Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109211 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Jaworze: Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518540-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 90679-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu, krajowy numer identyfikacyjny
29760300000, ul.
ul. Słoneczna
83,
43384
Jaworze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
33 817 26 21, faks
33 817 26 21, e-mail
przetargi.bzlr@wizja.net.pl
Adres strony internetowej (URL): bip-slaskie.pl/bzlrja/: rehabiliatcja-jaworze.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/4/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia powinien spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 2.Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo- Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu odbywać się będzie do n/w stacji transformatorowych/punktów poboru energii elektrycznej: a)Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży ul. Wapienicka 142 w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektryczne tj. zaciski podstaw bezpiecznikowych w ZK nr 2671 St. tr. nr 294 Jaworze. Grupa przyłączeniowa IV. Moc przyłączeniowa Pp = 100 kW, moc umowna Pu= 60 kW, tgph0 =0,4, minimalną moc umowną wynikającą z 20% prądu znamionowego przekładników prądowych przy cosph=0,93, Pumin= 19kW, wielkość zabezpieczenia przedlicznikowego 160A, rodzaj przyłącza - kablowe, napięcie kV = 0,4, (grupa taryfowa C-22A), mnożna układu 30, zapotrzebowanie energii elektrycznej ok. strefa szczytowa 61 000 kWh, pozaszczytowa 130 000 kWh - rocznie. Układ pomiarowo-rozliczeniowy przekładniki prądowe 150/5A stanowią własność odbiorcy, licznik energii elektrycznej stanowi własność operatora systemu dystrybucyjnego i zabudowany jest w szafce pomiarowej. b)Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dorosłych ul. Słoneczna 83 w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektrycznej tj. na odpływie kabli zasilających z podstaw bezpiecznikowych w rozdzielni nn st. tr. Nr 1-S10823 Jaworze. Grupa przyłączeniowa IV z mocą przyłączeniową Pp = 100 kW, moc umowna Pu = 60 kW, minimalną moc umowną wynikającą z 20% prądu znamionowego przekładników prądowych przy cosph=0,93, Pumin= 26kW, tgph0 =0,4; wielkość zabezpieczenia przedlicznikowego 160A, rodzaj przyłącza - kablowe, napięcie kV = 0,4, (grupa taryfowa C-21), mnożna układu 40, zapotrzebowanie energii elektrycznej ok. 300 000 kWh - rocznie. Układ pomiarowo-rozliczeniowy przekładniki prądowe 200/5 A stanowią własność odbiorcy, licznik energii zabudowany w szafce pomiarowej stanowi własność operatora systemu dystrybucyjnego c)ul. Podgórska w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektryczne tj. zaciski prądowe przewodów przyłącza przy konstrukcji wsporczej na ścianie budynku, na wyjściu w kierunku instalacji Odbiorcy: grupa przyłączeniowa V z mocą przyłączeniową Pp = 15 kW, mnożna układu 1, moc umowna = 15 kW oraz tgph0 =0,4 przy prądzie znamionowym zabezpieczenia przedlicznikowego w torze prądowym I = 25A, (dotychczasowa grupa taryfowa C-11), zapotrzebowanie energii elektrycznej ok 8 000 kWh - rocznie. Układ pomiarowo-rozliczeniowy 3-fazowy zainstalowana jest szafka pomiarowa na zewnątrz budynku d)ul. Wapienicka 167 w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektryczne tj. zaciski prądowe przewodów przyłącza przy konstrukcji wsporczej na ścianie budynku na wyjściu w kierunku instalacji Odbiorcy, grupa przyłączeniowa V z mocą przyłączeniową Pp = 10,0 kW, moc umowna Pu = 10,0 kW oraz tgph0 =0,4 przy prądzie znamionowym zabezpieczenia przedlicznikowego w torze prądowym I=25A, (dotychczasowa grupa taryfowa C-11), zapotrzebowanie energii elektrycznej ok. 2 500 kWh - rocznie. Mnożna układu = 1. Układ pomiarowo-rozliczeniowy 3-fazowy zainstalowany jest wewnątrz. 3.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się ma na warunkach określonych przepisami PE, Kodeksu Cywilnego oraz z przepisów wykonawczych wydanych na ich podstawie tj. dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne określone w PE, aktach wykonawczych oraz Polskich Normach. 4.Rozliczenie za zakup energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających z oferty cenowej Wykonawcy. 5.Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 6.Wykonawca winien posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucji świadczącym usługi dystrybucyjne. 7.Cena obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy niezbędne do uzyskania efektu finalnego. Wymaganym jest by wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniające cały zakres przedmiotu zamówienia, zawarte były w cenie oferty. 8.Cena podana w ofercie to wynagrodzenie Wykonawcy za sprzedaż energii elektrycznej wg odpowiadających jej składników cenowych, które należy ująć w Formularzu Ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. 9.Podana w ten sposób cena będzie obowiązywać niezmiennie przez czas obowiązywania umowy. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia nieprzerwanej sprzedaży energii elektrycznej, także w sytuacji gdyby następowała zmiana dotychczasowego Sprzedawcy energii, z wyłączeniem przypadków przerwy w dostawie energii elektrycznej zależnych od Operatora Sieci Dystrybucyjnej, 10.Wykonawca wypowie dotychczasowe umowy zakupu wiążące Zamawiającego z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej, oraz dokona zgłoszenia nowej umowy zakupu energii elektrycznej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, świadczącego usługi dystrybucji na rzecz Zamawiającego. Czynności opisane powyżej Wykonawca zrealizuje na podstawie upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego, obejmującego niezbędny zakres czynności wymaganych w w/w procedurze zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Dokumentację procedury zmiany sprzedawcy Wykonawca sporządzi na podstawie kompletnych danych Zamawiającego, przekazanych przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy, w postaci cyfrowej (m in.MS Excel, Word) drogą elektroniczną na jego adres e-mail, dotyczących każdego punktu poboru energii elektrycznej przypisanego do Zamawiającego i wymienionego w niniejszej SIWZ. 11.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłych dostaw. 12.Obniżenie przez Wykonawcę cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania w tym zakresie aneksu do umowy. 13.Stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT106872.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 131 452.81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.