Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Gniezno: Bulwar nad jeziorem Jelonek
Numer ogłoszenia: 109308 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4260427, fax 061 4261687.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bulwar nad jeziorem Jelonek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Roboty rozbiórkowe w zakresie: schody betonowe od ulicy Łaskiego, schody betonowe od strony jeziora Jelonek, nawierzchnia bulwaru, krawężniki, obrzeża trawnikowe, 2. Roboty betonowe: uzupełnienie stopni betonowych z wykonaniem podjazdów betonowych pod wózki od ulicy Łaskiego, schody betonowe od strony jeziora Jelonek, bulwar - ława betonowa z oporem pod obrzeża, 3. Schody betonowe od ulicy Łaskiego oraz od strony jeziora Jelonek, roboty żelbetowe - wykonanie i montaż prefabrykatów: okładziny schodów - żelbetowe płyty z lastryka płukanego, okładziny podestów - żelbetowe płyty z lastryka płukanego, okładziny pochylni dla wózków - żelbetowe płyty z lastryka płukanego, obrzeża betonowe, wykonanie i montaż balustrady, ułożenie nawierzchni z płyt betonowych - ścieżka i podnóże nowych schodów, 4. Bulwar - ułożenie nawierzchni z płyt betonowych, ułożenie obrzeży betonowych, 5. Uporządkowanie terenów zielonych. Wielkość zamówienia:poniżej 5.270.000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.65.10 - Deptaki Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.65.10 - Roboty budowlane w zakresie deptaków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków . W przetargu mogą brać udział Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz : nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wykonali w ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej dwa przedsięwzięcia, których zakresem rzeczowym było prowadzenie prac o charakterze tożsamym z zakresem przedmiotu zamówienia, dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie, następujących oświadczeń i dokumentów : Oświadczenia o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 24,ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, aktualnego wypisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważnej na dzień otwarcia ofert. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie każdorazowo przed upływem terminu ważności dostarczyć polisę OC na pozostały okres realizacji zamówienia, wykazu robót prowadzonych w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wskazać: nazwę obiektu, jego lokalizację, okres prowadzenia prac, zakres prac oraz wartość robót brutto, dowodu posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień otwarcia ofert. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie każdorazowo przed upływem terminu ważności dostarczyć dokumenty potwierdzające przynależność do PIIB na pozostały okres realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważną na dzień otwarcia ofert. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie każdorazowo przed upływem terminu ważności dostarczyć polisę OC na pozostały okres realizacji zamówienia; 4. wykaz robót prowadzonych w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wskazać : nazwę obiektu, jego lokalizację , okres prowadzenia prac, zakres prac oraz wartość robót brutto. 5. dowód posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień otwarcia ofert. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie każdorazowo przed upływem terminu ważności dostarczyć dokumenty potwierdzające przynależność do PIIB na pozostały okres realizacji zamówienia. 6. Oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 24,ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie 62-200 Gniezno ul.Lecha 6 pokój 44/45 w godzinach od 8:00 do 15:00 (cena formularz 5 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie 62-200 Gniezno ul.Lecha 6 pokój 44/45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Urządzenie Rodzinnych Ogrodów Działkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą" - etap II
- Bieżące remonty nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych w Gminie Gniezno w 2024 roku_postępowanie_2
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2236P m. Gołąbki - chodnik
- Budowa kanalizacji deszczowej Park Miejski, ul. Parkowa, pompownia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2150P w m. Mielno - budowa chodnika
- Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.