Ogłoszenie z dnia 2016-04-29
Biała Podlaska: Dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących na potrzeby Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 109104 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Brzeska 20-22, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 0-83 342 08 80, faks 0-83 343 55 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wymiar sprawiedliwości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących na potrzeby Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Sądzie Rejonowym z siedzibą w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 20-22 do następujących urządzeń: 1) drukarek: a) HP - 1010, 1020, 1022n, 1320, 2430tn, 4250dtn, P3005X, , P2015dn, 2055dn, COLOR LJ 3600, M400, 3015 b) LEXMARK - T644, MS 312, MS510 c) CANON PIXMA ix6550, CANON CRG 719 HBK 2) kserokopiarek: a) TOSHIBA: STUDIO 160, e-STUDIO 182, e-STUDIO 233 b) RICOH: MP171SPF, MP161LM, 161/151S, MP171 3) urządzeń wielofunkcyjnych: a) CANON: iR 1022A b) PANASONIC DP-1820E c) KONICA MINOLTA BIZHUB: - 363, C 364 (kolor) 4) faksów: a) RICOH 1195l b) PANASONIC KX-FL 613PD.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hajbos Andrzej, Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KSEMAR
jakie przetargi wygrała firma
Hajbos Andrzej, Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KSEMAR
- Andrzej Hajbos Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KSEMAR, ul. Brzeska 130, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209189,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 241185,78
Oferta z najniższą ceną: 241185,78 / Oferta z najwyższą ceną: 248169,72
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 125000 euro, a przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Remont drogi powiatowej Nr 1126 L Międzyrzec Podlaski (ul. Berezowska) - Szóstka - Ostrówki - Bezwola - Wohyń w km 11+100 do km 13+375 o długości 2,275 km
- Dostawa leków
- Zapewnienie posiłków i noclegów w zawiązku z organizacją Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ WINDY, DOSTAWA I MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI PRACAMI BUDOWLANYMI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.