Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Poznań: Wykonanie remontu konserwatorskiego średniowiecznych murów miejskich na terenie strażnicy Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Masztalarskiej / Wolnica w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 109216 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Wolnica 1, 61-764 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215300, fax 061 8215402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kmpsp.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu konserwatorskiego średniowiecznych murów miejskich na terenie strażnicy Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Masztalarskiej / Wolnica w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego średniowiecznych murów miejskich na terenie strażnicy Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Masztalarska / Wolnica w Poznaniu zgodnie z programem konserwatorskim i wydanymi pozwoleniami. Zamówienie obejmuje wykonanie: - Renowacji ścian budynku oraz remont fundamentów budynku Baszty Katarzynek, - Odwodnienie skarpy, - Wykonanie iluminacji murów średniowiecznych oraz wykonanie oświetlenia chodnika
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.41.00 - Odnawianie Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.41.00 - Odnawianie Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.24.41.00 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.41.00 - Instalacje morskie Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 119.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych przez zamawiającego. - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach średniowiecznych o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł każda. - Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. musi dysponować osobą posiadającą dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności konserwacja elementów i detali architektonicznych, która po uzyskaniu dyplomu odbyła co najmniej 12 miesięczną praktykę w konserwacji tych zabytków. - Wykonawca musi dysponować osobą która będzie kierować robotami budowlanymi podczas wykonywania zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej z doświadczeniem nabytym na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz osobą uprawnioną do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. - Wykonawca jest zobowiązany wycenić przedmiotowe zamówienie i złożyć ofertę cenową zgodnie z formularzem ofertowym. - Na wykonane prace Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: - Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy lub dokumenty wymienione w ogłoszeniu i SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji). Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik. 2)Kosztorys ofertowy (zgodnie z załącznikami nr 7/1, nr 7/2, nr 7/3 do formularza ofertowego). Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te podpisuje pełnomocnik. 3)Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji). Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 5)Wykaz wykonanych 2 robót konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach średniowiecznych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz protokóły odbioru tych prac przez inwestora i Wojewódzkiego lub Miejskiego Konserwatora Zabytków zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6)Dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności konserwacja elementów i detali architektonicznych osoby która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenie o odbyciu przez nią co najmniej 12 miesięcznej praktyki w konserwacji tych zabytków. 7)Dokumenty osoby która będzie kierować robotami budowlanymi podczas realizacji zamówienia, potwierdzające posiadanie przez nią uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej z odbyciem co najmniej 2. letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz dokument osoby uprawnionej do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy dołączyć również aktualne dokumenty potwierdzające wpisanie w/w osób na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8)Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 9)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku Nr 87 poz. 605). 10)Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kmpsp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Wolnica 1 61-764 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Wolnica 1 61-764 Poznań Sekretariat - pokój 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.