To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109137 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Żyraków: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 1 150 000 zł
na finansowanie planowanego deficytu budżetu na realizację projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542164-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków, krajowy numer identyfikacyjny
54403600000, ul.
,
39204
Żyraków, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
014 680 71 21, faks
014 680 71 24, e-mail
inwestycje@zyrakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zyrakow.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 1 150 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu na realizację projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IiGK.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Kredyt długoterminowy b) Kredyt ten jest na finansowaniu wkładu własnego ( tj. wydatki kwalifikowalne płatne ze środków własnych jak i wydatki niekwalifikowalne przy realizacji projektu "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Żyraków nr RPPK.03.02.00-18-0021/16-00 współfinasowany ze środków RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, finansowanego w co najmniej 60% ze środków, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2. c) Kwota kredytu: 1 150 000 zł PLN, słownie: jeden milion sto pięćdziesiąt tysięcy złotych. d) Okres kredytowania: do 31.12.2029r. e) Przewidywany początek okresu spłat: 31.12.2018r. f) Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych wg harmonogramu spłat zawartego w pkt 21.3 SIWZ g) Odsetki pełne spłacane w okresach kwartalnych na koniec każdego kwartału. h) Oprocentowanie zmienne: WIBOR 3M średniomiesięczny (stopa będzie aktualizowana przez bank) plus marża banku. i) Zabezpieczenie kredytu: weksel "in blanco" wraz z deklaracja wekslową
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT239892.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 239892.94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻYRAKÓW
więcej: przetargi ŻYRAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.