eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoModernizacja drogi gminnej Nr 196019N Zielonka - Wałpusz; Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 413, 414/33 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 23.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Szczytno: Modernizacja drogi gminnej Nr 196019N Zielonka - Wałpusz; Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 413, 414/33 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 23.
Numer ogłoszenia: 109331 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172916 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6232580, 6232584, faks 089 6232592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej Nr 196019N Zielonka - Wałpusz; Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 413, 414/33 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 23..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia I. Modernizacja drogi gminnej Nr 196019N Zielonka - Wałpusz o dł. 1761 mb. Początek modernizowanej drogi zlokalizowany jest od skrzyżowania z drogą krajową Nr 58 Olsztynek - Szczuczyn. Lokalizacja modernizowanej drogi stanowi początek działki nr 220. Koniec modernizowanego odcinka drogi gminnej zlokalizowany jest na dz. nr 203 na wysokości zjazdu na drogę wewnętrzną dz. nr 191. W ramach wykonania zamówienia przewiduje się: 1. Roboty pomiarowe, 2. Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV - 20 cm głębokości koryta, 3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 10 cm., 4. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm., 5. Oczyszczenie przepustów z namułu, 6. Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do gr. 4 cm, 7. Ręczne karczowanie korzeni drzew, 8. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym, 9. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wyrównawcza), 10. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni bitumicznej, 11. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna), 12. Profilowanie pobocza, 13. Ustawienie oznakowania pionowego. Dane geometryczne: - docelowa szerokość jezdni - 4,5 - 5,0 m., - spadek poprzeczny nawierzchni - do 2%, - maksymalne pochylenie podłużne - 2,0%, - szerokość poboczy gruntowych od 0,5 do 1,0 m, - spadek pobocza - 3-5% Przekroje normalne Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni na poszerzeniu: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 3 cm., - warstwa wyrównawcza do zaklinowania podbudowy z kruszywa łamanego - gr. 4 cm., - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - gr. 20 cm. Konstrukcja nawierzchni na pozostałych odcinkach drogi : - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 3 cm. Konstrukcja zjazdów gospodarczych i indywidualnych o istniejącej nawierzchni gruntowej: - nawierzchnia z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - gr. 10 cm. II Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 413, 414/33. Początek projektowanego odcinka w km. 0+000,00 stanowi krawędź jezdni bitumicznej drogi krajowej Nr 53 Olsztyn - Ostrołęka. Punkt końcowy tj. km 0+306,82 znajduje się na przecięciu osi projektowanej drogi wewnętrznej i osi zjazdu na drogę o nawierzchni gruntowej. W km 0+133,11 strona lewa znajduje się zjazd publiczny - łącznik do istniejącej drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej Olszyny - Wawrochy. Początek i koniec projektowanego odcinka zostały zastabilizowane w terenie w sposób trwały. W ciągu tej drogi w km 0+133,11 występuje krótki łącznik - zjazd publiczny L= 85,75m do sąsiedniej drogi gminnej Olszyny-Wawrochy. Uwzględniając obecny stan nawierzchni żwirowej oraz jej utrwalony w terenie przebieg przewiduje się wykonanie robót polegających na: - przełożenie kabla telekomunikacyjnego typu XzTKMXpw 10x4x0,5 poza nawierzchnię bitumiczną - ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem (wtopiony) - wykonaniu robót ziemnych ( wykopy i nasypy) - wykonaniu koryta głębokość 0 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna o grubości 10 cm - wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,5 warstwa dolna o grubości 10 cm - wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 2010 grub. 4 cm warstwa wiążąca - wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 2010 grub. 4 cm warstwa ścieralna - uzupełnienie poboczy pospółką 10 cm. - oznakowanie pionowe przebudowywanego odcinka drogi - wykonanie zjazdów gospodarczych z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 20 cm i zjazdów publicznych o konstrukcji jak droga główna. W km 0+000,00 - 0+020,00 konstrukcja następująca: - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16 P 50/70 2010 grub. 10 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 2010 grub. 8 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 2010 grub. 5 cm Pobocze obustronne 2x 1,00 m grub. 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5. Przekrój normalny: - szerokość jezdni - 5,00 m w przekroju szlakowym, - szerokość poboczy - 2 x 1,00 m - szerokość korony - 7,00 III. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 23. Początek projektowanego odcinka w km 0+000,00 stanowi krawędź jezdni bitumicznej drogi krajowej nr 53 Olsztyn-Ostrołęka. Punkt końcowy tj. km 0+189,27 znajduje się na końcu zabudowy wsi. Początek i koniec projektowanego odcinka zostały zastabilizowane w terenie w sposób trwały. Uwzględniając obecny stan nawierzchni żwirowej oraz jej utrwalony w terenie przebieg przewiduje się wykonanie robót polegających na: - ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem (wtopiony), - wykonaniu robót ziemnych (wykopy i nasypy) - wykonaniu koryta głębokość 0 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna o grubości 10 cm, - wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,5 warstwa dolna o grubości 10 cm, - wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 2010 grub. 4 cm warstwa ścieralna, - uzupełnienie poboczy pospółką 10 cm. - oznakowanie pionowe przebudowywanego odcinka drogi oraz wykonanie zjazdów gospodarczych z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 20 cm. W km 0+000,00 - 0+020,00 konstrukcja następująca: - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16 P 50/70 2010 grub. 10 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 2010 grub. 8 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 2010 grub. 5 cm Pobocze obustronne 2 x 1,00 m grub. 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5. Przekrój normalny: - szerokość jezdni - 5,00 m w przekroju szlakowym, - szerokość poboczy - 2 x 1,00 m - szerokość korony - 7,00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z.o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 566246,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 617843,58

  • Oferta z najniższą ceną: 617843,58 / Oferta z najwyższą ceną: 717594,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.