Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Starogard Gdański: Adaptacja części pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Starogardzie Gdańskim przy ul. Paderewskiego 11 na siedzibę Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
Numer ogłoszenia: 108954 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego, ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5630337, fax 058 5630337.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Starogardzie Gdańskim przy ul. Paderewskiego 11 na siedzibę Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Starogardzie Gdańskim przy ul. Paderewskiego 11 na siedzibę Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. Projektowana powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi 217,83 m2. Zakres robót obejmuje w szczególności: wymianę posadzek w adaptowanych pomieszczeniach, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie ścianek działowych, wykonanie okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, roboty malarskie, roboty instalacyjne w zakresie instalacji: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej, Roboty zewnętrzne w zakresie ogrodzenia i parkingu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty n/w dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3) Wykaz należycie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 100 tyś. złotych, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli wykaz sporządzony wg wzoru będzie zawierał, co najmniej dwie roboty tego typu. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz kadry kierowniczej sporządzony wg wzoru będzie zawierał, co najmniej osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy i posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 5) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg wzoru. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. W przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się, aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę. 6) Dokument stwierdzający, że osoba wymieniona w wykazie, która będzie wykonywać funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 7) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która będzie wykonywać funkcję kierownika budowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstarogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim Adres: 83-200 Starogard Gdański ul. Mickiewicza 9; pok. nr 110..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim Adres: 83-200 Starogard Gdański ul. Mickiewicza 9; pok. nr 110..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
- Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb
- Remont Leśniczówki Orle - postępowanie nr 2
- Pełnienie funkcji: Powiatowego Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II".
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - wychowanków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Dom dla Dzieci w Owidzu"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.