To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109217 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Wrocław: Dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP - 58/WZŻ/2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541307-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny
021545051, ul.
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+4871 365 03 46, faks
+4871 365 03 47, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP - 58/WZŻ/2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Znak postępowania ZP - 58/WZŻ/2017.
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj zamówienia - dostawa 1. Zamówienie obejmuje dostawę narzędzi i elektronarzędzi dla 16 lokalizacji obiektów Żłobków i Dyrekcji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. 2. Dostawa narzędzi, elektronarzędzi będzie realizowana zgodnie z załącznikami nr 3 do SIWZ Formularzem cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt do Działu Techniczno-Eksploatacyjnego Dyrekcji Wrocławskiego Zespołu Żłobków (WZŻ) na adres 53-609 Wrocław; ul. Fabryczna 15. 3. Zestawienie narzędzi, elektronarzędzi - zawiera Załączniki nr 3 - formularz cenowy. 4. Termin realizacji - dwa tygodnie od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zadania. 5. Podane w Załączniku nr 3 ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 10% oraz zmiany ilościowe w poszczególnych asortymentach pozycjach asortymentowych z zachowaniem cen zawartych w ofercie i w ramach kwoty umowy. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie od daty podpisania umowy do dostarczenia wszystkich zamówionych artykułów i materiałów, które należy dostarczyć do Dyrekcji WZŻ. Przekazany przedmiot zamówienia musi być potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony - wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 4 do umowy. 7. Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca będzie miał w obowiązku zawiadomić przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w projekcie umowy w § 7 ust. 1 z 3 dniowym wyprzedzeniem o dostawie . 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania narzędzi i elektronarzędzi nowych, kompletnych, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru z okresem gwarancji na minimum 24 miesiące od daty dostawy. Gwarancja stanowić będzie jeden z kryterium oceny ofert. 9. Koszty transportu, załadunku, rozładunku i wniesienia do wskazanego przez upoważnionego pracownika WZŻ pomieszczenia zawarte muszą być w cenie ofertowej i nie przysługuje Wykonawcy za powyższe czynności dodatkowe wynagrodzenie. Dane kontaktowe osób odpowiedzialnych ze strony zamawiającego: Pan Dominik Lach; e-mail - dominik.lach@wzz.wroc.pl; tel. 71 365 03 33; 10. Rozładunek przedmiotu zamówienia będzie leżał po stronie Wykonawcy i będzie dokonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Dostarczane artykuły muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej lub do obrotu krajowego i trwale oznakowane znakiem CE lub B. Dostarczane artykuły muszą być oryginalnie opakowane, z czytelnym terminem ważności na opakowaniu , termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy danej partii. Kosiarka jak i elektronarzędzia powinny być objęte min. 24 miesięcznym okresem gwarancji. 11. Wszelkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia winny być prowadzone w godzinach pracy Wrocławskiego Zespołu Żłobków między 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od w/w terminu wyłącznie za uprzednią zgodą osoby odpowiedzialnej ze strony zamawiającego za realizację umowy i na wyłączną odpowiedzialność dostawcy. 12. Wykonana dostawa musi zostać pisemnie potwierdzona przez pracownika (Działu Techniczno-Eksploatacyjnego) lub osobę upoważnioną w formie dokumentu zawierającego nr i adres żłobka, datę i ilość dostarczonych narzędzi i elektronarzędzi. Oryginał powyższej dokumentacji należy dołączyć do faktury. Faktury należy wystawić oddzielnie na poszczególne żłobki zgodnie z danymi wskazanymi w załączniku nr 3 do umowy oraz na Dyrekcję WZŻ. Ceny muszą być zgodne z formularzem cenowym Wykonawcy stanowiącym załącznik do umowy. 13. Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację techniczną w szczególności: Instrukcję montażu i /lub eksploatacji o ile producent takową przewiduje, dane techniczne, kartę gwarancyjną producenta lub równoważny dokument ze wskazaniem sposobu egzekwowania praw gwarancyjnych przez Zamawiającego w trakcie i po zakończeniu umowy. 14. Do dostarczonych materiałów Wykonawca musi dostarczyć dokumenty dopuszczające do stosowania niezależnie od oznakowania na opakowaniu oraz kartę gwarancyjną producenta lub równoważny dokument ze wskazaniem sposobu egzekwowania praw gwarancyjnych przez Zamawiającego w trakcie i po zakończeniu umowy. 15. Zamawiający ma prawo zażądać stosownych atestów w szczególności Państwowego Zakładu Higieny oraz ppoż. o czym powinien uprzedzić w zamówieniu. Nie dotyczy przypadków wynikających z przepisów ogólnych obowiązujących dla narzędzi i elektronarzędzi przeznaczonych do stosowania w obiektach typu żłobkowego , dla których Dostawca ma obowiązek ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego , nawet po zakończeniu dostaw nie dłużej jednak niż z upływem terminu gwarancji w szczególności Państwowego Zakładu Higieny oraz ppoż. Nie dotyczy przypadków wynikających z przepisów ogólnych obowiązujących dla materiałów budowlanych przeznaczonych do stosowania w obiektach typu żłobkowego, dla których Dostawca ma obowiązek ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego, nawet po zakończeniu dostaw nie dłużej jednak niż z upływem terminu gwarancji. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach pozycji z Formularza cenowego tj. załącznika nr 3 przy zachowaniu cen jednostkowych oraz maksymalnej kwoty określonej w umowie. 17. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 18. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu prac osobom trzecim. 19. Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem o wartości nie niższej od wartości zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
38410000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15005.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 18 456,30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.