eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa narzędzi i elektronarzędzi dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP - 58/WZŻ/2017.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-18

Ogłoszenie nr 109217 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.

Wrocław: Dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP - 58/WZŻ/2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 541307-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +4871 365 03 46, faks +4871 365 03 47, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP - 58/WZŻ/2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Znak postępowania ZP - 58/WZŻ/2017.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rodzaj zamówienia - dostawa 1. Zamówienie obejmuje dostawę narzędzi i elektronarzędzi dla 16 lokalizacji obiektów Żłobków i Dyrekcji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. 2. Dostawa narzędzi, elektronarzędzi będzie realizowana zgodnie z załącznikami nr 3 do SIWZ Formularzem cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt do Działu Techniczno-Eksploatacyjnego Dyrekcji Wrocławskiego Zespołu Żłobków (WZŻ) na adres 53-609 Wrocław; ul. Fabryczna 15. 3. Zestawienie narzędzi, elektronarzędzi - zawiera Załączniki nr 3 - formularz cenowy. 4. Termin realizacji - dwa tygodnie od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zadania. 5. Podane w Załączniku nr 3 ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 10% oraz zmiany ilościowe w poszczególnych asortymentach pozycjach asortymentowych z zachowaniem cen zawartych w ofercie i w ramach kwoty umowy. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie od daty podpisania umowy do dostarczenia wszystkich zamówionych artykułów i materiałów, które należy dostarczyć do Dyrekcji WZŻ. Przekazany przedmiot zamówienia musi być potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony - wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 4 do umowy. 7. Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca będzie miał w obowiązku zawiadomić przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w projekcie umowy w § 7 ust. 1 z 3 dniowym wyprzedzeniem o dostawie . 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania narzędzi i elektronarzędzi nowych, kompletnych, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru z okresem gwarancji na minimum 24 miesiące od daty dostawy. Gwarancja stanowić będzie jeden z kryterium oceny ofert. 9. Koszty transportu, załadunku, rozładunku i wniesienia do wskazanego przez upoważnionego pracownika WZŻ pomieszczenia zawarte muszą być w cenie ofertowej i nie przysługuje Wykonawcy za powyższe czynności dodatkowe wynagrodzenie. Dane kontaktowe osób odpowiedzialnych ze strony zamawiającego: Pan Dominik Lach; e-mail - dominik.lach@wzz.wroc.pl; tel. 71 365 03 33; 10. Rozładunek przedmiotu zamówienia będzie leżał po stronie Wykonawcy i będzie dokonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Dostarczane artykuły muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej lub do obrotu krajowego i trwale oznakowane znakiem CE lub B. Dostarczane artykuły muszą być oryginalnie opakowane, z czytelnym terminem ważności na opakowaniu , termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy danej partii. Kosiarka jak i elektronarzędzia powinny być objęte min. 24 miesięcznym okresem gwarancji. 11. Wszelkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia winny być prowadzone w godzinach pracy Wrocławskiego Zespołu Żłobków między 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od w/w terminu wyłącznie za uprzednią zgodą osoby odpowiedzialnej ze strony zamawiającego za realizację umowy i na wyłączną odpowiedzialność dostawcy. 12. Wykonana dostawa musi zostać pisemnie potwierdzona przez pracownika (Działu Techniczno-Eksploatacyjnego) lub osobę upoważnioną w formie dokumentu zawierającego nr i adres żłobka, datę i ilość dostarczonych narzędzi i elektronarzędzi. Oryginał powyższej dokumentacji należy dołączyć do faktury. Faktury należy wystawić oddzielnie na poszczególne żłobki zgodnie z danymi wskazanymi w załączniku nr 3 do umowy oraz na Dyrekcję WZŻ. Ceny muszą być zgodne z formularzem cenowym Wykonawcy stanowiącym załącznik do umowy. 13. Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację techniczną w szczególności: Instrukcję montażu i /lub eksploatacji o ile producent takową przewiduje, dane techniczne, kartę gwarancyjną producenta lub równoważny dokument ze wskazaniem sposobu egzekwowania praw gwarancyjnych przez Zamawiającego w trakcie i po zakończeniu umowy. 14. Do dostarczonych materiałów Wykonawca musi dostarczyć dokumenty dopuszczające do stosowania niezależnie od oznakowania na opakowaniu oraz kartę gwarancyjną producenta lub równoważny dokument ze wskazaniem sposobu egzekwowania praw gwarancyjnych przez Zamawiającego w trakcie i po zakończeniu umowy. 15. Zamawiający ma prawo zażądać stosownych atestów w szczególności Państwowego Zakładu Higieny oraz ppoż. o czym powinien uprzedzić w zamówieniu. Nie dotyczy przypadków wynikających z przepisów ogólnych obowiązujących dla narzędzi i elektronarzędzi przeznaczonych do stosowania w obiektach typu żłobkowego , dla których Dostawca ma obowiązek ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego , nawet po zakończeniu dostaw nie dłużej jednak niż z upływem terminu gwarancji w szczególności Państwowego Zakładu Higieny oraz ppoż. Nie dotyczy przypadków wynikających z przepisów ogólnych obowiązujących dla materiałów budowlanych przeznaczonych do stosowania w obiektach typu żłobkowego, dla których Dostawca ma obowiązek ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego, nawet po zakończeniu dostaw nie dłużej jednak niż z upływem terminu gwarancji. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach pozycji z Formularza cenowego tj. załącznika nr 3 przy zachowaniu cen jednostkowych oraz maksymalnej kwoty określonej w umowie. 17. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 18. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu prac osobom trzecim. 19. Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem o wartości nie niższej od wartości zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 38410000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15005.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowa MAJSTER Robert Tubielewicz , , ul. 1- go Maja 13 , 78-400, Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18 456,30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17 735,16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20 742,72
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.