eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoSzkoła Podstawowa nr 9 Oś 1000 Lecia P.P.15 84-200 Wejherowo,wj pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-23

Wejherowo: Szkoła Podstawowa nr 9 Oś 1000 Lecia P.P.15 84-200 Wejherowo,wj pomorskie
Numer ogłoszenia: 109254 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 9 w Wejherowie, Oś. 1000-lecia PP 15, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722010, fax 058 6729115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9wejherowo.wp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.sp9wejherowo.wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 9 Oś 1000 Lecia P.P.15 84-200 Wejherowo,wj pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowo budowlane dla potrzeb budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Wejherowie przy Oś. 1000 lecia .P.P 15 w zakresie: zadanie nr 1 remont dachu z wykonaniem termoizolacji o pow ~ 644,00 m2 - etap II w zakresie robót : 1. dekarsko blacharskich 2. instalacji elektrycznej - odgromowej CPV - 454 53000-7 roboty remontowe i renowacyjne CPV - 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych zadanie nr 2 prace remontowo budowlane wyznaczonych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Wejherowie CPV 45453000 -7 roboty remontowe i renowacyjne CPV 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące 00/100) należy wnieść na rachunek bankowy -Bank Millennium Oddział Wejherowo Nr Wejherowo Nr 13116022020000000061965625( dla dla SP 9).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2, - spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), - zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Imienny wykaz personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branżach: budowlanej, elektroenergetycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego. Branży budowlanej, i elektrycznej Jeżeli osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami wykonawcy należy załączyć ich pisemną zgodę na podjęcie współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia. 7. Wykaz, co najmniej trzech zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Należy wypełnić załącznik nr 5do SIWZ. 8. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 9. Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej lub skróconej na podstawie, których skalkulowano poszczególne elementy ceny ryczałtowej wraz z zestawieniem zaproponowanych materiałów . 10. Dowód wniesienia wadium, przy czym w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 9 w Wejherowie przy Oś 1000 Lecia P.P 15,84-200 Wejherowo przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wniósł wadium. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 11. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5, 6, 7. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 10 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp9wejherowo.wp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 9 Oś. 1000 Lecia P.P.15 84-200 Wejherowo woj pomorskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 9 Oś. 1000 Lecia P.P.15 84-200 Wejherowo woj pomorskie sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.