Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-21
Żnin: Szkolenie pn. Brukarz-konserwator zieleni
Numer ogłoszenia: 108949 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie , ul. Składowa 4, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031064, faks 052 3031085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.znin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie pn. Brukarz-konserwator zieleni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Brukarz-konserwator zieleni dla 9 osób bezrobotnych posiadających, co najmniej wykształcenie podstawowe lub gimnazjalne, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada potwierdzenie przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie spełnienia przez wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) w zakresie przedmiotu zamówienia.Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu wystawionego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) Dysponuje lub będzie dysponował podczas szkolenia salą wykładową przystosowaną do realizacji zajęć teoretycznych (moduł drugi i trzeci) o powierzchni podłogi minimum 23m kwadratowych, znajdującą się na terenie miasta Żnin, wyposażoną w odpowiednią ilość stolików i krzeseł (minimum 9 (dziewięć) - adekwatnie do liczby uczestników szkolenia); tablicę klasyczną lub sucho ścieralną, flipchart z zapasem kartek, projektor multimedialny, ekran projekcyjny. Sala powinna być właściwie oświetlona, ogrzewana, przewietrzana i odizolowana/ wyodrębniona od innych pomieszczeń, spełniać wymagania zgodne z przepisami BHP i ochrony p.poż. b) Dysponuje lub będzie dysponował miejscem do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu w module pierwszym zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie znajdującym się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. c) Dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem umożliwiający każdemu uczestnikowi szkolenia realizację zajęć praktycznych w module pierwszym. d) Dysponuje lub będzie dysponował na szkoleniu podczas realizacji zajęć praktycznych w module drugim terenem/placem, przystosowanym do realizacji zajęć praktycznych znajdującym się na terenie miasta Żnin. e) Dysponuje lub będzie dysponował sprzętem i narzędziami do robót brukarskich, umożliwiającymi każdemu uczestnikowi szkolenia realizację zajęć praktycznych w module drugim. f) Dysponuje lub będzie dysponował na szkoleniu podczas realizacji zajęć praktycznych w module trzecim odpowiednim: - sprzętem tj. minimum kosiarką spalinowa, wertykulatorem elektrycznym lub spalinowym, wykaszarką, - oraz narzędziami grodniczymi tj. nożyce ogrodnicze, sekator ogrodniczy, szpadel, grabie, szufla, łopata, opryskiwacz ogrodowy, taczka, haczka itp. w ilości niezbędnej do prawidłowego przebiegu zajęć praktycznych. g) Dysponuje lub będzie dysponował na szkoleniu podczas realizacji zajęć praktycznych w module trzecim odpowiednimi środkami i artykułami ogrodniczymi w ilościach nie mniejszych niż opisane w ustępie 8 pkt 6 załącznika nr 10 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zał. nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas szkolenia kadrą dydaktyczną (minimum czteroma osobami) uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia tzn.: a) minimum jedną osobą do prowadzenia zajęć z zakresu bhp posiadającym co najmniej średnie wykształcenie oraz kurs inspektora bhp lub wykształcenie wyższe w kierunku bhp; b) minimum jedną osobą do prowadzenia zajęć w module pierwszym posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych po 01.01.2012 r. zajęć na co najmniej 1 szkoleniu z zakresu uprawnień do obsługi: zagęszczarki i ubijaka wibracyjnego lub narzędzia udarowego ręcznego lub przecinarki do nawierzchni dróg; c) minimum jedną osobą do prowadzenia zajęć w module drugim - Brukarz posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych po 01.01.2012 r. zajęć na co najmniej 1 szkoleniu z zakresu brukarza; d) minimum jedną osobą do prowadzenia zajęć w module trzecim - Konserwator zieleni posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych po 01.01.2012 r. zajęć na co najmniej 1 szkoleniu z zakresu pielęgnacji, projektowania terenów zieleni lub ogrodów; Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (zał. nr 5a-5d do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, albo ewidencji. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 4. Jeżeli w wykazie osób lub narzędzi Wykonawca wykazał potencjał techniczny innych podmiotów należy dołączyć oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy. 2.Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: 1) nie podjęcia szkolenia przez osobę bezrobotną, 2) nieusprawiedliwionych nieobecności osób bezrobotnych na szkoleniu, 3) usprawiedliwionych nieobecności osób bezrobotnych z powodu podjęcia pracy lub innej pracy zarobkowej, 3. W sytuacji, gdy liczba osób szkolonych ulegnie zmniejszeniu Wykonawca może ubiegać się o zwrot kosztów kursu osób, które przerwały kurs. Wysokość kosztów ustala się proporcjonalnie do liczby godzin kursu, w którym uczestniczyły. 4. Umowa może ulec zmianie w wyniku następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: 1) zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (długotrwała choroba, śmierć, ustanie współpracy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowa osoba posiada co najmniej kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wykazana w wykazie kadry dydaktycznej dołączonym do oferty, na podstawie którego dokonano wyboru wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zachować ciągłość świadczenia usługi z zastrzeżeniem wystąpienia siły wyższej. 2) zmiany miejsca realizacji szkolenia wymienionego w ofercie, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zachować ciągłość świadczenia usługi z zastrzeżeniem wystąpienia siły wyższej 3) zmiana adresu / siedziby / formy prawnej. 5. Umowa może ulec zmianie w zakresie terminu realizacji szkolenia, w sytuacji, gdy zmiana terminu będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. działanie siły wyższej, zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia). Zamawiający wyznaczy w porozumieniu z Wykonawcą nowy termin wykonania zamówienia 6. Umowa może ulec zmianie w zakresie zmiany harmonogramu zajęć i innej dokumentacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 7.Zmiany do umowy zostaną wprowadzane przez zawarcie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip207.lo.pl - zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie ul. Składowa 4, 88 - 400 Żnin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie ul. Składowa 4, 88 - 400 Żnin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Projekt: Rynek pracy bez barier.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu"
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii w Grupach 1 - 7 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.