eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowicePełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac modernizacyjnych i remontowych w budynkach , lokalach mieszkalnych i użytkowych na terenie Gminy Wadowice i budynku Urzędu Miejskiego w roku 2008 zgodnie z wymogami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Wadowice: Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac modernizacyjnych i remontowych w budynkach , lokalach mieszkalnych i użytkowych na terenie Gminy Wadowice i budynku Urzędu Miejskiego w roku 2008 zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. 2006.Nr.156.,poz.1118)
Numer ogłoszenia: 10909 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac modernizacyjnych i remontowych w budynkach , lokalach mieszkalnych i użytkowych na terenie Gminy Wadowice i budynku Urzędu Miejskiego w roku 2008 zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. 2006.Nr.156.,poz.1118).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U.z 2006r Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) b) Uczestniczenie w komisjach związanych z typowaniem zakresu robót remontowych c) Sprawdzanie kosztorysów pod względem merytorycznym . d) Stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z przedmiarem robót i z projektem. e) Uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub przez Zamawiającego. f) Reprezentowania Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami Prawa Budowlanego i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. g) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. h) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac. i) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego - kontrolowanie rozliczeń budowy i bieżące informowanie o terminowości wykonania robót. j) Uczestniczenie w pracach komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakcie dokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonanych napraw i usuniętych usterek i w trakcie przeglądów gwarancyjnych. k) Uczestniczenie w wymienionych wyżej czynnościach, które prowadzone będą po dniu 31 grudnia 2008 roku lecz dotyczyć będą zakresu nadzorowanych robót w roku 2008, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz.560) ),nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1,2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Spełniają wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. 2006.Nr 156, poz.1118), a w tym : a/ posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub dyspoują osobami posiadającymi uprawnienia) uprawniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją zwaną dalej -uprawnieniami budowlanymi- w specjalnościach odpowiednich do nadzorowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 12. ust.1 i ust.2 i art.12a ust.1 Prawa budowlanego, to jest : - uprawnienia konstrukcyjno - budowlane - uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b/ są członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy prawo budowlane. c/ posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej d/ posiadają co najmniej 3 letni staż pracy w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami ogólno-budowlanymi 2. wykażą, że wykonali co najmniej 6 usług związanych z nadzorowaniem robót ogólnobudowlanych w tym co najmniej 3 nadzory w obiektach usytuowanych na obszarze objętym nadzorem konserwatorskim w okresie ostatnich 3. lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 ust.. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr I 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym - załącznik nr II 4. Oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami w ZUS lub KRUS - załącznik nr III 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do nadzorowania przedmiotu niniejszego zamówienia w odpowiednich specjalnościach , potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 6.2.1a instrukcji dla wykonawców ( oświadczenie Wykonawcy ) - załącznik nr IV. 6. Dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ( potwierdzenie spełnienia warunku pkt. 6.2.1.b instrukcji dla wykonawców). 7. Wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na potwierdzenie spełnienia warunku pkt. 6.2.1.c ) instrukcji dla wykonawców. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat nadzorów robót ogólnobudowlanych w tym co najmniej 3 nadzory w obiektach usytuowanych na obszarze objętym nadzorem konserwatorskim, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Doświadczenie zawodowe - załącznik Nr V na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 6.2.3 instrukcji dla wykonawców. 9. Oświadczenie o odbyciu 3 letniego stażu pracy w pełnieniu funkcji inspektora robót ogólnobudowlanych - załącznik nr V-A na potwierdzenie warunku 6.2.1.d instrukcji dla wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok.nr 55 II p..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Wadowicach pokój nr 7. 34-100 Wadowice, pl.Jana Pawła II 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.