To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109270 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Elbląg: Wykonanie i dostawa w latach 2017-2018 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519571-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny
170747715, ul.
Łączności
1,
82-300
Elbląg, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
552353536, faks
552393334, e-mail
rzp@umelblag.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa w latach 2017-2018 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.25.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie i dostawa w latach 2017-2018 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku Przedmiot główny: CPV: 30.19.50.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Tablice Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa w latach 2017-2018 tablic rejestracyjnych służących do znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz fizyczne niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Miejsce realizacji dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, Referat Obsługi Kierowców, Plac Dworcowy 4. 2. Zakres zamówienia. Wykonanie i dostawa w latach 2015-2017 tablic rejestracyjnych służących do znakowania pojazdów rejestrowanych w tut. Urzędzie oraz fizyczne niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę 12 000 kompletów tablic rejestracyjnych i 2 000 sztuk tablic pojedynczych: 1) tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe - 11 000 kpl 2) tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe - 50 kpl 3) tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe - 40 kpl 4) tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe - 50 kpl 5) tablice samochodowe tymczasowe badawcze - 10 kpl/ 10 szt. 6) tablice motocyklowe zwyczajne - 600 szt. 7) tablice motocyklowe tymczasowe - 10 szt. 8) tablice motocyklowe zabytkowe - 20 szt. 9) tablice motocyklowe indywidualne - 10 szt. 10) tablice motorowerowe zwyczajne - 240 szt. 11) tablice motorowerowe tymczasowe - 10 szt. 12) tablice zwyczajne do przyczep jedno i dwurzędowe - 500 szt. oraz wtórników tablic: 13) samochodowych zwyczajnych jedno i dwurzędowych - 800 kpl/500 szt. 14) samochodowych indywidualnych jedno i dwurzędowych - 20 kpl/20 szt. 15) samochodowych zabytkowych jedno i dwurzędowych - 20 kpl/ 10 szt. 16) tymczasowych badawczych - 10 kpl/10 szt. 17) motocyklowych zwyczajnych - 10 szt. 18) motocyklowych zabytkowych - 10 szt. 19) motocyklowych indywidualnych - 10 szt. 20) motorowerowych zwyczajnych - 10 szt. 21) zwyczajnych do przyczep jedno i dwurzędowych - 20 szt. Ww. podział asortymentu może ulegać zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. 3. Wykonanie zamówienia musi być zgodne i spełniać wymagania określone w: a) Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 128 z późn. zm.) b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1038), c) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne będą wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian. 4. Zamówienia tablic rejestracyjnych będą przekazywane drogą teleinformatyczną lub faksem. W przypadku korzystania z programu do zamawiania tablic rejestracyjnych, Wykonawca na swój koszt dostarczy Zamawiającemu takie oprogramowanie oraz będzie ponosić koszty jego aktualizacji. 5. Dostawa tablic musi być realizowana w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia zamówienia. Tablice zlecone do wykonania na podstawie odpowiednich zamówień indywidualnych (tj. tablice zwyczajne jedno i dwurzędowe, tablice indywidualne jedno i dwurzędowe, tablice tymczasowe jedno i dwurzędowe, tablice zabytkowe jedno i dwurzędowe oraz wtórniki wszystkich typów i rodzajów) muszą być wykonane nie później niż w ciągu 24 godzin i dostarczone Zamawiającemu. Tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk). Tablice pojedyncze (tj. motocyklowe, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących po 50 sztuk. Tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem jak niżej. Opakowania zbiorcze z tablicami powinny być opisane w sposób umożliwiający ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Protokolarny odbiór tablic rejestracyjnych będzie się odbywał w Urzędzie Miejskim w Elblągu, w lokalu Referatu Obsługi Kierowców Departamentu Spraw Obywatelskich, Plac Dworcowy 4 w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Kierownikiem Referatu. Wykonawca ponosić będzie koszty opakowania i odbioru tablic rejestracyjnych. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1038) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). 8. W przypadku gdy ważność certyfikatu, o którym mowa w pkt. VI. ppkt 4. SIWZ upływa w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać jego przedłużenie do końca obowiązywania umowy. Wymóg dotyczy certyfikatu na zgodność wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych z zakresu zamówienia określonego w pkt III. ppkt 2. SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia wydania tablicy użytkownikowi. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa posiadał przez cały okres trwania umowy aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na dostawy. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostawy. 14. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na dostawy podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30195000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 199 818.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie dokumentacji projektowej i zapewnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej 1104N ul. Nowodworska.
- ZP/9/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymianą oświetlenia zewnętrznego w formuje zaprojektuj i wybuduj
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH II
- Wykonanie dokumentacji projektowej inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa ul. Wschodniej w Elblągu"
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.