eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzUSŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI , DERATYZACJI , DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PROWADZENIA MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY NA 2014R. (numer sprawy 30/ZP/14)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Zgierz: USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI , DERATYZACJI , DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PROWADZENIA MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY NA 2014R. (numer sprawy 30/ZP/14)
Numer ogłoszenia: 1090 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI , DERATYZACJI , DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PROWADZENIA MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY NA 2014R. (numer sprawy 30/ZP/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (numer sprawy 30/ZP/14) jest usługa przeprowadzenia zabiegów dezynsekcji , deratyzacji , dezynsekcji obiektów oraz prowadzenia monitoringu aktywności szkodników na terenie kompleksów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na 2014r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do SIWZ ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, jednej lub kilku usług ( umów) w zakresie przeprowadzenia zabiegów dezynsekcji , deratyzacji , dezynsekcji obiektów oraz prowadzenia monitoringu aktywności szkodników o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż minimum 20 000,00 złotych( słownie złotych brutto : dwadzieścia tysięcy ) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ) - brak takiego dokumentu spowoduje, że zamówienie zostanie uznane za niezrealizowane.W przypadku zamówień ciągłych lub okresowych zrealizowana część zamówienia musi potwierdzać spełnianie warunku wymaganego doświadczenia. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i zaświadczenia lekarskie o możliwości wykonywania przedmiotowej usługi Świadczenie usług w kompleksach wojskowych objętych przedmiotowym postępowaniem wymaga posiadania uprawnień wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych Wykonawca musi wykazać się spełnianiem poniższych wymagań: Wszystkie osoby, które będą realizować przedmiotową usługę muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone oraz aktualne szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych lub powinni uzyskać upoważnienie od Zamawiającego po uprzednim złożeniu wniosku i udziale w szkoleniu w zakresie informacji niejawnych Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i zaświadczenia lekarskie o możliwości wykonywania przedmiotowej usługi Świadczenie usług w kompleksach wojskowych objętych przedmiotowym postępowaniem wymaga posiadania uprawnień wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych Wykonawca musi wykazać się spełnianiem poniższych wymagań: Wszystkie osoby, które będą realizować przedmiotową usługę muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone oraz aktualne szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych lub powinni uzyskać upoważnienie od Zamawiającego po uprzednim złożeniu wniosku i udziale w szkoleniu w zakresie informacji niejawnych.Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum: 25.000,00 zł ( słownie złotych: dwadzieścia tysięcy ) Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia . W przypadku podpisania umowy Wykonawca ma obowiązek posiadania ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy i zobowiązuje się zapewnić ważność polisy ubezpieczeniowej przez cały okres obowiązywania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej w wyniku postępowania umowy w następujących przypadkach: zmiany siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy/Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ,95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 (budynek nr 1 , parter pomieszczenie nr 104-105 ) od poniedziałku do piątku w godz 7.30-15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zgierz, przy ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz w Kancelarii jawnej budynek Nr 2, I piętro, pomieszczenie Nr 114 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.