eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynPodział nieruchomości położonej w jednostce ewidencyjnej Zduny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Krotoszyn: Podział nieruchomości położonej w jednostce ewidencyjnej Zduny
Numer ogłoszenia: 109162 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256(57) w. 335.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podział nieruchomości położonej w jednostce ewidencyjnej Zduny.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w jednostce ewidencyjnej Zduny Wykonanie podziału nieruchomości położonej w jednostce ewidencyjnej Zduny - obszar wiejski, obręb Baszków, oznaczony na arkuszu mapy 5, działka nr 763/2 o powierzchni 0,3752 ha zapisanej w księdze wieczystej KW nr 33148 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Krotoszynie. Celem podziału będzie wydzielenie działki o powierzchni ok. 100 m2 przeznaczonej pod urządzenie infrastruktury technicznej. Przedmiotem podziału jest nieruchomość zabudowana budynkiem stacji transformatorowej SN/nn, podział ma dotyczyć części tego budynku wzdłuż ściany działowej wraz z 1,5 metrową otoczka wokół budynku oraz z dostępem do przylegającej działki nr 763/2 drogi, podział spowoduje także podział przedmiotowego budynku. W wyniku podziału powstaną dwie działki, każda z nich będzie zabudowana budynkiem, przy czym mniejsza z tych działek będzie miała powierzchnię ok. 100 m2. W przedmiotowej sprawie Zarząd Powiatu wystąpił już do Burmistrza Gminy i Miasta Zduny o wydanie opinii o możliwości dokonania podziału nieruchomości oznaczonej działką nr 763/2 położonej w Baszkowie. Prace w szczególności polegać będą na: - opracowaniu projektu podziału do uzyskania decyzji o podziale nieruchomości - wyznaczeniu i utrwaleniu na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi - sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych Prace uważa się za wykonaną z chwilą ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów, wynikających z ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: zamawiajacy odstapił od żadania wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania: a) złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę, b) posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, złożą wypis z rejestru handlowego lub z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem c) spełniają wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych d) znajdują się w sytuacji finansowej, technicznej oraz posiadają personel mający stosowne uprawnienia i kwalifikacje pozwalające na wykonanie zamówienia, e) przedłożą podpisany wzór umowy
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 b)Oświadczenie o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 c)przedłożą dokumenty stwierdzające posiadane uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia d)Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych jak również dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane tj: -aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem e)podpisany wzór umowy - Załącznik nr 3, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty potwierdzające,że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszcaniem podatków , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - składa zaświadczenie z włąsciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówien publiczych

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.starostwo.krotoszyn.pl/pdf/zamowienia/siwz2.pdf

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.starostwo.krotoszyn.pl/pdf/zamowienia/siwz2.pdf.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.