Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-19
Kraśnik: Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2013r.
Numer ogłoszenia: 109234 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik , ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252041, 8252042, faks 081 8843709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2013r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika i sortów bhp wykonanych według wzorów określonych: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r., nr 51, poz. 342); Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika; Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (EO-1743-2/2012); Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (EO-1743-3/2012); opisem przedmiotu zamówienia podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kopie dokumentacji techniczno-technologicznej wraz z w/w zarządzeniami są do wglądu w siedzibie RDLP w Lublinie, ul. Czechowska 4 oraz w/w zarządzenia są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu(www.bedon.lasy.gov.pl). Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996, obuwie ochronne PN 345:1996, odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 4935 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 czerwca 1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7 czerwca 2000 r. Łączna ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania: I. Mundur wyjściowy leśnika: 1. Mundur wyjściowy męski - marynarka 2 szt. (50pkt), - spodnie 2 szt. (30pkt). 2. Mundur wyjściowy damski - marynarka 1 szt. (25pkt), - spódnica 1 szt. (15pkt), - spodnie 5 szt. (75pkt). 3. Koszula biała męska z długim rękawem 9 szt. (54pkt). 4. Koszula biała męska z krótkim rękawem 5 szt. (30pkt). 5. Bluzka biała damska z długim rękawem 3 szt. (18pkt). 6. Bluzka biała damska z krótkim rękawem 1 szt. (6pkt). 7. Krawat 3 szt. (9pkt). 8. Kapelusz męski 3 szt. (27pkt). 9. Kurtka zimowa męska 9 szt.(360pkt). 10. Czapka mundurowa 1 szt. (7pkt). 11. Półbuty wyjściowe 13 par (130pkt). II. Mundur codzienny leśnika: 1. Koszula zielona męska z długim rękawem 20 szt. (120pkt). 2. Koszula zielona męska z krótkim rękawem 12 szt. (72pkt). 3. Bluzka zielona damska z krótkim rękawem 3 szt. (18pkt). 4. Spodnie męskie 29 szt. (435pkt). 5. Sweter 16 szt. (160pkt). 6. Kamizelka 12 szt. (144pkt). 7. Bluza z polaru z membraną 18 szt. (306pkt). 8. Kurtka 12 szt. (360pkt). 9. Czapka zimowa 5 szt. (25pkt). 10. Peleryna 2 szt. (36pkt). 11. Półbuty codzienne 17 par (170pkt). 12.Skarpety przejściowe termoaktywne 29 par (29pkt). III. Mundur terenowy leśnika: 1. Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/ 9 szt. (198pkt). 2. Ubranie zimowe /kurtka/ 3 szt. (90pkt). 3. Ubranie zimowe /spodnie/ 4 szt. (80pkt). 4. Czapka letnia 4 szt. (8pkt). 5. Czapka zimowa 3 szt. (15pkt). IV. Przedmioty uzupełniające: 1. Rękawice damskie 2 szt. (12pkt). 2. Rękawice męskie 6 par (36pkt). 3. Trzewiki terenowe z wkładką Sympatex lub równoważną 20 par (400pkt). 7. Trzewiki terenowe z wkładką Goretex lub równoważną 34 par (1360pkt). V. Oznaki: 1. Stylizowany wizerunek orła 2 szt. (10pkt). 2. Oznaki służbowe 3 szt. (15pkt). Łączna ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy sortów bhp: ubranie robocze ocieplane 2 szt., ubranie robocze letnie 2 szt., ocieplacz bezrękawkowy 1 szt., czapka robocza ocieplana 1 szt., czapka robocza letnia 1 szt., płaszcz przeciw deszczowy 12 szt., gumofilce 18 par, buty gumowe 20 par, trzewiki skórzane 1 para, obuwie robocze 1 para, ubranie całoroczne 1 szt., torba lesna bhp 12 szt. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 30 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania leśnika. Realizacja dostaw odbywać się będzie w ilościach, rozmiarach, rodzajach sortów, terminach - każdorazowo indywidualnie uzgadnianych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Dostawy elementów umundurowania i odzieży roboczej będą realizowane do siedziby Zamawiającego lub odbiór nastąpi z punktu odbioru Wykonawcy położonego w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi na 30 dni wcześniej przed żądaną dostawą. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika i sortów bhp dla osób nietypowych.Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 61.947,00 zł..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.23.00.00 - Odzież różna 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.50.00 - Buty .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz. 730 i 732, nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz.620). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 16 (kasa) w siedzibie Zamawiającego zaś kopię dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Miarą spełnienia warunku przez Wykonawcę będzie wykonanie w okresie ostatnich trzech lat od daty upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia (nie mniej niż 50 tys. zł każda), odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. W przypadku oferty wspólnej spełnienie tego warunku będzie oceniane łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kraśnik, ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 3 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1, Termin wykonania zamówienia sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Realizacja dostaw odbywać się będzie w ilościach, rozmiarach, rodzajach sortów, terminach - każdorazowo indywidualnie uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów oraz do wprowadzania zmian korzystnych dla Zamawiającego. 3. W przypadku, gdy najkorzystniejszą ofertą będzie oferta Wykonawcy prowadzącego działalność na zasadzie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, Zamawiający w dniu podpisania umowy o zamówienie publiczne, zażąda kopii aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, z zakresu elementów umundurowania, odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, tj. ORWLP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Powyższe zaświadczenia powinny potwierdzać, że dostarczone przez Wykonawcę elementy umundurowania są zgodne ze wzorem sortów mundurowych. W przypadku, gdy Wykonawca jest dystrybutorem wymagane jest również upoważnienie producenta posiadającego takie świadectwo do posługiwania się nim - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Równoważnym dokumentem w stosunku do upoważnienia producenta będą protokoły odbioru produktu lub faktury dla jednostek Lasów Państwowych od producentów posiadających świadectwa zgodności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na elementy, na które ORWLP w Bedoniu dotychczas nie opracowała świadectwa zgodności, Wykonawca przedstawi deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub równoważny dokument..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2024/2025
- Zakup leków z programów lekowych IV dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup Shavera autoklawowalnego dla SPZOZ w Kraśniku
- REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU (II)
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.