eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieSporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennegoczęść 1obszaru położonego u zbiegu ulic Dworskiej i Świerczewskiego, część 2obszaru położonego przy ulicy Bańgowskiej, część 3obszaru położonego u zbiegu ulic Kapicy, Kopalnianej i Wieczorka, c

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Siemianowice Śląskie: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: część 1: obszaru położonego u zbiegu ulic Dworskiej i Świerczewskiego, część 2: obszaru położonego przy ulicy Bańgowskiej, część 3: obszaru położonego u zbiegu ulic Kapicy, Kopalnianej i Wieczorka, część 4: obszaru położonego w rejonie ulicy Kruczej w Siemianowicach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 108959 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: część 1: obszaru położonego u zbiegu ulic Dworskiej i Świerczewskiego, część 2: obszaru położonego przy ulicy Bańgowskiej, część 3: obszaru położonego u zbiegu ulic Kapicy, Kopalnianej i Wieczorka, część 4: obszaru położonego w rejonie ulicy Kruczej w Siemianowicach Śląskich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu zgodnie z harmonogramem rzeczowym-zakres i problematyka sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego: część 1: u zbiegu ulic Dworskiej i Świerczewskiego, część 2: przy ulicy Bańgowskiej, część 3: u zbiegu ulic Kapicy, Kopalnianej i Wieczorka, część 4: w rejonie ulicy Kruczej, w Siemianowicach Śląskich. 3.Przedmiot ustaleń planu miejscowego oraz obszar objęty opracowaniem ujęty jest w uchwale nr: 1.Nr 41/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 22 marca 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Dworskiej i Świerczewskiego w Siemianowicach Śląskich - dla części1, 2.Nr 42/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 22 marca 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Bańgowskiej w Siemianowicach Śląskich - dla części 2, 3.Nr 43/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 22 marca 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Kapicy, Kopalnianej i Wieczorka w Siemianowicach Śląskich - dla części 3, 4.Nr 44/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 22 marca 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Kruczej w Siemianowicach Śląskich - dla części 4 4.Obszar i granice opracowania. Szczegółowe granice opracowań określają załączniki graficzne do uchwał; przybliżone powierzchnie obszarów objętych opracowaniami wynoszą: -dla części 1 - ok. 2 ha, -dla części 2 - ok. 28 ha, -dla części 3 - ok. 14 ha, -dla części 4 - ok. 7 ha. 5.Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest zmiana docelowego przeznaczenia obszarów w kierunku umożliwiającym dalszy ich rozwój zgodny z kierunkami określonymi w studium uwarunkowań i zawartymi w nim wytycznymi, a mianowicie: -dla części 1:zmiana przeznaczenia terenu w kierunku Terenów zabudowy usługowej, -dla części 2:zmiana przeznaczenia terenu w kierunku: Terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, Terenów zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, Terenów zabudowy usługowej, Terenów cmentarzy oraz Terenów komunikacji drogowej, -dla części 3:zmiana przeznaczenia terenu w kierunku terenów: zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej (i/lub jednorodzinnej), zabudowy usługowej, usług sportu i rekreacji oraz infrastruktury technicznej - tereny ciepłownictwa, -dla części 4:zmiana przeznaczenia terenu w kierunku Terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (i/lub wielorodzinnej). 6.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: -treścią w/w uchwał Rady Miasta Siemianowic Śląskich, -procedurami i problematyką określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80. poz. 717, z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), a także w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego -zgodnie z Harmonogramem rzeczowym - zakres i problematyka sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 7.Każdy etap sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będący przedmiotem odbioru powinien zostać podpisany przez głównego projektanta i projektanta sprawdzającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium, odrębnie dla każdej części zamówienia, w następującej wysokości: -dla części 1: 640,00 PLN (słownie: sześćset czterdzieści złotych zero groszy), -dla części 2: 1660,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset sześćdziesiąt złotych zero groszy), -dla części 3: 1600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych zero groszy), -dla części 4:1010,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziesięć złotych zero groszy). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść na kwotę łączną odpowiadającą sumie wysokości poszczególnych w/w wadium dla części, na które Wykonawca składa ofertę. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: -przelew na rachunek bankowy Urzędu Miasta (dotyczy formy pieniężnej) Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Wydział Finansowy ING Bank Śląski nr 78 1050 1214 1000 0010 0150 5856 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert -wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II, 10 lub przy ul. Michałkowickiej 105. Kasa w budynku Urzędu Miasta przy ul.Jana Pawła II nr 10 oraz Michałkowickiej 105 czynna w poniedziałki od 7.00-14.30oraz od 15.00-17.00 , we wtorki, środy, czwartki od 800-14.30 oraz od 15.00-16.00 ,w piątki od 8.00-12.30oraz od 13.00-14.00 Wniesienia wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: Wadium dla zamówienia p.n. sporządzenie mpzp - część ... (lub części: ...). 6.Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, wykonawca powinien dołączyć do oferty lub przedłożyć Komisji w dniu otwarcia ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163, z późn. zm.) tj.: 1/posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj, Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 3 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego obszarów w gminie miejskiej powyżej 50 000 mieszkańców, z których co najmniej 1 obejmuje teren górniczy eksploatacji głębinowej, 3/dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - głównym projektantem planu (1 osoba) i projektantem sprawdzającym (1 osoba), które to osoby są członkami izby urbanistów, wpisanymi aktualnie na listę izby. 4/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, tzn. - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, której wartość jest nie mniejsza od wartości brutto składanej oferty. 5/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania/w warunków udziału w postępowaniu: -Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 2.Formularz ofertowy 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualne zaświadczenia o wpisach na listę izby urbanistów głównego projektanta oraz projektanta sprawdzającego 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt:3.oraz pkt.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 9.1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 9.2.Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 9.3.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 12. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem pkt 6, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 13.Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 14.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzucenia lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 15.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy. 16.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wydział Urbanikstyki i Architektury - pokój nr 37 ul.Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kwocie 16,00zł lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Biuro Obsługi Mieszkańców ul.Michałkowicka 105 41-103 Siemianowice Śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Dworskiej i Świerczewskiego w Siemianowicach Śląskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Dworskiej i Świerczewskiego w Siemianowicach Śląskich 1. Przedmiot ustaleń planu miejscowego oraz obszar objęty opracowaniem ujęty jest w uchwale nr: -Nr 41/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 22 marca 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Dworskiej i Świerczewskiego w Siemianowicach Śląskich. 2.Obszar i granice opracowania. Szczegółowe granice opracowań określają załączniki graficzne do uchwał; przybliżone powierzchnie obszarów objętych opracowaniami wynoszą: -dla części 1 - ok. 2 ha. 3.Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest zmiana docelowego przeznaczenia obszarów w kierunku umożliwiającym dalszy ich rozwój zgodny z kierunkami określonymi w studium uwarunkowań i zawartymi w nim wytycznymi, a mianowicie: -dla części 1:zmiana przeznaczenia terenu w kierunku Terenów zabudowy usługowej 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: -treścią w/w uchwały Rady Miasta Siemianowic Śląskich, -procedurami i problematyką określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80. poz. 717, z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), a także w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego -zgodnie z Harmonogramem rzeczowym - zakres i problematyka sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Każdy etap sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będący przedmiotem odbioru powinien zostać podpisany przez głównego projektanta i projektanta sprawdzającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Bańgowskiej w Siemianowicach Śląskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Bańgowskiej w Siemianowicach Śląskich. 1. Przedmiot ustaleń planu miejscowego oraz obszar objęty opracowaniem ujęty jest w uchwale nr: Nr 42/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 22 marca 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Bańgowskiej w Siemianowicach Śląskich. 2.Obszar i granice opracowania. Szczegółowe granice opracowań określają załączniki graficzne do uchwał; przybliżone powierzchnie obszarów objętych opracowaniami wynoszą: - dla części 2 - ok. 28 ha 3.Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest zmiana docelowego przeznaczenia obszarów w kierunku umożliwiającym dalszy ich rozwój zgodny z kierunkami określonymi w studium uwarunkowań i zawartymi w nim wytycznymi, a mianowicie: -dla części 2: zmiana przeznaczenia terenu w kierunku: Terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, Terenów zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, Terenów zabudowy usługowej, Terenów cmentarzy oraz Terenów komunikacji drogowej. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: -treścią w/w uchwały Rady Miasta Siemianowic Śląskich, -procedurami i problematyką określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80. poz. 717, z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), a także w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego -zgodnie z Harmonogramem rzeczowym - zakres i problematyka sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Każdy etap sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będący przedmiotem odbioru powinien zostać podpisany przez głównego projektanta i projektanta sprawdzającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Kapicy, Kopalnianej i Wieczorka w Siemianowicach Śląskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Kapicy, Kopalnianej i Wieczorka w Siemianowicach Śląskich. 1. Przedmiot ustaleń planu miejscowego oraz obszar objęty opracowaniem ujęty jest w uchwale: Nr 43/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 22 marca 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Kapicy, Kopalnianej i Wieczorka w Siemianowicach Śląskich. 2.Obszar i granice opracowania. Szczegółowe granice opracowań określają załączniki graficzne do uchwał; przybliżone powierzchnie obszarów objętych opracowaniami wynoszą: - dla części 3 - ok. 14 ha, 3.Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest zmiana docelowego przeznaczenia obszarów w kierunku umożliwiającym dalszy ich rozwój zgodny z kierunkami określonymi w studium uwarunkowań i zawartymi w nim wytycznymi, a mianowicie: -dla części 3:zmiana przeznaczenia terenu w kierunku terenów: zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej (i/lub jednorodzinnej), zabudowy usługowej, usług sportu i rekreacji oraz infrastruktury technicznej - tereny ciepłownictwa, 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: -treścią w/w uchwały Rady Miasta Siemianowic Śląskich, -procedurami i problematyką określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80. poz. 717, z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), a także w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego -zgodnie z Harmonogramem rzeczowym - zakres i problematyka sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Każdy etap sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będący przedmiotem odbioru powinien zostać podpisany przez głównego projektanta i projektanta sprawdzającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu obszaru położonego w rejonie ulicy Kruczej w Siemianowicach Śląskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu obszaru położonego w rejonie ulicy Kruczej w Siemianowicach Śląskich. 1. Przedmiot ustaleń planu miejscowego oraz obszar objęty opracowaniem ujęty jest w uchwale: Nr 44/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 22 marca 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Kruczej w Siemianowicach Śląskich - dla części 4 2.Obszar i granice opracowania -dla części 4 - ok. 7 ha. 3.Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest zmiana docelowego przeznaczenia obszarów w kierunku umożliwiającym dalszy ich rozwój zgodny z kierunkami określonymi w studium uwarunkowań i zawartymi w nim wytycznymi, a mianowicie: -dla części 4:zmiana przeznaczenia terenu w kierunku Terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (i/lub wielorodzinnej). 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: -treścią w/w uchwały Rady Miasta Siemianowic Śląskich, -procedurami i problematyką określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80. poz. 717, z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), a także w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego -zgodnie z Harmonogramem rzeczowym - zakres i problematyka sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Każdy etap sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będący przedmiotem odbioru powinien zostać podpisany przez głównego projektanta i projektanta sprawdzającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.