Ogłoszenie z dnia 2016-04-29
Łódź: Rozbudowa systemu zarządzania pracą stanowisk i obsługą wnioskodawców.
Numer ogłoszenia: 109126 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. I. J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu zarządzania pracą stanowisk i obsługą wnioskodawców..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu zarządzania pracą stanowisk i obsługą wnioskodawców wraz z systemem informacji wizualnej, funkcjonującego w Wydziale Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów UMŁ. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dostawa urządzeń zapewniających prawidłowe funkcjonowanie systemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- iFLOW Sp. Z o.o., ul. Żytnia 13 lok. 89, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128227,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149700,00
Oferta z najniższą ceną: 149700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149700,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
System zarządzania pracą stanowisk i obsługą wnioskodawców wraz z systemem informacji wizualnej funkcjonuje w Wydziale Praw Jazdy iRejestracji Pojazdów UMŁ od roku 2012. Licencje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotowego systemu zostały dostarczone na podstawie umowy nr DO Inf-5-XI-2011 z dnia 16.11.2011 r. Zgodnie z przedmiotową umową, § 7 - Kod źródłowy brzmi: Wykonawca oświadcza, że w ramach wykonania umowy dostarczone zostało oprogramowanie nie będące oprogramowaniem dedykowanym, co oznacza, że oprogramowanie stanowi produkt wytworzony na szeroki rynek. Producent oprogramowania - firma Qmatic - jako twórca oprogramowania jest właścicielem praw autorskich do kodu źródłowego. Rozbudowa systemu, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia, polega między innymi na rozszerzeniu funkcjonalności systemu, co wiąże się z dostarczeniem nowych licencji dla oprogramowania. Decyzja o rozbudowie systemu podyktowana jest przede wszystkich dużym oczekiwaniem społecznym dotyczącym możliwości rozszerzenia elektronicznego umawiania wizyt w Urzędzie dla spraw załatwianych przez inne Oddziały WPJiRP. Ponieważ firma iFlow jest jedynym certyfikowanym partnerem firmy QMATIC (producenta oprogramowania) w Polsce, a także jedynym podmiotem uprawnionym do modyfikacji i aktualizacji oprogramowania i sprzętu oraz wykonywania wszelkich prac serwisowych i konserwacyjnych, rozbudowa posiadanego przez UMŁ systemu i urządzeń wchodzących w jego skład, może być świadczona jedynie przez nią. iFLOW posiada również wszelkie potrzebne kompetencje do oferowania i wspierania pełnego zakresu rozwiązań produkowanych przez firmę QMATIC. Należy podkreślić, że kilkuletnie użytkowanie systemu w Urzędzie, pozwala na stwierdzenie, że system sprawdził się w trudnych realiach, w jakich funkcjonuje Wydział Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów. W okresie od 2012 nie było żadnych problemów z jego użytkowaniem, a jego funkcjonalności w pełni odpowiadają potrzebom Urzędu. Zakup nowego oprogramowania wymagałby większych nakładów finansowych i osobowych, a taki wydatek byłby niewspółmierny do kosztów poniesionych w przypadku rozbudowy oprogramowania przez dotychczasowego Wykonawcę. Wdrożenie innego systemu będzie znacznie droższe niż zakup z wolnej ręki, przy czym istnieje również ryzyko, że w przypadku przeprowadzenia nowego postępowania nie udałoby się przenieść niewyłącznych autorskich praw majątkowych do systemu, czego efektem byłby powrót do sytuacji, w której Urząd znajduje się w chwili obecnej - braku możliwości udzielenia, po upływie okresu gwarancji, zamówienia publicznego na utrzymanie systemu w trybie konkurencyjnym. Sytuacja taka może mieć miejsce w sytuacji, gdy Urząd nie będzie dysponował wystarczającymi środkami finansowymi na zakup oprogramowania wraz z kodami źródłowymi bądź Wykonawcy nie będą zainteresowani sprzedażą licencji na kody źródłowe. W związku z powyższym uzasadniona jest decyzja o wyborze trybu zamówienia z wolnej ręki, oparta o treść art.67 ust.1 pkt 1b ustawy o zamówieniach publicznych, zgodnie z którym skorzystanie z takiego trybu może być m.in. podyktowane faktem, iż z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę. Jednocześnie, biorąc pod uwagę okoliczności opisane powyżej, wydatek będzie dokonany w sposób celowy, oszczędny, z zachowaniem najlepszych efektów z danych nakładów oraz optymalnego doboru metody i środków służących osiągnięciu założonych celów zgodnie z art. 44 ustawy o finansach publicznych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizowanego projektu Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Osiek Jasielski
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Milanów"
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.