Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Bełchatów: Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 109282 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego w Szpitalu Wojewódzkiim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się w wyposażeniu Szpitala, wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, - konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń, - przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, - prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, - założenie paszportów sprzętu medycznego (w przypadku ich braku) i ich prowadzenie dla zakupionego przez Zamawiającego sprzętu medycznego, o ile nie zostało to zastrzeżone przez producenta, - prowadzenie kart naprawy urządzeń, - okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), - wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział III i XVIII SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane pakiety przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami/. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm./, a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonaniu zamówienia (wymagane co najmniej 2 usługi) 3) Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny (dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami) 4) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie (dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) 3. Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem: spełnia / nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2; par. 1 ust. 2 pkt 2, 3, 5 (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605; Dz.U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155 ze zmianami)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego doświadczenia, wiedzy i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówień na usługi konserwacji i napraw sprzętu medycznego o łącznej wartości wykazanych zamówień wynoszącej nie mniej niż 75% całkowitej wartości wynikającej ze złożonej oferty przetargowej, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów otwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje); 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzedzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskaże narzędzia i urzadzenia, którymi będzie dysponował). 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o który mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował); - do wykazu Wykonawca załącza kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) uprawnień i kwalifikacji zawodowych osób, które będą świadczyć usługi konserwacji i napraw sprzętu medycznego: a) uprawnienia specjalistów wykonujących przedmiotowe usługi - E - dla osób konserwujących i naprawiających aparaturę i sprzęt medyczny, - D - dla osób kierujących i dozorujących pracę; b) uprawnienia specjalistów przeszkolonych w zakresie urządzeń medycznych pod nadzorem Dozoru Technicznego (jeżeli dotyczy oferowanego zakresu usług); c) świadectwo kwalifikacji dla specjalistów przeszkolonych w zakresie wykonywanych napraw. 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2) Formularz cenowy /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/; 3) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1), a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji po naprawie - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie 97-400 Bełchatów,
ul. Czapliniecka 123 - w Sekcji Zamówień Publicznych (pok. nr 92).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja aparatów RTG z wyposażeniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji po naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja aparatów USG z wyposażeniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji po naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja aparatów do znieczuleń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji po naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja cieplarek noworodkowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji po naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja defibrylatorów wraz z zasilaczami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji po naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja pomp infuzyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji po naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja EEG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji po naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja aparatów EKG/ Holter ciśnieniowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji po naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja sprzętu laboratoryjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji po naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja sztucznych nerek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji po naprawie - 10
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa substancji i utensyliów recepturowych
- Dostawa immunoglobuliny ludzkiej do programu lekowego - leczenie immunoglobulinami chorób neurologicznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Oddziałów Urologii i Chirurgii Ogólnej z przeznaczeniem na Blok Operacyjny
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Przebudowa strefy obsługi klienta w budynku Urzędu Miasta pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w ramach realizacji projektu "Dostępny Urząd Miasta Bełchatowa"
- Budowa stacji CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno administracyjnym oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi/ 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
- Serwis pogwarancyjny urządzenia medycznego w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej i Medycyny Nuklearnej
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Świadczenie usług serwisowania Systemu Tomografii Komputerowej wraz z niezbędnymi aktualizacjami (DZP.260.2.2025)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.