To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-11
Szczecin: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 109204 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71874 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wymianę stolarki jedno-, dwu i trzydzielnej rozwieranej i uchylno-rozwieranej, łukowej, 2) wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej/balkonowej przeznaczonej do wymiany, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, (jedynie te pomiary mogą stanowić podstawę do wyprodukowania i montażu stolarki), 3) demontaż istniejącej stolarki okiennej/balkonowej, 4) dostawę i montaż stolarki okiennej/balkonowej z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, o następujących parametrach: a) współczynnik Ugszyby - nie większy niż 1,1 W/m2K, b) współczynnik Uwokna - nie większy niż 1,4 W/m2K, c) izolacyjność akustyczna Rw nie większa niż 35 dB, d) zapewnienie starannego osadzenia szyby w ramie z PCV, które uniemożliwi ucieczkę ciepła przez okna, 5) okno powinno być wyposażone/posiadać: a) nawiewnik ciśnieniowy z możliwością ręcznego przymknięcia, gwarantujący wymianę powietrza w pomieszczeniu zgodnie z PN (za wyjątkiem stolarki o powierzchni do 1m2-tylko rozszczelnione), b) uszczelkę z EPDM, c) liczbę co najmniej pięciu komór (dane potwierdzone zaświadczeniem z ITB), d) klamki w kolorze białym, e) otwory umożliwiające odprowadzenie na zewnątrz profilu wody (skropliny itp.), f) profil usztywniający wykonany z profilu zamkniętego - stal ocynkowana 1,5 mm, g) możliwość otwierania i uchylania skrzydła okiennego, h) możliwość zwykłego uchyłu (w oknach jedno-, dwu-trzyskrzydłowych w min. jednym skrzydle), 6) wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 7) wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 8) w przypadku wykonania parapetów zewnętrznych jednorodnych rodzajowo, zachować typ, rodzaj i kolor, 9) wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 10) wykonanie obróbek tynkarskich, 11) regulację skrzydeł okiennych i balkonowych, 12) dwukrotne malowanie ościeży farbą emulsyjną koloru białego 13) zabezpieczenie-oznakowanie pasa drogowego w trakcie demontażu i montażu stolarki okiennej/balkonowej, 14) niezwłoczne wywiezienie zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego z demontażu oraz dostarczenie dowodu wywozu na składowisko odpadów, 15) uporządkowanie po robotach w lokalu mieszkalnym, 16) wszelkie koszty organizacji placu budowy i ewentualnych strat poniesionych przez osoby trzecie ponosi wykonawca. 3. Łącznie przedmiot zamówienia obejmuje 336 szt. stolarki okiennej i balkonowej, o łącznej powierzchni 718,02 m2, w tym: 1) okna do 1m2 - 21 szt. o łącznej powierzchni 15,72 m2, 2) okna powyżej 1m2 - 125 szt. o łącznej powierzchni 213,38 m2, 3) okna powyżej 2m2 - 166 szt. o łącznej powierzchni 435,44 m2, 4) okna łukowe powyżej 2m2 - 24 szt. o łącznej powierzchni 53,48 m2. 4. Ilość i powierzchnia stolarki do wymiany w poszczególnych Rejonach: 1) REJON PÓŁNOC - do1m2-6szt/5,42m2, pow.1m2-41szt/70,93m2, pow.2m2-18szt/46,11m2, łukowe pow. 2m2-0,00m2, w tym: a) R-2 -do1m2-0,00m2, pow.1m2-33szt/58,90m2, pow.2m2-1szt/2,80m2, łukowe pow. 2m2-0,00m2. b) R-3 - do1m2-6szt/5,42m2, pow.1m2-8szt/12,03m2,pow.2m2-17szt/43,31m2,łukowe pow. 2m2-0,00m2. 2) REJON ŚRÓDMIEŚCIE-NIEBUSZEWO - do 1m2-3szt/1,47m2, pow.1m2-19szt/34,08m2, pow. 2m2-68szt/177,59 m2, łukowe pow. 2m2-5 szt./18,07m2, w tym: a) R-4 - do1m2-2szt/0,60m2, pow.1m2-6szt/10,50m2, pow. 2m2-19szt/48,85m2, łukowe pow. 2m2-0,00 m2 b) R-5 - do1m2-0,00m2, pow.1m2-9szt./16,46m2, pow. 2m2-11szt/28,14m2, łukowe pow.2m2-0,00m2 c) R-6 - do 1m2-1szt/0,87m2, pow.1m2-0,00m2, pow. 2m2-14szt/45,08m2, łukowe pow. 2m2-5szt/18,07m2 d) R-8 - do1m2-0,00m2, pow.1m2-4szt/7,12m2, pow. 2m2-24szt/55,52m2, łukowe pow. 2m2-0,00m2. 3) REJON ZACHÓD - do 1m2-9szt/6,28m2, pow.1m2-44szt/73,34 m2, pow. 2m2-48szt/123,58m2, łukowe pow. 2m2-16 szt./29,71m2, w tym: a) R-7 - do 1m2-0,00m2, pow.1m2-13szt/20,98m2, pow.2m2-12szt/36,75m2, łukowe pow. 2m2- 2szt/1,58m2 b) R-9 - do 1m2-4szt/3,89m2, pow.1m2-9szt/15,23m2, pow.2m2-14szt/33,29m2, łukowe pow. 2m2-3szt/6,73m2 c) R-10 - do 1m2-2szt/0,64m2, pow.1m2-17szt/28,95m2, pow.2m2-11szt/24,24m2, łukowe pow. 2m2-0,00m2 d) R-15 - do1m2-3szt/1,75m2, pow.1m2-5szt/8,18m2, pow.2m2-11szt/29,30m2,łukowe pow. 2m2-11szt/21,40m2 4) REJON POŁUDNIE - do 1m2-3szt/2,55m2, pow.1m2-21szt/35,03m2, pow.2m2-32szt/88,16m2, łukowe pow. 2m2-3 szt./5,70m2, w tym: a) R-13 - do1m2-2szt/1,76m2, pow.1m2-11szt/20,22m2, pow. 2m2-16szt/44,38m2, łukowe pow. 2m2-3szt/5,70m2 b) R-14 - do 1m2-1szt/0,79m2, pow.1m2-10szt/14,81m2, pow.2m2-16szt/43,78m2, łukowe pow. 2m2-0,00m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 42.45.11.32 - 42.45.11.32 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA "PATRON" KRZYSZTOF GRALAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA "PATRON" KRZYSZTOF GRALAK
- Krzysztof Gralak Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa PATRON, ul. Nałkowskiej 2, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 369840,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299883,70
Oferta z najniższą ceną: 299883,70 / Oferta z najwyższą ceną: 383103,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Świadczenia zdrowotne na 2025 i 2026 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) dla statku Nawigator XXI
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- 82/PA/2024 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego nr inw. 132/116 wraz z rozbiórką nieużywanej części obiektu w zespole zabudowy Nadleśnictwa Rymanów.
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.