Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej
CePeLek SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 109308 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cepelek.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr I- Lampa szczelinowa ze stolikiem i tonometrem aplanacyjnym-1kpl Pakiet nr II- Diatermia elektrochirurgiczna-szt.1 Pakiet nr III-Autoklaw parowy komorowy-szt.6 Pakiet nr IV-Cykloergometr-szt.1 Pakiet nr V-Sprzęt rehabilitacyjny(stół rehab.-szt.4, przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego-szt.1, materac rehab..składany 3-częściowy-szt.2 , drobny sprzęt. rehab-2kpl.) Pakiet nr VI-Sprzęt rehabilitacyjny-stepper-szt.2 Pakiet nr VII- Ligator proktologiczny-szt.1 Pakiet nr VIII- Narzędzia chirurgiczne Pakiet nr IX- Wózek-stojak do butli tlenowych o poj.10l-szt.6 Pakiet nr X-Wieszaki ubraniowe stojące-szt.6 Pakiet nr XI-wózek inwalidzki-szt.1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0, 33.15.00.00-6, 33.19.11.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Wymagane prawem RP certyfikaty, atesty/dopuszczenia /zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r o wyrobach medycznych(Dz.U z 2010r. nr 107 poz. 679 ze zm.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska CePeLek SP ZOZ ,
00-911Warszawa, ul.Koszykowa 78 pokój nr 13 w godzinach 7.30-15.05.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Zamawiającego pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I- Lampa szczelinowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa szczelinowa ze stolikiem i tonometrem aplanacyjnym- 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II- Diatermia elektrochirurgiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia elektrochirurgiczna-aparat do wycinania i koagulowania zmian przy wykorzystaniu przepływu prądu wysokiej częstotliwości-szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III -Autoklawy parowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklawy parowe -szt.6 dwa autoklawy z demineralizatorem cztery autoklawy bez demineralizatora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.19.11.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV-Cycloergometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cycloergometr- sterowany mikrokomputerowo z elektrycznym pomiarem mocy-szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V-sprzęt rehabilitacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt rehabilitacyjny:stół rehabilitacyjny dwuczęściowy-4szt.,przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego-szt.3,materac rehabilitacyjny składany 3-czściowy -szt.2, drobny sprzęt rehabilitacyjny-1kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI-sprzęt rehabilitacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do ćwiczeń czynnych (stepper)-szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII-ligator prtoktologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ligator proktologiczny-szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8-narzędzia chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzedzia chirurgiczne : -nożyczki chirurgiczne,do zdejmowania szwów,preparacyjne. chirurgiczne proste, do bandazy. -imadła -pęsety -rękojeść do skalpela-szt.3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr IX- wózek-stojakdo butli tlenowych o poj.10l..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek-stojak do butli tlenowych opojemnosci10l.-6szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr X-wieszaki ubraniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszaki ubraniowe stojące ,stabilne, 5-8 ramienne do gabinetów medycznych -szt.6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr XI- wózek inwalidzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek inwalidzki ręczny-szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Zakup sprzętu ortopedycznego w podziale na 3 części
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.