eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków MazowieckiPrzemurowanie głowic kominów ponad dachem w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych należących do zasobu mieszkaniowego Miasta Maków Mazowiecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Maków Mazowiecki: Przemurowanie głowic kominów ponad dachem w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych należących do zasobu mieszkaniowego Miasta Maków Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 108998 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Maków Mazowiecki , ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7171002, faks 029 7171507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.makowmazowiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przemurowanie głowic kominów ponad dachem w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych należących do zasobu mieszkaniowego Miasta Maków Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przemurowanie głowic kominów ponad dachem w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych znajdujących się przy ulicy Mickiewicza 28 i Mickiewicza 33 w Makowie Mazowieckim. Budynki wyszczególnione w zamówieniu: a)Mickiewicza 28 będący budynkiem wolnostojącym, pięcioklatkowym, trzykondygnacyjnym z poddaszem częściowo - użytkowym dla celów mieszkalnych, całkowicie podpiwniczonym. Budynek o konstrukcji murowanej z cegły ceramicznej pełnej z dachem konstrukcji drewnianej trójpłatwiowej ze stolcami leżącymi, kopertowy, pokrytym płytami azbestowo - cementowymi falistymi, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej grubość 0,55 mm. Długość budynku 125,75 m, szerokość 10,60 m, wysokość do kalenicy 12,98 m. Przemurowanie dotyczy kominów wieloprzewodowych o objętości ogółem - 12,017 m3, w tym kominy o wymiarze 0,95 x 0,4 m - 10 sztuk i 0,75 x 0,95 m - 10 sztuk. Wysokość rozbiórki istniejących kominów przyjęto 1,1 m, cegła klasy 35. Czapki żelbetowe należy zabezpieczyć Abizolem. Zakres prac polegać będzie na: - rozbiórce betonowych czapek kominowych - 14,18 m2, - przemurowaniu głowic kominów ponad dachem z cegieł klinkierowych pełnych o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3 - 12,02 m3 na zaprawie cementowej z wypełnieniem spoin zewnętrznych zaprawą trasową, - wykonaniu nakryw kominów o średniej grubości 7 cm - 14,18 m2, - przemurowaniu przewodów kominowych - wykucie otworów - 20 szt., - przemurowaniu przewodów kominowych - odgruzowanie przewodów - 20 m, - przemurowaniu przewodów kominowych - sprawdzenie przewodów - 1350 m, - przemurowaniu przewodów kominowych - zamurowanie otworów - 20 szt., - wykonaniu rusztowania przy kominach o obwodzie ponad 5 m - 20 szt., - odbiciu tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej na kominach o powierzchni odbicia do 5 m2 - 55 m2, - transporcie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym z utylizacją gruzu - 15 m3, - wykonaniu obróbki blacharskiej z blachy powlekanej matowej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - obróbki kominów - 23,4 m2, - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych poziomych - wykonywanych na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 21,5 m2, - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych poziomych - wykonywanych na zimno z emulsji asfaltowej - druga i następna warstwa - 21,5 m2, - demontażu i ponownym montażu elementów instalacji odgromowej - 20 szt. b) Mickiewicza 33 będący budynkiem wolnostojącym, trzyklatkowym, trzykondygnacyjnym z poddaszem częściowo użytkowym dla celów mieszkalnych, całkowicie podpiwniczony. Budynek o konstrukcji murowanej z cegły ceramicznej pełnej. Dach o konstrukcji drewnianej trójpłatwiowej ze stolcami leżącymi, pokryty płytami azbestowo - cementowymi, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej grubości 0,55mm. Długość budynku 75,45 m, szerokość 10,52 m, wysokość do kalenicy 12,98 m. Przemurowanie dotyczy kominów wieloprzewodowych o objętości ogółem - 5,47 m3, w tym kominy o wymiarze 0,75 x 0,86 - 3 sztuki i 0,75 x 0,75 m - 5 sztuk. Wysokość rozbiórki istniejących kominów przyjęto 1,1 m, cegła klasy 35. Czapki żelbetowe zabezpieczyć Abizolem. Zakres prac polegać będzie na: - rozbiórce betonowych czapek kominowych - 6,29 m2, - przemurowaniu głowic kominów ponad dachem z cegieł klinkierowych pełnych o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3 - 5,47 m3 na zaprawie cementowej z wypełnieniem spoin zewnętrznych zaprawą trasową, - wykonaniu nakryw kominów o średniej grubości 7 cm - 6,29 m2, - przemurowaniu przewodów kominowych - wykucie otworów - 20 szt., - przemurowaniu przewodów kominowych - odgruzowanie przewodów - 20 m, - przemurowaniu przewodów kominowych - sprawdzenie przewodów - 1120 m, - przemurowaniu przewodów kominowych - zamurowanie otworów - 20 szt., - wykonaniu rusztowania przy kominach o obwodzie ponad 5 m - 8 szt., - odbiciu tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej na kominach o powierzchni odbicia do 5 m2 - 31,68 m2, - transporcie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym z utylizacją gruzu - 8 m3, - wykonaniu obróbki blacharskiej z blachy powlekanej matowej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - obróbki kominów - 10,3 m2, - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych poziomych - wykonywanych na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 8,9 m2, - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych poziomych - wykonywanych na zimno z emulsji asfaltowej - druga i następna warstwa - 8,9 m2, - demontażu i ponownym montażu elementów instalacji odgromowej - 8 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu - Nr 94891700010012558520000040 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim pok. 19 lub dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych o równoważnym zakresie i wartości co przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2)wykaz osób biorących udział w zamówieniu stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, 3)oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej - aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria dla zmiany umowy: 1) termin realizacji robót ulega przedłużeniu w następujących sytuacjach: a) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, b) zawieszenia robót przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy. 2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wykonania robót dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy o wartość robót dodatkowych. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek Wykonawcy i Zamawiającego, b) zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.makowmazowiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Makowie Mazowieckim, ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki - pokój nr 22 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miejski w Makowie Mazowieckim, ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki - pokój nr 19 - Sekretariat (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.