Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-28
Oborniki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
Numer ogłoszenia: 10920 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia to pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji i remontów ujętych w budżecie Gminy Oborniki, rozpoczynających się w roku budżetowym 2009, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 2)Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: a)Część I: branża wodno - kanalizacyjna. W zakresie branży wodno-kanalizacyjnej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie: sieci wodociągowe, sieci kanalizacyjne, sieci melioracyjne, instalacje wod.-kan. i co. w budynkach o kubaturze do i pow. 1.000 m3. b)Część II: branża drogowa. W zakresie branży drogowej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie: drogi publiczne. c)Część III: branża budowlana. W zakresie branży budowlanej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie: budynki o kubaturze do i pow. 1.000 m3. d)Część IV: branża elektryczna. W zakresie branży elektrycznej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie: oświetlenia ulicznego, instalacji elektroenergetycznej w budynkach o kubaturze do i pow. 1.000 m3. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: a)nadzór merytoryczny i jakościowo - ilościowy wykonywanych robót, b)sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów ofertowych lub powykonawczych nadzorowanych robót, c)sprawdzanie, potwierdzanie i kontrolowanie rozliczeń finansowych nadzorowanych robót, d)dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych, e)w okresie gwarancyjnym sprawdzanie usunięcia wad lub usterek przez wykonawcę robót budowlanych, f)branie udziału w naradach koordynacyjnych związanych z realizacją nadzorowanych robót, g)ciągła współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)branża wodno - kanalizacyjna: dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności wodno-kanalizacyjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie nadzorowania/kontrolowania robót wymienionych w Dziale II ust. 2 pkt 2 lit. a), z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz mającą doświadczenie w zakresie nadzoru lub kontroli robót. Przez doświadczenie należy rozumieć co najmniej trzykrotne pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót nad robotami polegającymi na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej lub instalacji wod.-kan. i co. w budynkach o kubaturze pow. 1.000 m3. b)branża drogowa: dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie nadzorowania/kontrolowania robót wymienionych w Dziale II ust. 2 pkt 2 lit. b), z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz mającą doświadczenie w zakresie nadzoru lub kontroli robót. Przez doświadczenie należy rozumieć co najmniej trzykrotne pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót nad robotami polegającymi na budowie drogi publicznej. c)branża budowlana: dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie nadzorowania/kontrolowania robót wymienionych w Dziale II ust. 2 pkt 2 lit. c), z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz mającą doświadczenie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego. Przez doświadczenie należy rozumieć co najmniej trzykrotne pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót nad robotami polegającymi na budowie budynku o kubaturze pow. 1.000 m3. d)branża elektryczna: dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie nadzorowania/kontrolowania robót wymienionych w Dziale II ust. 2 pkt 2 lit. d), z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez doświadczenie należy rozumieć co najmniej trzykrotne pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót nad robotami polegającymi na budowie oświetlenia ulicznego lub instalacji elektroenergetycznej w budynkach o kubaturze pow. 1.000 m3. Inne warunki: Wykonawca zobowiązany jest: 1)Złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy. 2)Potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego dokumentu, o którym mowa w Dziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 Ustawy (Załącznik nr 2 SIWZ). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 3 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj.: a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeżeli decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych wymaga niniejszego wpisu). Inne dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 SIWZ). 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy pokój nr 219, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 06.03.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Część I: branża wodno - kanalizacyjna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia to pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji i remontów ujętych w budżecie Gminy Oborniki, rozpoczynających się w roku budżetowym 2009, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 2)Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I: branża wodno - kanalizacyjna. W zakresie branży wodno-kanalizacyjnej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie: sieci wodociągowe, sieci kanalizacyjne, sieci melioracyjne, instalacje wod.-kan. i co. w budynkach o kubaturze do i pow. 1.000 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Część II: branża drogowa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia to pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji i remontów ujętych w budżecie Gminy Oborniki, rozpoczynających się w roku budżetowym 2009, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Część II: branża drogowa. W zakresie branży drogowej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie: drogi publiczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Część III: branża budowlana..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia to pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji i remontów ujętych w budżecie Gminy Oborniki, rozpoczynających się w roku budżetowym 2009, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Część III: branża budowlana. W zakresie branży budowlanej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie: budynki o kubaturze do i pow. 1.000 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Część IV: branża elektryczna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia to pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji i remontów ujętych w budżecie Gminy Oborniki, rozpoczynających się w roku budżetowym 2009, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Część IV: branża elektryczna. W zakresie branży elektrycznej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie: oświetlenia ulicznego, instalacji elektroenergetycznej w budynkach o kubaturze do i pow. 1.000 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- "Świadczenie usług kominiarskich"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania: "Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg"
- "Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
- Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Pomorskiego
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.