Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Łódź: ZP/4/2009 - urządzenia medyczne /kod grupy CPV: 33100000-1/ w postaci: sprzętu medycznego jednorazowego użytku do wykonywania operacji wad wrodzonych serca dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 109078 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/4/2009 - urządzenia medyczne /kod grupy CPV: 33100000-1/ w postaci: sprzętu medycznego jednorazowego użytku do wykonywania operacji wad wrodzonych serca dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Cewniki - wkłucia centralne 3 światłowe 5,5 Fr/ 8 cm - 150 szt.
2. Cewniki - wkłucia centralne 3 światłowe 5,5 Fr/ 13 cm - 100 szt.
3. Cewniki - wkłucia centralne 3 5,5 Fr/ 13 cm z powłoką antybakteryjną/antygrzybiczą - 50 szt.
4. Cewniki - wkłucia centralne 3 światłowe 7 Fr/ 16 cm - 50 szt.
5. Cewniki - wkłucia centralne 3 światłowe 7 Fr/ 20 cm - 50 szt.
6. Cewniki - wkłucia centralne 3 światłowe 7 Fr/ 16-20 cm z powłoką antybakteryjną/antygrzybiczą - 50 szt.
7. Cewniki - wkłucia centralne 4 światłowe 8,5 Fr/ 20 cm - 30 szt.
8. Dreny 1/4 z łącznikiem 1/4 x1/4 do podłączenia drenażu pooperacyjnego u pacjentów operowanych bez użycia krążenia pozaustrojowego - 150 szt.
9. Dren do klatki piersiowej typu Nelaton przystosowany do łagodnego przeprowadzania przez powłoki ciała rozm. 18 CH - 200 szt.
10. Hemofiltry - 250 szt.
11. Jednorazowe wkłady do odsysania pola operacyjnego o poj. od 1000 ml do 3000 ml (w zależności od potrzeb) - 1 050 szt.
12. Jednorazowe wkłady do odsysania z drzewa oskrzelowego o poj. od 1000 ml do 3000 ml (w zależności od potrzeb) - 1 050 szt.
13. Kaniula aortalna, prosta z kołnierzem mocującym, zbrojona, do operacji TGA, rozm. 8Fr. - 40 szt.
14. Łączniki do drenów pojedyńcze proste 14 x1/4 - 150 szt.
15. Łączniki do drenów - trójniki 1/4 x14 x1/4 - 150 szt.
16. Nebulizatory do terapii wziewnej noworodków, niemowląt i dzieci - 900 szt.
17. OKSYGENATOR KAPILARNY MIKROPOROWATE ZE ZINTEGROWANYM FILTREM AORTALNYM/TĘTNICZYM I WBUDOWANYM ZBIORNIKIEM ŻYLNO - KARDIOTOMIJNYM DLA PACJENTÓW O MASIE CIAŁA DO 10 KG - 200 szt.
18. OKSYGENATOR KAPILARNY MIKROPOROWATE ZE ZINTEGROWANYM FILTREM AORTALNYM/TĘTNICZYM I WBUDOWANYM ZBIORNIKIEM ŻYLNO - KARDIOTOMIJNYM DLA PACJENTÓW O MASIE CIAŁA OD 20 KG do 45 KG - 40 szt.
19. Układy oddechowe dwuświatłowe typu BAIN do aparatu PRIMUS firmy DRAGER - 450 szt.
20. Urządzenia bezigłowe do zabezpieczenia dostępów naczyniowych - 9 000 szt.
21. Zestawy do pomiaru ciśnienia metodą bezpośrednią/krwawą - 3 000 szt.
22. Zestawy do drenażu śródpiersia noworodkowe/niemowlęce - 500 szt.
23. Zestawy do drenażu śródpiersia pediatryczne/dla dorosłych - 200 szt.
24. Zestawy drenów do hemofiltrów - 250 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
A. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP
A4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1. W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
2. Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3.
3. Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3.
4. Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczną nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
5. Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy PZP - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 24 ustawy PZP - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o nieposiadaniu zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego i niezalegania z zapłatą zależności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne - Załącznik Nr 7 do SIWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy o: 1/ niefigurowaniu w kartotece Krajowego Rejestru Karnego; tym, że żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczną nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 3/tym, że wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik Nr 8 do SIWZ.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
*A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w A4 pkt. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),
B) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie A4 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Ocena kliniczna - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut CZMP, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Instytut CZMP, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Zakup sprzętu ortopedycznego w podziale na 3 części
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.