To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Łódź: Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i Rejonów.
Numer ogłoszenia: 1092 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386092 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 042 6162273.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i Rejonów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie Nnr 1. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 3 Sprzątanie pomieszczeń biurowych ,wc i korytarzy o powierzchni 1418,30m2-we wszystkie dni robocze Zamawiającego po godz. 15.00. w tym: mycie, pastowanie i polerowanie wykładzin PCV odpowiednimi środkami chemicznymi około 50% powierzchni ogólnej, lamperii drewnianej , usuwanie brudu i kurzu z biurek, szafek, szaf , krzeseł ,map , obrazów parapetów ( w przypadku nie zalegania dokumentacji), opróżnianie koszy na śmieci i niszczarek 50 szt. o poj 60 l, odkurzanie wykładzin dywanowych - we wszystkie dni robocze, . mycie i pastowanie podłogi na korytarzu typu lastryko odpowiednimi środkami chemicznymi raz w miesiącu, . dokładne sprzątanie 10 pomieszczeń wc (mycie czyszczenie i dezynfekcja umywalek, misek ustępowych armatury i innego wyposażenia oraz posadzek glazury i drzwi wejściowych) i korytarzy - we wszystkie dni robocze. . zaopatrzenie na cały rok :w papier toaletowy miękki (biały trzywarstwowy) przewidywana wielkość 1500 rolek do pojemników standardowych typ. Merida, ręczniki papierowe miękkie szt.150 typ zz , mydło w płynie i piankowe (pojemniki Meridy) po 10 litrów, odświeżacze powietrza 50 szt., kostki zapachowe 50 szt., płyn do mycia naczyń 15 litrów worków do śmieci ,uzupełnienie we wszystkie dni robocze 1000 paczek o poj. 60l, . mycie drzwi wejściowych do pokoi biurowych - raz w tygodniu, . mycie ścian w pomieszczeniach WC raz w miesiącu, . czyszczenie lamp oświetleniowych dwa razy w roku około 200 szt., . mycie okien i ram wraz z ościeżnicą - 3 razy w roku o pow. 700 m2. w miesiącach marzec, lipiec, październik ( nie wymaga technik specjalistycznych), w sekretariacie i pokoju Dyrektora cztery razy w roku (pok.210,212), . pranie wykładzin - dwa razy w roku (powierzchnia ca 50%) powierzchni ogólnej. . wycieranie aparatów telefonicznych, luster, grzejników, parapetów, koszy na śmieci, kontaktów i tapicerki meblowej oraz zdejmowanie pajęczyn raz w tygodniu, . odmrażanie i mycie 4 szt. lodówek 2 razy w roku . Pomieszczenia do sprzątania: 1. Piętro I: pok., 102, 108 i WC we wszystkie dni robocze , 103 (wg potrzeb po zgłoszeniu) oraz 111 i 112 (po zgłoszeniu nie częściej niż raz w miesiącu). 2. Piętro II: w całości z WC i hollem. - w ilości 12 pokoi we wszystkie dni robocze 3. Piętro III: (wszystkie pokoje 10 pokoi bez pokoi o numerze 301, 302) plus wc i holl we wszystkie dni robocze 4. Piętro XI: pokoje do sprzątania wszystkie pokoje, plus WC i holl- w ilości 9 pokoi -we wszystkie dni robocze 5. Piętro XIV: w całości WC i holl- w ilości 7 pokoi- we wszystkie dni robocze Prowadzenie zeszytu sprzątania (wpisywanie uwag dla sprzątaczek i odwrotnie).Sprzątaczki po pobraniu z portierni kluczy od pokoi zobowiązane są do otwierania wyłącznie pomieszczeń, w których będą wykonywały czynności. Zabrania się pozostawianie kluczy w zamkach Po zakończeniu sprzątania pracownice Wykonawcy muszą wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne z wyjątkiem komputerów oraz pozamykać okna i drzwi, oraz pozakręcać wszystkie punkty czerpania wody. Za zagubione klucze od pomieszczeń odpowiada firma sprzątająca Środki czystości, narzędzia pracy i urządzenia do sprzątania zabezpiecza Sprzątający. ZDW w Łodzi zatrudnia średnio około 100 pracowników. Środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy będą biologicznie neutralne i będą posiadały wymagane atesty , zezwolenia na stosowanie ich w Polsce..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1:Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi- sprzątanie pomieszczeń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGP GRUPA POLSKA Sp. z o.o, ul. Sportowa 6, Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41328,00
Oferta z najniższą ceną: 41328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91585,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.