Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Aleksandrów Łódzki: Zakup pomocy dydaktycznych, mebli, sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Przez doskonalenie i rozwijanie - do sukcesu, realizowanego w ramach programu indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 109048 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki , Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych, mebli, sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Przez doskonalenie i rozwijanie - do sukcesu, realizowanego w ramach programu indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 1 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu - w Szkole Podstawowej w Rudzie Bugaj Część zamówienia nr 2 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi - w Szkole Podstawowej w Rudzie Bugaj Część zamówienia nr 3 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 4 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 5. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 6. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 7. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 8. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 9. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 10. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 11. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 12. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 13. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania humanistyczne - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 14. - Wyposażenie - meble - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 15 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 16 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 17. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 18. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 19. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 20. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 21. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 22. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 23. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 24. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 25. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 26. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania humanistyczne - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 27. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 28. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 29. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 30. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 31. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 32. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 33 - Zakup tablicy interaktywnej i projektora multimedialnego do tablicy interaktywnej - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 34 - Laptopy i projektory multimedialne - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim, w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim, w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, pok. nr 115, 116.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Biuro Podawcze, pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Zakup pomocy naukowych i wyposażenia w ramach projektu pn. "Prosta sprawa - kompetencje to podstawa"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.