To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Kłoczew: Zakup koparko-ładowarki wraz z dostawą dla Urzędu Gminy Kłoczew
Numer ogłoszenia: 109066 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89790 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłoczew, ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew, woj. lubelskie, tel. 025 7543199, faks 025 7543199.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki wraz z dostawą dla Urzędu Gminy Kłoczew.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiana koparko - ładowarka musi być fabrycznie nowa, rok produkcji - 2012. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Oferowana koparko - ładowarka winna być w pełni sprawna i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia rzeczy. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji oraz serwisu pogwarancyjnego: a) gwarancja minimum 24 miesiące lub 2000 mth, b) wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny znajdujący się na terenie Polski, c) w celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełen serwis części zamiennych, d) czas przybycia serwisu - maksymalnie do 48 godzin w dni robocze, Punkt serwisowy położony nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca dokona instruktażu dwóch operatorów w zakresie obsługi sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca przekaże dokumentację techniczną obsługi sprzętu w języku polskim. Odbiór sprzętu odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego w siedzibie Zamawiającego.Opis przedmiotu zamówienia załącznik siwz nr 1.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Interhandler Sp. z o.o, Ul. Wapienna 6, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 291510,00
Oferta z najniższą ceną: 291510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 291510,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.