaną uzgodnione przez Wykonawcę, który będzie realizował zamówienie z Liderem szkolnym projektu. Wykonawca winien zapewnić możliwość realizacji kursów, których wykonanie przypada w jednym roku kalendarzowym w tych samych terminach zajęć. Dopuszcza się zorganizowanie zajęć w innych terminach w ciągu tygodnia z wyjątkiem niedziel, (maksymalnie po 6 godzin lekcyjnych dziennie) w uzgodnieniu z Liderem szkolnym projektu. Terminy zajęć w ramach kursów muszą być dostosowane do obowiązujących godzin lekcyjnych uczestników kursów. Harmonogramy kursów mogą ulec zmianie w trakcie ich trwania z powodu zmian w podziale godzin wynikających z organizacji pracy Zespołu Szkół Ekonomicznych nr 1 w Krakowie. W trakcie trwania kursów opiekę nad ich uczestnikami ponosi Wykonawca, tym samy, ponosi on pełną odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo. Program każdego kursu (wraz z liczbą godzin i formami realizacji poszczególnych tematów) określa załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12 poz. 67 ze zm.). W przypadku zmiany ww. przepisów w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca winien realizować kursy, zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym w okresie prowadzenia kursów. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne dodatkowe roszczenia, w tym roszczenia finansowe. Dodatkowo, Wykonawca winien na zakończenie każdego kursu przeprowadzić dla jego uczestników egzamin wewnętrzny. Wykonawca jest zobowiązany w ramach każdego kursu: - zapewnić każdemu uczestnikowi kursu nieodpłatnie niezbędne materiały szkoleniowe (dzienniczek wychowawcy) które po zakończeniu zajęć przechodzą w posiadanie uczestnika, - wydać każdemu z uczestników kursu, którzy przystąpili do egzaminu wewnętrznego zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie, - wydać każdemu z uczestników kursu, którzy uzyskali pozytywny wynik z egzaminu wewnętrznego zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu nadające mu uprawnienia, o których mowa w § 12 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12 poz. 67 ze zm.), - zapewnić catering (kawa, herbata lub, sok, drożdżówka). Każdy kurs zakończy się: - organizacją i przeprowadzeniem przez Wykonawcę egzaminu wewnętrznego, - przeprowadzeniem przez Wykonawcę opracowanej przez niego ankiety końcowej wśród uczestników kursu oraz dostarczeniem jej Zamawiającemu, - dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu rejestru/listy obecności potwierdzających uczestnictwo osób biorących udział w kursie oraz program kursu, karty czasu pracy/ewidencji przedstawiającej daty i godziny przeprowadzenia zajęć w odniesieniu do programu kursu, - dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu zbiorczego potwierdzenia przekazania materiałów szkoleniowych uczestnikom kursu, - dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń wydawanych uczestnikom kursu, a także zbiorczego potwierdzenia przekazania zaświadczeń uczestnikom. Miejsce zajęć w ramach każdego kursu: - Zespół Szkół Ekonomicznych nr 1 w Krakowie przy ul. Kapucyńskiej 2, - w terenie (dot. jednych zajęć).Zamówienie jest w całości finansowane ze środków publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadzić należycie co najmniej trzy kursy na wychowawców kolonijnych, z których każdy spełnia poniższy warunek: - liczba uczestników kursu: minimum 15 osób.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: III.6.2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. III.6.3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający: Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy, Siedzibę (firmy) albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, Numer NIP (nieobligatoryjnie),Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty, Cenę oferty (c) - w rozumieniu pkt. 13.1 SIWZ, Zakres prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. III.6.4) Dokument(y) udowadniający(-), że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Uwaga: Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określono w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, pokój nr 50..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, Dziennik Podawczy/Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16.1)Zamówienie realizowane jest w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej należącego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, pokój nr 50 w poniedziałki w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków) w godz. 10.00-14.00 (koszt materiałów: 7,00 zł, w tym VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego www.zeo.krakow.pl. Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego, IV.4.16.3) Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Aleksandra Kostrzewa. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów IV.4.16.4) Uzupełnienie pkt II.2):Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.06 2014 r. w tym: - dla kursów realizowanych w 2012r: od dnia zawarcia umowy do 15.07.2012r, - dla kursów realizowanych w 2013r.: od 02.01.2013r do 30.06.2013r, -dla kursu realizowanego w 2014r: od 02.01.2014r do 15.06.2014r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pod nazwą "Budowa oświetlenia na placu zabaw przy ulicy Dobrego Pasterza".
- 29. Wykonanie robót budowlanych w budynku US w Zakopanem przy ul. Szymony 14, pozostającym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie.
- Wymiana urządzeń metrologicznych służących do pomiaru zużycia wody oraz ciepła w wybranych budynkach pozostających w zasobach ZBK, w podziale na 3 części.
- Remont schodów oraz wykonanie kolejnego etapu remontu dachu w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie, al. Dygasińskiego 15
- Wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych (w tym gruzu, ziemi itp.) z lokali zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN.: "TWORZENIE LOKALNYCH SYSTEMÓW WSPARCIA DLA SENIORÓW"
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2024/2025
- "Monitorowanie postępów językowych dzieci i opracowanie indywidualnych planów pracy dla dzieci potrzebujących dodatkowego wsparcia" realizowanym w ramach projektu "Przedszkolne lnkubatory..,"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 80 warsztatów kulinarnych dla dzieci w wieku szkolnym (klasy I-III oraz IV-VIII), a także przeprowadzenie 10 warsztatów dla realizatorów żywienia zbiorowego
- Przeprowadzanie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzeń organizowanych w ramach projektu pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.