eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaPrzebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Gaj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Kaliska: Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Gaj
Numer ogłoszenia: 109033 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kaliska, ul. Długa 64, 83-260 Kaliska, woj. pomorskie, tel. 058 5889818, fax 058 5889814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.gdansk.lasy.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.kaliska.gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samodzielna jednostka Lasów Państwowych nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Gaj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Gaj; 83-236 Pogódki, Góra - Nowy Dworzec 1. Wymiana stolarki drzwiowej, przemurowanie kominów, wymiana podłóg, posadzek, instalacji C.O i wod-kan., przebudowa werandy z wykonaniem wejścia do piwnicy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych oraz nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \ustawą, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W szczególności Zamawiający wymaga aby wykonawcy: a) posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż cena zaoferowana w ofercie b) znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie.Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. każda o wartości nie mniejszej niż cena zaoferowana w ofercie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony wg Załącznika Nr 3 do SIWZ , e) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB kierownika budowy, f) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg zał. Nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie - referencje lub protokoły odbioru końcowego. g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. h) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość środków lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaliska.gdansk.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kaliska Ul. Długa 64 83-260 Kaliska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Kaliska Ul. Długa 64 83-260 Kaliska pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.