Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Kalisz: Świadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali użytkowych i mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 109158 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali użytkowych i mieszkalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali użytkowych i mieszkalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dochodzenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wierzytelności niezasądzonych i zasądzonych wynikających z tytułu: .zalegania z czynszem i opłatami za lokale mieszkalne i użytkowe, .odszkodowania lub wygrodzenia za bezumowne korzystanie z lokali użytkowych i mieszkalnych. Zamawiający oświadcza, że wierzytelności będące przedmiotem wszystkich przekazanych spraw istnieją, są wymagalne i nie są przedmiotem postępowań sądowych lub windykacyjnych przez osoby trzecie. Przez obsługę wierzytelności strony rozumieją reprezentację Zamawiającego w postępowaniu windykacyjnym polegającym między innymi na czynnościach zmierzających do windykacji należności pieniężnych . Czynności windykacyjne obejmują prowadzenia polubownego postępowania przedsądowego oraz polubownego postępowania przedegzekucyjnego. Postępowanie polubowne przedsądowe obejmuje : -kierowanie do dłużnika wezwania do zapłaty oraz dodatkowych upomnień z zagrożeniem wszczęcia postępowania sądowego, -potwierdzanie lub uaktualnianie danych teleadresowych dłużnika oraz ustalanie adresów dłużników, które nie są znane Zamawiającemu, -wizytę w miejscu zamieszkania lub pobytu dłużnika, -wizytę w miejscu pracy dłużnika, -próbę wynegocjowania sposobu oraz terminu zapłaty wierzytelności w formie kontaktu osobistego i telefonicznego, -próbę wynegocjowania ugody, -uzyskanie uznania długów przez dłużników przerywających bieg terminów przedawnienia oraz potwierdzających fakt istnienia wierzytelności, -w przypadku braku niemozno9ści odzyskania należności Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z wnioskiem o skierowanie sprawy do sądu, Postępowanie polubowne przedegzekucyjne obejmuje : -kierowanie do dłużnika przedegzekucyjnych wezwań do zapłaty, -potwierdzanie lub uaktualnianie danych teleadresowych dłużnika oraz ustalanie adresów dłużników, które nie są znane Zamawiającemu, -wizytę w miejscu zamieszkania lub pobytu dłużnika, -wizytę w miejscu pracy dłużnika, -próbę wynegocjowania sposobu oraz terminu zapłaty wierzytelności w formie kontaktu osobistego i telefonicznego, -próbę wynegocjowania ugody, -uzyskanie uznania długów przez dłużników przerywających bieg terminów przedawnienia oraz potwierdzających fakt istnienia wierzytelności, -w przypadku braku niemozności odzyskania należności Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z wnioskiem o skierowanie sprawy do egzekucji komorniczej, Wszystkie czynności będą wykonywane w porozumieniu i na zlecenie Zamawiającego. Celem Zamawiającego jest odzyskanie kwoty postawionej w stan wymagalności, pozyskanie informacji na temat kondycji finansowej dłużnika, prognoza możliwości spłat zadłużenia, zwiększenie intensywności oraz wydłużenie działań windykacyjnych mających na celu uświadomienie dłużnikowi konieczności uregulowania zobowiązania (stałe i częste kontakty z dłużnikiem). Wierzytelności zostaną przekazane Wykonawcy w kilku pakietach. Każdy pakiet będzie zawierał wierzytelności niezasądzone (w stosunku do tych spraw zastosowano wyłącznie wezwanie do zapłaty) i zasadzone (w stosunku do tych spraw uzyskano nakaz zapłaty lub wyrok, sprawy te nigdy nie były przekazane do egzekucji komorniczej). Wymagalne wierzytelności Zamawiającego o których mowa powyżej wynoszą : 4.150.000 zł . Strukturę zaległości stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy możliwość zmiany (zmniejszenie, zwiększenie) kwoty 4.150.000 zł, z zastrzeżeniem § 5 ust.5 wzoru umowy oraz zmniejszenie w warunkach § 8 ust.1 umowy. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania całości ani części prac podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający , zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
* wykażą, że należycie wykonali (zrealizowali), w tym także należycie wykonali w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali mieszkalnych i/lub użytkowych , w ramach którego skutecznie wyegzekwowali (wpływ środków do wierzyciela) należności o łącznej wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W przypadku wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia zamawiającemu identyfikacji danych wykonawcy , zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 2)Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie obowiązywania umowy nie przewiduje się zmiany maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, chyba że zmiana ta nastąpi na skutek zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (I piętro pok.nr 105) opłata 8,52 zł lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa), w tym przypadku koszt przesyłki ponosi Wykonawca.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego :Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (parter- Biuro Obsługi Interesantów-Informacja).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Zakup laptopów na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa aparatu do uwalniania substancji czynnej z komór dyfuzyjnych Franza wraz z komorami Franza oraz AED treningowego
- Zakup urządzenia UTM oraz switch'y zarządzalnych wraz z subskrypcją, wdrożeniem, konfiguracją i instruktażem
- Świadczenie w roku 2025 usług żywienia dzieci i młodzieży uczącej się w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15, w podziale na dwa etapy.
- Świadczenie w roku 2025 usług żywienia dzieci i młodzieży uczącej się w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15, w podziale na dwa etapy.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.