Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Kielce: Zakup i dostawa środków czystości dla Ś.C.O. w Kielcach
Numer ogłoszenia: 108948 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, fax (041) 36 74 071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków czystości dla Ś.C.O. w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: środki czystości- poniżej 211 tyś.EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Oryginalny kod CPV: 18.14.10.00 - Rękawice robocze Kod CPV wg słownika 2008: 18.14.10.00 - Rękawice robocze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Łącznie wadium dla Załączników 1-9 : 5.555,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej SIWZ: b) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie II.2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: druk Oferta 2) formularz cenowy oferty 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług 5) dowód wniesienia wadium 6) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7) Zaświadczenie stwierdzające, ze zaproponowany asortyment odpowiada określonym normom jakościowym np. PZH, certyfikaty, karty charakterystyki itp.. wymienionego w Załącznikach potwierdzonych za zgodność z oryginałem dot. Załącznika nr 2,4,5,7. -muszą być pogrupowane i oznaczone zgodnie z Załącznikiem, na który Wykonawca składa ofertę- w przypadku braku konieczności posiadania- oświadczenie 8) karta charakterystyki produktu - obowiązkowo do Załącznika nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. stałość cen - 10
- 3. jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.onkol.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul Artwińskiego 3 25-734 Kielce Sekcja Zamówień Publicznych pok. 318.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul Artwińskiego 3 25-734 Kielce Sekretariat Dyrektora ds. Ekonomiczno-Prawnych pok. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.08.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki do utrzymania czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do utrzymania czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. stałość cen - 10
- 3. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rękawice robocze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice robocze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. stałość cen - 10
- 3. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały foliowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.00.00.00-1, 25.22.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. stałość cen - 10
- 3. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały i środki do utrzymania czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały i środki do utrzymania czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. stałość cen - 10
- 3. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do utrzymania czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do utrzymania czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. stałość cen - 10
- 3. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: polimery i koncentraty do mycia podłóg i glazury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polimery i koncentraty do mycia podłóg i glazury.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. stałość cen - 10
- 3. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: mydła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mydła.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. stałość cen - 10
- 3. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wyposażenie odkurzaczy i froterek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażenie odkurzaczy i froterek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. stałość cen - 10
- 3. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: worki foliowe czerwone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki foliowe czerwone.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. stałość cen - 10
- 3. jakość - 20
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
- "DOSTAWA CHEMII PROFESJONALNEJ DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, ART. HIGIENICZNYCH, ŚRODKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI" Nr sprawy: 9/z/2025
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.