Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Zakopane: Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem implantów do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo - ortopedycznej
Numer ogłoszenia: 109142 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem , ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem implantów do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo - ortopedycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę własnym transportem, do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem implantów ortopedycznych do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo - ortopedycznej, obejmujących: 1) Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego - w ilości 70 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ (Pakiet - Nr 1). 2) Endoproteza cementowana stawu biodrowego - w ilości 25 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ (Pakiet - Nr 2). 3) Endoproteza kłykciowa stawu kolanowego - cementowana - w ilości 25 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11. SIWZ (Pakiet - Nr 3). 4) Endoproteza kłykciowa stawu kolanowego - bezcementowa - w ilości 10 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.12. SIWZ (Pakiet - Nr 4). 5) Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego - w ilości 10 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.13. SIWZ (Pakiet - Nr 5). 6) Endoproteza połowiczna stawu biodrowego typu AUSTIN-MOORE - w ilości 10 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.14. SIWZ (Pakiet - Nr 6). 7) Panewka dwumobilna, bezcementowa stawu biodrowego - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.15. SIWZ (Pakiet - Nr 7). 8) Panewka dwumobilna, cementowana stawu biodrowego - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.16. SIWZ (Pakiet - Nr 8). 9) Gwoździe blokowane śródszpikowe - w ilości 92 sztuk, oraz System dynamicznych śrub typu DHS i typu DCS - w ilości 30 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.17. SIWZ (Pakiet - Nr 9). 10) System stabilizacji kostnej płytkowej typu AO - w ilości 515 sztuk, oraz Groty, gwoździe i druty - w ilości 140 sztuk, oraz Gwoździe śródszpikowe Endera - w ilości 70 sztuk, oraz Gwoździe śródszpikowe dla dzieci - w ilości 20 sztuk, oraz Wkręty kaniulowane - w ilości 60 sztuk, oraz Klamry kostne - w ilości 5 sztuk, oraz Płytki rekonstrukcyjne do złamań miednicy - w ilości 5 sztuk, oraz Płytki rekonstrukcyjne różnych rozmiarów - w ilości 50 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.18. SIWZ (Pakiet - Nr 10). 11) Zestaw do stabilizacji zewnętrznej złamań kości - w ilości 1 kompletu, oraz Zestaw do stabilizacji zewnętrznej złamań kości miednicy - w ilości 1 kompletu, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.19. SIWZ (Pakiet - Nr 11). 12) System stabilizacji kostnej płytkowej typu LCP i LISS - w ilości 20 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.20. SIWZ (Pakiet - Nr 12). 13) System stabilizacji przy operacjach rekonstrukcji więzadeł stawu kolanowego - w ilości 40 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.21. SIWZ (Pakiet - Nr 13). z podziałem na 13 (trzynaście) Pakietów, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawionych powyżej. II. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przepisami prawa aktualne zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, dopuszczającą do użytkowania medycznego zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć, tj. w szczególności musi posiadać zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności. III. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Ordynatora Oddziału Chirurgi Urazowo - Ortopedycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem za pomocą faksu potwierdzonego niezwłocznie pismem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Pakiety Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium (łączna wartość wadium dla 13 Pakietów wynosi 14.500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych 00/100) w odpowiedniej wysokości, dla każdego z pakietów, na który Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: Pakietu Nr 1 - 6.300,00 zł, Pakietu Nr 2 - 900,00 zł, Pakietu Nr 3 - 2.200,00 zł, Pakietu Nr 4 - 900,00 zł, Pakietu Nr 5 - 700,00 zł, Pakietu Nr 6 - 100,00 zł, Pakietu Nr 7 - 150,00 zł, Pakietu Nr 8 - 100,00 zł, Pakietu Nr 9 - 1.200,00 zł, Pakietu Nr 10 - 300,00 zł, Pakietu Nr 11 - 100,00 zł, Pakietu Nr 12 - 450,00 zł, Pakietu Nr 13 - 1.100,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Na podstawie składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych dostaw odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, tj. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. listy referencyjne) - wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy dostawy implantów ortopedycznych. W zakresie złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić warunki określone w tym punkcie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy oraz warunki tych zmian zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ, w tym w szczególności: § 4, ust. 5. Skorzystanie przez Zamawiającego z warunku, o którym mowa w § 1 ust. 18 umowy, tj. ograniczeniu lub w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji nie rodzi roszczenia Dostawcy o zakup i zapłatę nie zrealizowanej części przedmiotu niniejszej umowy. § 4, ust. 6. Strony zgodnie ustalają, że dopuszczają możliwość zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dostaw będących przedmiotem niniejszej umowy, o których mowa w § 1, w przypadku ustawowej zmiany tego podatku. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres podany powyżej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet - Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego - w ilości 70 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet - Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) Endoproteza cementowana stawu biodrowego - w ilości 25 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet - Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) Endoproteza kłykciowa stawu kolanowego - cementowana - w ilości 25 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet - Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) Endoproteza kłykciowa stawu kolanowego - bezcementowa - w ilości 10 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.12. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet - Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego - w ilości 10 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.13. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet - Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) Endoproteza połowiczna stawu biodrowego typu AUSTIN-MOORE - w ilości 10 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.14. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet - Nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) Panewka dwumobilna, bezcementowa stawu biodrowego - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.15. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet - Nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) Panewka dwumobilna, cementowana stawu biodrowego - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.16. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet - Nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) Gwoździe blokowane śródszpikowe - w ilości 92 sztuk, oraz 2) System dynamicznych śrub typu DHS i typu DCS - w ilości 30 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.17. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet - Nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) System stabilizacji kostnej płytkowej typu AO - w ilości 515 sztuk, oraz 2) Groty, gwoździe i druty - w ilości 140 sztuk, oraz 3) Gwoździe śródszpikowe Endera - w ilości 70 sztuk, oraz 4) Gwoździe śródszpikowe dla dzieci - w ilości 20 sztuk, oraz 5) Wkręty kaniulowane - w ilości 60 sztuk, oraz 6) Klamry kostne - w ilości 5 sztuk, oraz 7) Płytki rekonstrukcyjne do złamań miednicy - w ilości 5 sztuk, oraz 8) Płytki rekonstrukcyjne różnych rozmiarów - w ilości 50 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.18. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet - Nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) Zestaw do stabilizacji zewnętrznej złamań kości - w ilości 1 kompletu, oraz 2) Zestaw do stabilizacji zewnętrznej złamań kości miednicy - w ilości 1 kompletu, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.19. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet - Nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) System stabilizacji kostnej płytkowej typu LCP i LISS - w ilości 20 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.20. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet - Nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo-ortopedycznej, tj.: 1) System stabilizacji przy operacjach rekonstrukcji więzadeł stawu kolanowego - w ilości 40 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.21. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa Zestawu umożliwiającego przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach nowotworów i naczyniaków, Zestawu umożliwiającego przezskórne,
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI W OBRĘBIE NADGARSTKA I RĘKI
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Implant ortopedyczny teleskopowy gwóźdź śródszpikowy "rosnący" wraz z osprzętem - używane przy leczeniu dzieci
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
więcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.