Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Chodzież: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa zorganizowania 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego nad polskim morzem dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami oraz 10 dniowego obozu aktywnej integracji dla rodzin zastępczych wraz z dziećmi nad polskim morzem.
Numer ogłoszenia: 109115 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wiosny Ludów 14 A, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 67 28 11 670, faks 67 28 11 680.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprchodziez.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa zorganizowania 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego nad polskim morzem dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami oraz 10 dniowego obozu aktywnej integracji dla rodzin zastępczych wraz z dziećmi nad polskim morzem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży realizuje projekt systemowy Aktywna integracja. Wsparcie aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie chodzieskim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy realizowany jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży na podstawie umowy ramowej nr: POKL.07.01.02-30-026/10-00- Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego nad polskim morzem dla 40 osób niepełnosprawnych wraz z 9 opiekunami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1694 z późn. zm.) i obozu aktywnej integracji dla 25 osób -rodzin zastępczych wraz z dziećmi oraz dla 2 osób (opiekun i psychoterapeuta). Ośrodek, w którym odbywać się będzie turnus rehabilitacyjny musi posiadać wpis do rejestru organizatorów i ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę dla osób między innymi z: z dysfunkcją narządu ruchu z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim, z dysfunkcją narządu słuchu, z chorobą psychiczną, ze schorzeniami układu krążenia, z niedoczynnością tarczycy, z zaburzeniami głosu i mowy, z chorobami układu moczowo - płciowego, ze schorzeniami reumatycznymi, z chorobami neurologicznymi, z dysfunkcją narządu wzroku, z padaczką, z upośledzeniem umysłowym, z zaburzeniami depresyjnymi, Teren ośrodka, w którym odbywać się będzie obóz aktywnej integracji musi być ogrodzony, bezpieczny dla rodzin z dziećmi. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego nad polskim morzem dla 40 osób niepełnosprawnych wraz z 9 opiekunami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1694 z późn. zm.) i obozu aktywnej integracji dla 25 osób -rodzin zastępczych wraz z dziećmi oraz dla 2 osób (opiekun i psychoterapeuta). Ośrodek, w którym odbywać się będzie turnus rehabilitacyjny musi posiadać wpis do rejestru organizatorów i ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę dla osób między innymi z: z dysfunkcją narządu ruchu z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim, z dysfunkcją narządu słuchu, z chorobą psychiczną, ze schorzeniami układu krążenia, z niedoczynnością tarczycy, z zaburzeniami głosu i mowy, z chorobami układu moczowo - płciowego, ze schorzeniami reumatycznymi, z chorobami neurologicznymi, z dysfunkcją narządu wzroku, z padaczką, z upośledzeniem umysłowym, z zaburzeniami depresyjnymi, Teren ośrodka, w którym odbywać się będzie obóz aktywnej integracji musi być ogrodzony, bezpieczny dla rodzin z dziećmi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art.10c ust 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) wpisu Wykonawcy do rejestru organizatorów turnusów oraz wpisu do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę. Zamawiający dokona oceny na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że spełnienie tego warunku poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 3 usługi zorganizowania turnusu rehabilitacyjnego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załącznik do SIWZ wzór - załącznik Nr 5 do SIWZ. Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie wykazu i załączonych dokumentów na potwierdzenie wykonania/wykonywania ich z należytą starannością.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie, że osoby które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje i uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Ofertę sporządzoną według wzoru (załącznik Nr 1A i 1B do SIWZ) - Aktualny wpis ośrodka Wykonawcy do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę, - Aktualny wpis Wykonawcy do rejestru organizatorów turnusów prowadzonego przez właściwego wojewodę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Atrakcyjność - dotyczy możliwości wykorzystania czasu wolnego łącznie kryterium B1 i B2 - 50
- 3 - Ilość zorganizowanych turnusów w ramach EFS POKL 2007 - 2013 - 10
- 4 - Możliwość korzystania z dodatkowych zabiegów SPA (gabinet kosmetyczny, sauna sucha, gabinet odnowy biologicznej, solarium) - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprchodziez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Wiosny Ludów 14A, 64-800 Chodzież.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ulica Wiosny Ludów 14a, 64-800 Chodzież lub listownie na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Aktywna integracja. Wsparcie aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie chodzieskim beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Miasta Chodzieży w 2025 r.
- Dostawa żywności
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Łysomice"
- Wybór Wykonawcy usługi rehabilitacyjnej dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu (Dziennego Domu Senior+) w ramach projektu Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców Gminy Żabia Wola
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie rehabilitacji fizycznej w roku 2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Paczków w okresie styczeń-grudzień 2025 roku
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.