To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109188 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Łódź: Kampania komunikacyjno-reklamowa miasta w mediach społecznościowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 78049-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
00051418200000, ul.
ks. I. J. Skorupki
21,
90-532
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 638 48 88, faks
42 638 48 77, e-mail
m.jermolinska@uml.lodz.pl,
w.seliga@uml.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania komunikacyjno-reklamowa miasta w mediach społecznościowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DOA-ZP-VII-271.61.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii komunikacyjno-reklamowej miasta w mediach społecznościowych. Zamówienie będzie realizowane w trzech częściach: Część 1: Kampania komunikacyjno-reklamowa Miasta Łodzi z udziałem osobowości mediów społecznościowych. Kampania polegać ma na organizacji w Łodzi 6 wizyt różnych osobowości internetowych, połączonych z przeprowadzeniem przez te osoby relacji na kanałach społecznościowych Facebook, Instagram, You Tube, Snapchat. Do zadań Wykonawcy będzie należało nawiązanie w imieniu i zgodnie ze wskazaniem Miasta współpracy z właścicielami popularnych blogów i kanałów na serwisach społecznościowych, spełniających kryteria Miasta oraz koordynacja zleconych im działań komunikacyjno-reklamowych podczas 6 ważnych dla promocji miasta wydarzeń w roku 2017. Część 2: Kampania promocyjno-komunikacyjna miasta Łodzi za pomocą aplikacji Snapchat. Promocja Miasta Łodzi w serwisie społecznościowym Snapchat polegającą ma na podjęciu odpłatnej współpracy z osobami, nie będącymi pracownikami Miasta, które aktualizować będą oficjalny kanał Miasta w serwisie Snapchat. Do zadań Wykonawcy będzie przeprowadzenie - w uzgodnieniu z Miastem- naboru wśród osób, które podejmą rolę tzw. redaktorów profilu, oraz zawiązanie z nimi odpłatnej współpracy, na promocję Miasta Łodzi w aplikacji Snapchat, poprzez zamieszczanie postów na tematy istotne promocyjnie dla miasta Łodzi. Część 3 - Kampania reklamowa Miasta Łodzi w serwisie społecznościowym Facebook. Przedmiotem umowy jest kampania reklamowa Miasta Łodzi, polegająca na płatnym zwiększaniu zasięgu postów opublikowanych przez Miasto na Facebooku. Zadaniem Wykonawcy będzie zwiększanie ilości wyświetleń postów opublikowanych przez miasto na oficjalnym kanale miasta Łodzi na Facebooku, celem uzyskania określonego przez Miasto zasięgu odbiorców .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79341000-6
Dodatkowe kody CPV:
79342200-5,
79341400-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Kampania promocyjno-komunikacyjna miasta Łodzi za pomocą aplikacji Snapchat. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT38487.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 47340.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Kampania reklamowa Miasta Łodzi w serwisie społecznościowym Facebook. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15700 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert14 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19311 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.