Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Pyrzyce: Dostawa prodyktów i artykułów spożywczych dla Domu POmocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie
Numer ogłoszenia: 109190 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie , Żabów 31, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 5777-641; 5777-642, faks 0-91 5777-641.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpspyrzyce/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prodyktów i artykułów spożywczych dla Domu POmocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów i artykułów spożywczych różnych w ilościach i asortymentach podanych w SIWZ, z podziałem na grupy towarowe. Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.Prowadzą działalność gospodarczą w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia 6.Dysponują środkiem transportu, który spełnia określone przepisami wymagania sanitarne do transportu mięsa i wędlin. oraz: 1.Złożą ofertę ważną i nie podlegającą odrzuceniu w myśl art. 89 Ustawy; 2.Gwarantują wysoką jakość produktów i artykułów spożywczych, oraz przestrzegają procedur systemu HCCP. 3.Uchybienia w zakresie jakości towaru (produktu), naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź specyfikacji przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 4.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. Potwierdzeniem spełnienia w.w warunków będzie: złożenie Oświadczenia Wykonawcy (załącznik do SIWZ o spełnieniu warunków udziału) oraz dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Oceny spełniania wymaganego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oferta + formularz cenowy. Oferta - załącznik nr 1 oraz formularz cenowy (pakiety od nr 1 do nr 12) muszą być wypełnione według wzoru druku załączonego do niniejszej specyfikacji. 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1. Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. 5.Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, LUB: 6.Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Weterynaria itp.) potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpspyrzyce/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie
Żabów 31, 74-200 Pyrzyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie Żabów 31, 74-200 Pyrzyce..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa detalicznych ilości produktów żywnościowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baranów Sandomierski"
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2025 - na okres od podpisania umowy - do 31 grudnia 2025 roku". Przetarg 2.
- Zakup i dostawa żywności do Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wielkopolskim w roku 2025
- Dostawa warzyw, owoców i jaj dla DPS Ruda Różaniecka
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Radzyniu Chełmińskim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.