Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Warszawa: odbiór odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 109259 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór odpadów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych odpadów niż niebezpieczne z terenu Międzyleskiego Szpitala Specjalistyczne w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Odpady niebezpieczne: 1. Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny KOD 18 01 03 ilość roczna 150 Mg/rocznie 2. Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania KOD 18 01 02 ilość roczna 2,5 Mg/rocznie 3. Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki, które nie zawierają żywych drobnoustrojów chorobotwórczych lub ich toksyn. KOD 18 01 01 ilość roczna 0,10 Mg 4. Leki cytotoksyczne i cytostatyczne KOD 18 01 08 w ilości 0,1 Mg/rocznie. 5. Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 - niezakaźne KOD 18 01 04 w ilości 0,05 Mg/rocznie 6. Leki inne niż wymienione w 18 01 08 KOD 18 01 09 w ilości 0,005 Mg/rocznie 7. Chemikalia w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne KOD 18 01 06 w ilości 1,0 Mg/rocznie Oferent jest zobowiązany: - posiadać uprawnienia do ich składowania oraz utylizacji lub posiadania aktualnej w okresie obowiązywania zamówienia umowy z firmą zajmującą się ich składowaniem i utylizacją - odpadów medycznie niebezpiecznych - odbiór pomiędzy 700 a godz. 1400 odpadów medycznych z grupy 1801 biologicznie skażonych z wyznaczonego miejsca w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym - odbiór będzie następował co 48 godzin. - Odbiór odpadów ma następować środkiem transportu przystosowanym do tego celu, - Wykonawca jest zobowiązany do zachowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy, - Wykonywanie usługi musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2. odbiór i transport odpadów dokonywany będzie transportem Wykonawcy zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011r. (Dz. U. 2011r., Nr 227, poz. 1367 ze zm.) za pomocą środków transportu, odpowiadających wymogom przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych, w opakowaniach lub pojemnikach transportowych odpornych na działanie składników odpadów, posiadających szczelne zamknięcie, uniemożliwiające przedostanie się odpadów do środowiska podczas załadunku transportu i rozładunku. 3. Wykonawca powinien zapewnić wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z : - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r., Nr 25, poz. 150 ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2004r., Nr200, poz. 2061), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 kwietnia 2011r. w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. z 2011r., Nr 95, poz. 558), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 4 listopada 2008r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobieranej wody (Dz. U. z 2008r., Nr 206 poz. 1291). Utylizacja odpadów medycznych odbywać się będzie metodami, które prowadzą do obniżenia zawartości ogólnego węgla ograniczonego do 5% w tych odpadach, przestrzegając zakazu unieszkodliwienia tych odpadów przez ich współspalanie, w zakładzie utylizacji o wydajności zapewniającej unieszkodliwianie odpadów odbieranych od Zamawiającego, zgodnie z ustawą o odpadach (art. 42, ust. 1a oraz art. 77a), w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym zostały odpady wytworzone lub w miejscu najbliżej położonym miejsca ich wytwarzanie (art. 9 ust. 5 ustawy o odpadach). 4. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji odebranych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 08 grudnia 2010r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzenia i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach (Dz. U z 2010r., Nr 249, poz. 1674). Dowodem odbioru odpadów od Zamawiającego będzie każdorazowo - karta przekazania odpadu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada uprawnienia do wykonywania działalności - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu lub unieszkodliwiania odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada wiedzę i doświadczenie - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykażę, iż wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych o wartości 100.000 zł brutto. - minimum 2 usługi odpowiadająca wielkością przedstawionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia tj. 100.000,00 zł brutto - spełnia - mniej niż 2 usługi odpowiadające wielkością przedstawionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia tj.: 100.000,00 zł brutto - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż: a) dysponuje specjalistycznymi środkami transportu przystosowanymi do przewozu odpadów o ładowności umożliwiającej odbiór odpadów od Zamawiającego w ilości i terminach wykazanych w specyfikacji, b) dysponuje urządzeniem do termicznego unieszkodliwiania odpadów stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierowcami z odpowiednimi zaświadczeniami ADR - o ukończeniu kursu dla osób przewożących towary niebezpieczne (zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami Formularze cenowe. 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do siwz. 3. Decyzję w sprawie pozwolenia na eksploatację zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów, 4. Aktualne zaświadczenie wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska - właściwy miejscowo dla spalarni, w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne, mówiące o prawidłowej eksploatacji, spełnieniu standardów emisyjnych i przeprowadzonych kontrolach.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 2.1. zmiana stron umowy. 2.2. Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron. 2.3. Urzędowa zmiana stawek podatku VAT, zmiana stawek VAT mająca wpływ na cenę brutto następuje z dniem wejścia w życie urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostaje niezmienna. Zmiana ta nie wymaga dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w formie aneksu. 2.4. Zmiana cen jednostkowych jednak nie wyżej niż wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa GUS za miesiące następujące po okresie niezmienności ceny. Wykonawca może zaproponować wzrost cen w drugim miesiącu po okresie niezmienności cen podanym w § 2 ust. 3 niniejszej umowy. 2.5. Możliwość zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany w numeracji kodów odpadów, rozszerzenie lub zawężenie katalogu odpadów odbieranych od Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w zw. z działalnością WSSE w Warszawie
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Kompleksowe świadczenie usług, odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.