eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPRZEGLĄDY OKRESOWE ŁADOWAREK WRAZ Z WYMIANĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ WYKONYWANIEM NAPRAW BIEŻĄCYCH I UTRZYMANIEM GWARANCJI (STACJE PRZEŁADUNKOWE)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-18

Ogłoszenie nr 109335 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.

Olsztyn: PRZEGLĄDY OKRESOWE ŁADOWAREK WRAZ Z WYMIANĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ WYKONYWANIEM NAPRAW BIEŻĄCYCH I UTRZYMANIEM GWARANCJI (STACJE PRZEŁADUNKOWE)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529290-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 51073404900000, ul. ul. Lubelska 53, 10410 Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 513 71 01, faks , e-mail b.baginska@zgok.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zgok.olsztyn.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEGLĄDY OKRESOWE ŁADOWAREK WRAZ Z WYMIANĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ WYKONYWANIEM NAPRAW BIEŻĄCYCH I UTRZYMANIEM GWARANCJI (STACJE PRZEŁADUNKOWE)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZGOK/PN/27/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe ładowarek wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywaniem napraw bieżących z zapewnieniem utrzymania gwarancji. Miejscem dokonywania przeglądów okresowych oraz napraw ładowarek będzie: a) SP Medyny (adres Medyny 51, 11-100 Lidzbark Warmiński). b) SP Polska Wieś (adres Polska Wieś 24A, 11-700 Mrągowo). c) SP Trelkowo (adres Trelkowo 80, 12-100 Szczytno). 2. Przeglądy okresowe będą wykonywane zgodnie z harmonogramem serwisowania Dokumentacji Techniczno-Ruchowej oraz aktualnym stanem technicznym ładowarek. Przeglądy okresowe będą obejmować dojazd do miejsca użytkowania ładowarek, robociznę, części zamienne, eksploatacyjne itp. wyłącznie fabrycznie nowe. 3. Naprawy bieżące będą dokonywane według potrzeb i na zgłoszenie Zamawiającego. Szacunkowa ilość roboczogodzin w zakresie napraw bieżących wynosi 150 roboczogodzin. Wszelkie części zamienne, zużywające się konieczne do wykonania napraw bieżących zapewni Zamawiający na podstawie odrębnych zamówień. 4. Dodatkowo Wykonawca prowadzić będzie dziennik konserwacji trzech nośników teleskopowych oraz zapewni udział konserwatora podczas okresowych badań Urzędu Dozoru Technicznego. 5. Wymagania narzucone art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 5.1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby wszystkie prace związane z wykonywaniem czynności przeglądów, wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz napraw bieżących objętych zamówieniem, tj. prace mechaników, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50110000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: W ww. postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta przez Wykonawcę "ABOT B&J" Sp. z o.o., ul. Lubelska 43a, 10-410 Olsztyn. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 112 545,00 zł brutto. Oferta Wykonawcy "ABOT B&J" Sp. z o.o. (141 154,80 zł brutto) przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP: Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.