Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-23
Zabrze: Dostawa Samochodu 9-cio osobowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 109232 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 3, ul. Brysza 3, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2713861, fax 032 2713861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps3.zabrze.magistrat.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.dps3.zabrze.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Samochodu 9-cio osobowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1-go samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, 9-cio osobowego ( w tym) z przystosowaniem na 2 wózki inwalidzkie dla dorosłych, fabrycznie nowego- rocznik 2008. kod CPV : Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe . 2.Szczegółowe wymagania i parametry techniczne określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia ( części - D do SIWZ). Proponowany samochód powinien spełniać wszystkie parametry , pod rygorem odrzucenia oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 1. Wykonawca spełni wymagania przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych oraz wymaganym wyposażeniu przedmiotu zamówienia określone w załączniku do niniejszej SIWZ -( D. Opisie przedmiotu zamówienia ) 2. Wykonawca dla oferowanego pojazdu musi być zdolny zapewnić serwis, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w autoryzowanych stacjach obsługi na terenie woj. śląskiego ( załącznik nr 2 do SIWZ ) 3. Wykonawca zaakceptuje istotne postanowienia Zamawiającego, wprowadzone do treści umowy zgodnie z załącznikiem do SIWZ-( B. Projekt umowy ) Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 lub załącznik nr 1 A do niniejszej SIWZ., 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz autoryzowanych punktów obsługi zapewniających serwis , naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne oferowanego pojazdu. (zał. nr 2 do SIWZ) 5. Potwierdzenie Wykonawcy, spełnienia każdego z wymagań i parametrów określonych przez Zamawiającego w załączniku do niniejszej SIWZ- D. Opis przedmiotu zamówienia. 6. Kserokopię (lub wyciąg) świadectwa homologacji, wydanego dla oferowanego pojazdu. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o ich posiadaniu (oświadczenie w formie pisemnej należy dołączyć do oferty),natomiast obowiązek przedstawienia dokumentu homologacji (i innych niezbędnych, a wymaganych do rejestracji pojazdów) spoczywa na Wykonawcy i jest wymagany przy odbiorze pojazdów zgodnie z warunkami umowy. 7. Oświadczenie o zleceniu wykonania części przedmiotu zamówienia przez podwykonawców, wskazanie tej części przedmiotu zamówienia i określenie nazwy(imienia i nazwiska) i siedziby( adresu) podwykonawcy,( brak takiego oświadczenia będzie traktowany jako przyjęcie wykonania przedmiotu zamówienia w całości przez Wykonawcę) .( zał. nr 3 do SIWZ) 8. Informację, że oferowany przedmiot zamówienia jest w pełni sprawny, wolny od wad, nie stanowi własności bądź współwłasności innych podmiotów, ani nie jest zastawiony bądź obciążony jakimikolwiek prawami na rzecz innych podmiotów. ( zał. Nr 4 do SIWZ ) 9. Katalogi, foldery lub inne materiały zawierające zdjęcie i opis oferowanego modelu/typu. 10.Zaakceptowany przez Wykonawcę załącznik do niniejszej SIWZ ( B. Projekt umowy ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps3.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Nr 3, 41-800 Zabrze ul. Brysza 3 w sekretariacie -pokój Nr 1 w godzinach od 8.00 do 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 10:00, miejsce: 1.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Brysza Nr 3 w sekretariacie mieszczącego się na parterze - pokój nr 1. do dnia 03.06.2008 r. do godz. 10 00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK - ZADANIE 1
- DOSTAWA MOBILNEGO LASERA DIODOWEGO I PLATFORMY ZABIEGOWEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I SPRZĘTU
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Gminy Zbuczyn
- Dostawa nowego samochodu na potrzeby administracyjne szpitala finansowana w formie leasingu operacyjnego
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego"
- Dostawa samochodów osobowych typu SUV na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy w Chojnicach
- Zakup samochodu do świadczenia usług towarzyszących w ramach projektu pt.: "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.