Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-16
Lipnica Wielka: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WE WSI LIPNICA WIELKA ETAP II
Numer ogłoszenia: 109206 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipnica Wielka , Lipnica Wielka 518, 34-483 Lipnica Wielka, woj. małopolskie, tel. +48182634595, 2634721, faks +48182634597.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WE WSI LIPNICA WIELKA ETAP II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.1. Przedmiot zamówienia składa się z zadań: Zadanie I: - realizowane ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013: A).-Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków w miejscowości Lipnica Wielka- Etap II, objęte dokumentacją projektową sporządzoną przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe DOMED ul. Tęczowa 32, Wrocław na którą składa się : 1).Projekt budowlany i wykonawczy, obejmujący: 2).część rysunkową 3) oraz część opisową posiadającą pozwolenie na budowę nr 311/08 znak BA-73510/233-LW/08 z dnia 21.04.2008 wydane przez Starostę Nowotarskiego. Zakres rzeczowy: -Sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi.200 mm o długości L=8 719,7 mb - Kolektory grawitacyjne od KG-1 do KG-6.3 -Przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi.160 mm o długości L=3 112,8 mb - oraz z rur PVC fi.200 mm o długości - 67 mb Przyłącza kolektorów B).Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków w miejscowości Lipnica Wielka Etap II cz.1 objęte dokumentacją projektową sporządzoną przez Biuro Projektów, Usług i Handlu BIPROBUD mgr inż. Michał Jabłoński, ul. Lwowska 57, Nowy Sącz na którą składa się: 1).Projekt sieci kanalizacji sanitarnej posiadający pozwolenie na budowę znak 73511/4-LW/01 z dnia 21.03.2001r wydane przez Starostę Nowotarskiego Zakres rzeczowy: -Sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi.200 mm o długości L=2 335,0 mb Kanalizacja sanitarna PVC fi.200mm -Przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi.160 mm o długości L=186,5mb Przyłącza kanalizacyjne PVC fi.160mm. Zadanie II: Odcinek kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipnica Wielka objęte dokumentacją projektową sporządzoną przez firmę SMAJDOR inż. Leszek Smajdor, ul. Grunwaldzka 200f, Nowy Sącz na którą składa się: 1).Projekt odcinka kanalizacji sanitarnej posiadający pozwolenie na budowę znak BA-7351-0/41-LW/2010 z dnia 04.03.2010 R wydane przez Starostę Nowotarskiego Zakres rzeczowy: -Sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi.200 mm o długości L=306,3 mb -Przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi.160 mm o długości L=29,7mb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 80 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie i oddanie na podstawie końcowego protokołu odbioru: co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej bądź tłocznej o długości min. 15,0 km i wartości zadania nie mniejszej niż 4,00 mln złotych każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę osobami mającymi objąć kierownictwo budowy, kierownictwo robót tj. osoby posiadającymi uprawnienia do kierowania: a) kierownik budowy (1 osoba): bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz musi należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień budowlanych, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji i zarządzania robotami budowlanymi w tym co najmniej na jednej budowie z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej z udziałem środków finansowych Unii Europejskiej, o wartości nie mniejszej niż 4,0 mln PLN. Osoba ta będzie również odpowiedzialna za przygotowanie raportów wykonawcy, oświadczeń wykonawcy, przygotowanie oraz aktualizację programów robót (w tym harmonogramów robót i planów płatności). b) kierownik robót: bez ograniczeń w specjalności instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz musi należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; co najmniej 4 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub robót w tym, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej bądź tłocznej o długości min. 15,0 km i wartości zadania nie mniejszej niż 4,00 mln złotych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia zamawiający uzna wykazanie przez wykonawcę posiadanie: a) w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 5,0 mln. zł. b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - wymagana kwota ubezpieczenia - co najmniej 3 000 000 PLN. c) uzyskania przychodów z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnioroczne (z 3 lat obrotowych) przychody netto ze sprzedaży, w kwocie co najmniej 10,0 mln złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicawielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lipnicy Wielkiej; Lipnica Wielka 518; 34-483 Lipnica Wielka na Orawie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LIPNICA WIELKA
- Tworzenie przyjaznej przestrzeni- budowa placu zabaw dostosowanego do potrzeb żłobka oraz budowa placu zabaw przy budynku urzędu gminy w Lipnicy Wielkiej
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
więcej: przetargi LIPNICA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Przebudowa dróg w ramach zadania "Modernizacja dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz"
- Przebudowa drogi powiatowej 1480D na odcinku Strzelce - Grabowno Wielkie poprzez wykonanie nakładki bitumicznej
- Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nowy Wiśnicz
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Mirzec poprzez budowę wodociągu, sieci kanalizacyjnej i przydomowych oczyszczalnia ścieków" - (budowa sieci wod.-kan.)
- Drogi na terenie miasta i gminy Bychawa - edycja II/2025 - Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Zaraszów-Kolonia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.