Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-29
Warszawa: Dostawa tkaniny pościelowej, odzieży medycznej, odzieży operacyjnej i obuwia operacyjnego. Numer sprawy P/119/SMat/2016/WIM - 62/ZP/16
Numer ogłoszenia: 108996 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 04-141 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tkaniny pościelowej, odzieży medycznej, odzieży operacyjnej i obuwia operacyjnego. Numer sprawy P/119/SMat/2016/WIM - 62/ZP/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 4 pakiety: pakiet nr 1 Tkanina pościelowa poz. 1 tkanina pościelowa - 11 975 mb. pakiet nr 2 Odzież personelu medycznego poz. 1 ubranie damskie (bluza + spodnie) - 173 kpl. poz. 2 ubranie męskie (bluza + spodnie) - 156 kpl. poz. 3 ubranie męskie (marynarka + spodnie) - 668 kpl. poz. 4 ubranie damskie i męskie (żakiet + spodnie) - 28 kpl. poz. 5 garsonka damska (żakiet ze spódnicą) - 1905 kpl. poz. 6 kostium damski (żakiet ze spodniami) - 1958 kpl. poz. 7 sukienka medyczna - 50 szt. pakiet nr 3 Odzież chirurgiczna (operacyjna) poz. 1 ubranie chirurga (bluza + spodnie) - 779 kpl. poz. 2 fartuch operacyjny wysokiego ryzyka - 130 szt. poz. 3 fartuch operacyjny standardowy - 420 szt. pakiet nr 4 Obuwie ochronne (operacyjne) poz. 1 obuwie ochronne (operacyjne) - 81 par. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany i musi spełniać parametry określone w arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej (załącznik nr 4 do siwz)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.20.00.00-8, 33.19.90.00-1, 18.83.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: a) dla pakietu 1: tkaniny pościelowej o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda; b) dla pakietu 2: ubrań personelu medycznego o wartości nie niższej niż 130 000,00 zł brutto (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) każda; c) dla pakietu 3: ubrań chirurgicznych i fartuchów operacyjnych o wartości nie niższej niż 55 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) każda; d) dla pakietu 4: obuwia operacyjnego o wartości nie niższej niż 8 000,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy złotych) każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Na potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Deklaracja zgodności CE (dot. pakietu nr 1, 4); 2. Próbki oferowanego przedmiotu (dot. pakietu nr 1, 2, 3, 4) zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 4 do siwz; 3. Materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (prospekty, broszury, katalogi, dane techniczne itp. - dot. pakietu nr 1, 2, 3, 4; 4. Karta technologiczna czyszczenia obuwia (dot. pakietu nr 4); 5. Pakiet nr 2 Certyfikat zgodnośći tkaniny potwierdzajacy: - skład: 67% poliester, 33% bawełna, - gramaturę: 165+/-8% g/m2, - spełnienie co najmniej wymagań: pkt. 4.2 normy PN-EN ISO 13688:2013 lub równoważnej zakresie zawartości amin rakotwórczych, wartości PH, tabeli 8 normy ENV 14237:2002 lub równoważnej (za wyjątkiem odporności wybarwień na bielenie chloranem, odporności na peeling) tabeli 2 normy PN-P-84525:1998 lub równoważnej (z wyłączeniem przepuszczalności powietrza) - dot. pakietu nr 2; 6. Certyfikat na wyrób gotowy - certyfikat zgodności z normą PN- P84525: 1998 lub równoważną - dot. pakietu nr 2; 7. Dokumenty potwierdzające odporność guzików na nacisk minimum dwóch ton - dot. pakietu nr 2; 8. Karta technologiczna prania i konserwacji dot. pakietu nr 2; 9. Wyniki badań fartucha wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzajace spełnienie parametrów technicznych normy PN-EN 13795 lub równoważnej w zakresie odporności fartucha standardowego i wysokiego ryzyka na przesiąkanie płynów - dotyczy poz. 2 i 3 pakietu nr 3; 10. Deklarację lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r, poz. 1918 z późn. zm.) - dot. pakietu nr 3; 11. Karta techniczna tkaniny/laminatu potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny (dot. pakietu nr 3); 12. Instrukcja użytkowania, w tym karta technologiczna prania, konserwacji i sterylizacji (dot. pakietu nr 3); 13. Karta technologiczna mycia, konserwacji i sterylizacji (dot. pakietu nr 4); 14. Instrukcja mycia maszynowego i dezynsekcji termicznej (dot. pakietu nr 4); 15. Certfikat zgodności potwierdzajacy zgodność z normą PN-EN 340:2006 lub równoważną co najmniej w zakresie: - zawartości amin rakotwórczych, - wartości Ph, - odporności wybarwienia na pot. (dot. pakietu nr 1); 16. Karta parametrów technicznych tkaniny zawierajaca dane techniczne: - skład,- liczba nitek, - szerokość (dot. pakietu nr 1);
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniająwarunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w punkcie V.1.1-V.1.4 siwz winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. V.2, V.3 siwz powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wzór zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów stanowi załącznik nr 8 do siwz. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt V.5 siwz odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. VI.3 SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 - VI.7 siwz musi być złożony przez każde go z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 siwz mogą zostać złożone wspólnie. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 siwz stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załacznik nr 6 do siwz. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wim.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny
ul. Szaserów 128
04-141 Warszawa 44
pokój nr 435a
(IV piętro - budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 (I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 tkanina pościelowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tkanina pościelowa - 11 975 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.20.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 Odzież personelu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 ubranie damskie (bluza + spodnie) - 173 kpl. poz. 2 ubranie męskie (bluza + spodnie) - 156 kpl. poz. 3 ubranie męskie (marynarka + spodnie) - 668 kpl. poz. 4 ubranie damskie i męskie (żakiet + spodnie) - 28 kpl. poz. 5 garsonka damska (żakiet ze spódnicą) - 1905 kpl. poz. 6 kostium damski (żakiet ze spodniami) - 1958 kpl. poz. 7 sukienka medyczna - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3 Odzież chirurgiczna (operacyjna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 ubranie chirurga (bluza + spodnie) - 779 kpl. poz. 2 fartuch operacyjny wysokiego ryzyka - 130 szt. poz. 3 fartuch operacyjny standardowy - 420 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4 Obuwie ochronne (operacyjne).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie ochronne (operacyjne) - 81 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Dostawy sukcesywne bielizny pościelowej oraz odzieży dla personelu medycznego
- Dostawa obłożeń chirurgicznych, wyrobów medycznych jednorazowego użytku z włókniny i folii
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.