Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Olsztyn: Remont Urzędu Pocztowego Wielbark
Numer ogłoszenia: 109189 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PPUP "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Pieniężnego 19, 10-940 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279190, 5354005, fax 089 5274224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poczta Polska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Urzędu Pocztowego Wielbark.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy określają załączniki nr 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia tj. Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem (charakterem) zamówienia. B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia C) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą się polisą a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości nie mniejszej niż 50% oferowanej kwoty zamówienia. D) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych E) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w cz. II pkt 3 niniejszej SIWZ F)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne uprawnienia budowlane Kierownika Budowy z ramienia wykonawcy c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z treścią cz. II pkt 2.3 a SIWZ) d) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii e)wypełniony i podpisany formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ f)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne o którym mowa w art. 44, w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ g) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania - 10
- 3. przedłużony okres rękojmi ( ponad 12 msc.) na wykonane roboty - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pocztapolska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pieniężnego 19 , 10-940 Olsztyn w pokoju nr 202..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pieniężnego 19 , 10-940 Olsztyn sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Publikacja ogłoszeń prasowych i kondolencji w dzienniku/dziennikach o zasięgu regionalnym.
- ,,Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 538 w m. Rybno w km 84+613''
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Wykonanie i dostawa materiałów promujących na potrzeby Centrum Marketingu i Mediów UWM w Olsztynie
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów piekarskich do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Olsztynie oraz Oddziału zewnętrznego w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miasta Białogard
- Budowa ściany wydzielenia ppoż. w osi 10 budynku B 1.1 zlokalizowanym na terenie obiektu Business Park Nad Drwiną 10 w Krakowie
- wykonywanie drobnych robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w ramach konserwacji i obsługi technicznej budynków
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.