Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Olsztyn: Remont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową dróg, ulic powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Kętrzynie z podziałem na 5 części
Numer ogłoszenia: 109230 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową dróg, ulic powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Kętrzynie z podziałem na 5 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową dróg, ulic powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Kętrzynie z podziałem na 5 części w ilości: Część nr 1 - OD nr 1 i 5 w Kętrzynie - remont mieszanką mineralno - asfaltową Remont obejmuje: - remont mieszanką mineralno asfaltową z wycinaniem krawędzi - 2 000,00 m2 Część nr 2 - OD nr 2 w Bartoszycach - remont mieszanką mineralno - asfaltową Remont obejmuje: - remont mieszanką mineralno asfaltową z wycinaniem krawędzi - 2 000,00 m2 Część nr 3 - OD nr 3 w Biskupcu - remont mieszanką mineralno - asfaltową Remont obejmuje: - remont mieszanką mineralno asfaltową z wycinaniem krawędzi - 2 000,00 m2 Część nr 4 - OD nr 4 w Mrągowie - remont mieszanką mineralno - asfaltową Remont obejmuje: - remont mieszanką mineralno asfaltową z wycinaniem krawędzi - 2 000,00 m2 Część nr 5 - drogi i ulice powiatowe - remont grysami i emulsją asfaltową Remont obejmuje: - remont mieszanką mineralno asfaltową z wycinaniem krawędzi - 500,00 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium Wadium wymaga się w wysokości Część nr 1 5 300PLN słownie złotych pięć tysięcy trzysta 00100 Część nr 2 5 300PLN słownie złotych pięć tysięcy trzysta 00100 Część nr 3 5 300PLN słownie złotych pięć tysięcy trzysta 00100 Część nr 4 5 300PLN słownie złotych pięć tysięcy trzysta 00100 Część nr 5 1 200PLN słownie złotych jeden tysiąc dwieście 00100 powinno być wniesione w terminie który został podany w punkcie Terminy Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art 24 ust 2 pkt 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w pieniądzu przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego w Banku Polska Kasa Opieki SA. Nr ku 18 1240 1590 1111 0010 3433 9153 z adnotacją wadium nr sprawy ZDWNZP3220862011 Remont cząstkowy mieszanką mineralno asfaltową dróg ulic powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Kętrzynie część nr --. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty dołączyć do oferty poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz U z 2007r Nr 42 poz 275 Wadium wniesione w pieniądzu PLN Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie niepieniężnej kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty tak aby można byłoby przekazać go do depozytu w Wydziale Finansowym ZDW Olsztyn bez potrzeby rozpinania oferty Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt III ppkt 6 Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta Poręczyciela Gwarancja Poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta Poręczyciela Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność ja wadium wniesione w pieniądzu co oznacza że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art 46 ust 4a i ust 5 ustawy a Gwarant Poręczyciel bezwarunkowo na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności Wykonawca który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt IV lub dopuszczonej formie zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą Zasady zwrotu wadium Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt IV ppkt 3 wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli jego wniesienia żądano niezwłocznie na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt IV ppkt 2 1 1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego Utrata wadium Zgodnie z art 46 ust 4a ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art 26 ust 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art 25 ust 1 ustawy lub pełnomocnictw chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie Zgodnie z art 46 ust 5 ustawy zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartości min. 300 tys PLN łącznie robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót dysponują po 1 osobie do każdej części kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra budowy, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym min. 2 lata jako majster budowy podobnych robót
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
A) wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) siły wyższej; b) odbiegających od normy niesprzyjających warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych; c) uzasadnionego polecenia Inspektora Nadzoru dokonania zamiennych robót lub ich części; B) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; C) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: a) zdarzeń losowych; b) polecenia Zamawiającego; c) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn, pokój Nr 22 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OD nr 1 i 5 w Kętrzynie - remont mieszanką mineralno - asfaltową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - OD nr 1 i 5 w Kętrzynie - remont mieszanką mineralno - asfaltową Remont obejmuje: - remont mieszanką mineralno asfaltową z wycinaniem krawędzi - 2 000,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OD nr 2 w Bartoszycach - remont mieszanką mineralno - asfaltową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - OD nr 2 w Bartoszycach - remont mieszanką mineralno - asfaltową Remont obejmuje: - remont mieszanką mineralno asfaltową z wycinaniem krawędzi - 2 000,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OD nr 3 w Biskupcu - remont mieszanką mineralno - asfaltową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - OD nr 3 w Biskupcu - remont mieszanką mineralno - asfaltową Remont obejmuje: - remont mieszanką mineralno asfaltową z wycinaniem krawędzi - 2 000,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OD nr 4 w Mrągowie - remont mieszanką mineralno - asfaltową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - OD nr 4 w Mrągowie - remont mieszanką mineralno - asfaltową Remont obejmuje: - remont mieszanką mineralno asfaltową z wycinaniem krawędzi - 2 000,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: drogi i ulice powiatowe - remont grysami i emulsją asfaltową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - drogi i ulice powiatowe - remont grysami i emulsją asfaltową Remont obejmuje: - remont mieszanką mineralno asfaltową z wycinaniem krawędzi - 500,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Najem długoterminowy dwóch fabrycznie nowych wózków widłowych
- Ekspertyza techniczna mostu (JNI 10060011) w km 33+074 drogi wojewódzkiej nr 511 Granica państwa - Górowo Iławeckie - Lidzbark Warmiński w msc. Lidzbark Warmiński.
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby RDW Elbląg
- Dostawa środków higieny
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (176)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (10 rodzinnego) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr: 624/13, 624/15, 624/17, obręb Purda, gmina Purda
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 574 od km 7+240 do km 8+632 (7+311 - 8+703) m. Gąbin - nr postępowania 096/25
- Modernizacja odcinków DW 781 i 966 - z podziałem na części
- Żwirowanie i równanie dróg gminnych na terenie gminy Nur
- Utrzymanie dróg leśnych w 2025 roku.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Brenna w 2025 roku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.