eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiaskiBudowa sali sportowo-środowiskowej w Szelejewie Pierwszym. Szelejewo Pierwsze 87A (dz. nr ewid. 328 ), 63-820 Piaski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Piaski: Budowa sali sportowo-środowiskowej w Szelejewie Pierwszym. Szelejewo Pierwsze 87A (dz. nr ewid. 328 ), 63-820 Piaski
Numer ogłoszenia: 109164 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330326 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piaski, ul. 6 Stycznia 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5719030, faks 065 5719049.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali sportowo-środowiskowej w Szelejewie Pierwszym. Szelejewo Pierwsze 87A (dz. nr ewid. 328 ), 63-820 Piaski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sali sportowo- środowiskowej w Szelejewie Pierwszym. Szelejewo Pierwsze 87A ( dz. nr ewid. 328 ), 63-820 Piaski. Kod CPV: 45000000-7 (roboty budowlane), 45100000-8 (przygotowanie terenu pod budowę), 45200000-9 (roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej), 45300000-0 (roboty instalacyjne w budynkach), 45400000-1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych), 45331000-6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w technologii i jakości wykonania umożliwiającej uzyskanie parametrów spełniających wymogi budynku pasywnego. Przedmiot zamówienia - sala sportowo - środowiskowa została zaprojektowana jako budynek pasywny. Zamawiający podkreśla, że budynek (w przypadku przedmiotu zamówienia sala sportowo - środowiskowa) pasywny to budynek o bardzo niskim zapotrzebowaniu na energię do celów grzewczych. Energia w trakcie eksploatacji pozyskiwana jest z pasywnych źródeł ciepła (użytkownicy, urządzenia elektryczne, ciepło słoneczne, ciepło odzyskane z wentylacji). Sala sportowo - środowiskowa będzie korzystała z gazowego systemu ogrzewania. Potrzeby cieplne realizowane będą przez odzysk ciepła i dogrzewanie powietrza wentylacyjnego. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z projektem w taki sposób, aby charakteryzował się: - niskim zapotrzebowaniem na energię, niezbędną do ogrzania jednego metra kwadratowego powierzchni, podczas jednego sezonu grzewczego poniżej 15 kWh na (m2rok); - średnim współczynnikiem przenikania ciepła U dla przegród zewnętrznych (dach, ściany, podłoga na gruncie itp.) mniejszym niż 0,15 W na (m2K); - szczelnością powłoki zewnętrznej budynku, sprawdzoną przy pomocy testu ciśnieniowego, podczas badania przy różnicy ciśnienia zewnętrznego i wewnętrznego wynoszącej 50 Pa, krotność wymiany powierza nie powinna przekraczać 0,5 h-1 objętości całego budynku na godzinę; - przegrody zewnętrzne powinny być wykonane w taki sposób, aby maksymalnie zredukować mostki termiczne; - oknami o współczynniku przenikania ciepła U poniżej 0,80 W na (m2K) dla ramy i przeszklenia, całkowitej przepuszczalności energii promieniowania słonecznego dla przeszklenia współczynniki muszą wynosić g większe lub równe 50%; - wydajność rekuperatora, stosowanego do odzysku ciepła z wentylacji, powyżej 80%; - efektywny odzysk ciepła z powietrza usuwanego musi wynosić więcej niż 80%; - ograniczenie strat ciepła w procesie przygotowania i zaopatrzenia w ciepłą wodę użytkową; - efektywne wykorzystanie energii elektrycznej. Podkreśla się, że do istotnych cech budynku pasywnego należy wykonanie przegród zewnętrznych szczelnych o dobrych parametrach ciepłochronnych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 10 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ będący integralną częścią SIWZ. Lokalizacja: Miejscowość: Szelejewo Pierwsze, Gmina Piaski, powiat gostyński, województwo wielkopolskie. Zakres prac obejmuje roboty budowlano montażowe polegające w szczególności na : 1. Budowa sali sportowo- środowiskowej w Szelejewie Pierwszym. Szelejewo Pierwsze 87A ( dz. nr ewid. 328 ), 63-820 Piaski zgodnie z dokumentacją projektową (pozwolenie na budowę - decyzja Starosty gostyńskiego Nr 529-2014 z dnia 09 września 2014, pismo ABG-AB.6740.482.2014): a.Kompleksowa obsługa geodezyjna zadania. b.Roboty ziemne. c.Roboty budowlano-konstrukcyjne. d.Wykonanie instalacji elektrycznych, TV, oddymiana, okablowania strukturalnego, oświetlenia, instalacji odgromowych i wyrównawczych. e.Wykonanie instalacji wod.-kan. wraz z kompletnym montażem przyborów inst. f.Wykonanie instalacji c.o. wraz z kotłownią. g.Wykonanie instalacji gazowej. h.Wykonanie instalacji ciepła technologicznego. i.Wykonanie instalacji wentylacji. j.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem przyłącza. k.Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem przyłącza. l.Budowa sieci wodociągowej wraz wykonaniem przyłącza 1.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 5 kpl. 2.Zapewnienie nadzoru i pozytywnego odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego i poniesienie kosztów z tego tytułu. 3.Zabezpieczenie placu budowy pełnym i trwałym ogrodzeniem, uniemożliwiającym wstęp osób nieuprawnionych na teren budowy oraz oświetlenie i oznakowanie zgodnie z wytycznymi BHP i obowiązującymi przepisami. 4.Zapewnienie dojazdu sprzętu budowlanego na plac budowy, oznakowanego i zabezpieczonego, niekolidującego z publicznym ruchem pieszym i kołowym, oraz funkcjonowaniem okolicznych obiektów, łącznie z wykonaniem tymczasowego utwardzonego dojazdu do placu budowy od ulicy droga gminna z tyłu budynku Zespołu Szkół w Szelejewie (adres: Szelejewo Pierwsze nr 87A, 63-820 Piaski) 5.Zakup, dostawa i montaż wszystkich materiałów budowlanych, urządzeń, armatury, instalacji i osprzętu objętych dokumentacją projektową. 6.Wykonanie pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń wraz z dostarczeniem protokołów potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 7.Zapewnienie nadzoru nad inwestycją odpowiednich służb, instytucji i organów i poniesienie z tego tytułu opłat. 8.Oznakowanie ewakuacyjne i p-poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami całego obiektu oraz terenu objętego zakresem. 9.Opracowanie wszelkich niezbędnych instrukcji użytkowania obiektu. 10.Opracowanie instrukcji ewakuacji. 11.Uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii dotyczących wykonania włączeń i podłączeń infrastruktury technicznej wraz z odbiorami i poniesienie opłat z tego tytułu. 12.Opracowanie i realizację projektu organizacji ruchu oraz projektu technologii i organizacji budowy wraz ze szczegółowym harmonogramem robót. 13.Zorganizowanie zaplecza budowy odpowiadającego warunkom i przepisom BHP, Sanepid i p-poż. oraz pomieszczenia przystosowanego do narad roboczych. Zapewnienie odrębnego pomieszczenia dla przedstawicieli Zamawiającego wyposażonego w instalację elektryczną, c.o., Internet oraz meble biurowe. 14.Odtworzenie i doprowadzenie do stanu pierwotnego wszystkich elementów zagospodarowania działek, na których realizowana była inwestycja. 15.Uporządkowanie terenu oraz prywatnych nieruchomości objętych inwestycją po zakończonych pracach i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 16.Konsultowanie i wyjaśnianie wszystkich ewentualnych problemów oraz wątpliwości z osobami pełniącymi funkcję inspektora nadzoru autorskiego oraz inwestorskiego, jak również Zamawiającym. 17.Uzyskanie od wszystkich właścicieli nieruchomości oświadczenia o doprowadzeniu terenu (działki) do należytego stanu. 18.Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową stanowiącą załącznik do niniejszej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa będąca załącznikiem do SIWZ. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ. Ponadto zakres prac obejmuje wykonanie, pozyskanie, dostarczenie: 1)sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egzemplarze, na które składa się: a)Dokumentacja powykonawcza: b)Obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą - mapy kpl. 5 c)Atesty na materiały i prefabrykaty, d)Dokumenty urządzeń e)Świadectwo charakterystyki energetycznej 2)Protokoły odbioru robót: 3)Wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, 4)Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu zdjęć, filmów i zdjęć termowizyjnych. Koszty ponosi Wykonawca. 5)Opracowanie i dostarczenie programu zapewnienia jakości uwzględniającego zasady prowadzenia robót budowlanych i realizacji obiektów pasywnych (zgodnie z wymogami zawartymi w części (Technologia wykonania prac pkt. 3). Technologia wykonania prac: 1.Obiekt ma być wykonany w technologii budowy obiektów pasywnych w związku z tym prace będą wykonywane w sposób umożliwiający osiągnięcie zaprojektowanego i zamówionego efektu. 2.Wykonawca przed terminem przekazania placu budowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru inwestorskiego pisemny program zapewnienia jakości. Wykonawca w programie zapewnienia jakości w szczególności uwzględni rozwiązania zapewniające uzyskanie w zrealizowanym przedmiocie zamówienia parametrów charakteryzujących przedmiot zamówienia jako budynek pasywny wykonany w technologii budynków pasywnych. W szczególności Wykonawca w programie zapewnienia jakości wskaże mechanizmy i rozwiązania umożliwiające uzyskanie najwyższej jakości wykonania wszystkich etapów robót budowlanych oraz zasady związane z właściwym ze względu na przedmiot zamówienia doborem materiałów i urządzeń. Wykonawca w programie zapewnienia jakości ureguluje system kontroli realizacji założeń wskazanych w tym programie umożliwiający uzyskanie parametrów pasywności dla przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca w programie zapewnienia jakości zwróci szczególną uwagę na następujące zagadnienia: - bezszczelinowe klejenie płyt - bloków izolacji do muru oraz pomiędzy sobą - brak przebić izolacji przez elementy konstrukcyjne - bezmostkowe i szczelne wykonanie połączeń ścian z dachem - certyfikowany (posiadający m. in. atesty na wytrzymałość i stabilność) szczelny i ciepły montaż okien, elementów fasadowych oraz drzwi zewnętrznych - staranne, bezmostkowe wykonanie izolacji wokół okien, elementów fasadowych i drzwi zewnętrznych - bezmostkowe i szczelne mocowanie parapetów - bezmostkowy montaż kaset żaluzji i prowadnic - precyzyjne wypełnienie miejsc pod kasetą żaluzji za pomocą izolacji - bezmostkowe wykonanie opierzeni i mocowanie rynien - bezmostkowe wykonanie, montaż elementów wystających na zewnątrz ze ścian zewnętrznych (np. daszki) - prowadzenie rur wodnych, kanalizacyjnych, odpowietrzających, wentylacyjnych itp. w sposób zapewniający ich przebiciom przez tynk, posadzkę lub inną powłokę całkowitą szczelność - staranne i zgodne z wymaganiami projektu wykonanie izolacji i połączeń przewodów - kanałów wentylacyjnych - brak jakichkolwiek nieuszczelnionych przebić szczelnej powłoki budynku 4.Wykonawca przed przystąpieniem do prac przedstawi zamierzony sposób wykonywania robót budowlanych Inspektorowi nadzoru i projektantowi do akceptacji. 5.Wykonawca każdorazowo będzie zgłaszał Inspektorowi do odbioru roboty zanikające. 6.Prace mają zostać wykonane przez wyspecjalizowany personel i przy wykorzystaniu materiałów budowlanych i urządzeń umożliwiających uzyskanie w trakcie eksploatacji parametrów wymaganych dla budynków pasywnych. 7.Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 8.Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak ww uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany w pełni poniesie Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. Jeżeli w dokumentacji, przedmiarze lub specyfikacji występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta (nazwa producentów i produktów) należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazać równoważność materiałów. 9.Wykonawca ponosi koszty zorganizowania procesu budowlanego tak aby były zapewnione wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy - robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 10.Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy, robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 11.Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. 12.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu plan BIOZ nie później niż w ciągu 7 dni poprzedzających datę rozpoczęcia robót. 13.Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo finansowego. 14.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od zawarcia umowy Programu zapewnienia jakości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.33.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane MAX-BUD Grzegorz Piasecki, ul. Spółdzielcza 4, 64-111 Lipno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3654479,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4374846,72

  • Oferta z najniższą ceną: 4374846,72 / Oferta z najwyższą ceną: 6412913,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.