To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Pruszków: Zorganizowanie wycieczki językowo - krajoznawczej Barcelona i okolice w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 109291 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111824 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pruszkowski, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, faks 022 728 92 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczki językowo - krajoznawczej Barcelona i okolice w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 7 - dniowej wycieczki językowo - krajoznawczej Barcelona i okolice dla grupy 15 uczniów w wieku 16 - 20 lat wraz z dwoma opiekunami (tj. w sumie 17 uczestników) w terminie 30.06.2012 r. - 06.07.2012 r. Wycieczka realizowana jest w ramach projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania. Pozostałe założenia: - podróż samolotem (bilety + opłaty lotniskowe), wylot z Warszawy powrót do Warszawy wieczorem (w celu rezerwacji biletów lotniczych Zamawiający, zobowiązuje się do przekazania danych osobowych pasażerów Wykonawcy w terminie 10 dni od podpisania umowy); - transfer z i na lotnisko (w Polsce i Hiszpanii); - hotel *** zlokalizowany w Barcelonie lub okolicach miasta (maksymalnie oddalony o 20km) wraz z obsługą logistyczną, której koszt pokrywa Wykonawca; - śniadania, lunch w trakcie zwiedzania i obiadokolacje, 1,5 l butelka wody mineralnej na dzień/uczestnika (poza posiłkami);. - pilot - przewodnik ze znajomością języka kraju pobytu; - transport na miejscu wliczony w cenę (metro po Barcelonie lub ewentualnie bus, wycieczki poza Barcelonę - klimatyzowany bus); - w Barcelonie: Stadion Camp Nou i muzeum FC Barcelona, spektakl Grające fontanny, Katedra Św. Eulalii i Pałac Królewski, dzielnica gotycka, bulwary Las Ramblas, muzeum sztuki katalońskiej, muzeum Picassa, Barcelona Gaudiego, w tym Sagroda Familia i park Guell, wzgórze Montjuich ze stadionem olimpijskim, port Barcelona z oceanarium; - wycieczki: do Montserrat - Klasztor Benedyktynów oraz Girona + Figueres, (muzeum S. Dali); - bilety wstępu; - 2 razy po 3 godz. wypoczynek nad morzem; - ubezpieczenie KL, NNW, BP; - wszystkie koszty muszą być wkalkulowane w cenę wycieczki, uczestnicy nie mogą ponosić żadnych dodatkowych ukrytych kosztów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienia realizowane jest w ramach Projektu Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społeczenego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY SOLTUR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY SOLTUR SP. Z O.O.
- BIURO PODRÓŻY SOLTUR sp. z o. o., Pl. Szczepański 5, 31-011 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100215,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79900,00
Oferta z najniższą ceną: 73950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 106534,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w podziale na zadania
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Usługa organizacji 5-cio dniowej wycieczki do Andaluzji dla 35 osób w lutym 2025 roku
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.