eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja Szko³y Podstawowej nr 319 przy ul. Zwi±zku Walki M³odych 10 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-07-18

Og³oszenie nr 109336 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.

Warszawa: Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 319 przy ul. Zwi±zku Walki M³odych 10 w Warszawie.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 529618-N-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02777 Warszawa, pañstwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02, e-mail zam_publ@ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 319 przy ul. Zwi±zku Walki M³odych 10 w Warszawie.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.32.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 319 przy ul. Zwi±zku Walki M³odych 10 w Warszawie. 1) Informacje ogólne: Budynek objêty opracowaniem jest budynkiem z³o¿onym. Sk³ada siê 4 z czê¶ci, z czego 3 czê¶ci nale¿± do szko³y, a 1 do przedszkola. W/w budynek jest wolnostoj±cym obiektem 1 - 3 kondygnacyjnym, czê¶ciowo podpiwniczonym, usytuowanym na dzia³kach nr 8/3 i 8/6 w obrêbie 1-10-10 przy ul. Zwi±zku Walki M³odych 10 na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Dach budynku p³aski kryty pap± termozgrzewaln±. G³ówne wej¶cie do budynku prowadzi od ul. ZWM. 2) Planowane roboty budowlane: Postêpowanie dotyczy robót budowlanych na parterze budynku Szko³y Podstawowej nr 319 przy ul. ZWM 10 o powierzchni 3 606,74 m2. Z postêpowania zosta³y wy³±czone: jadalnia, szatnia, forum wraz z przyleg³ymi bezpo¶rednio korytarzami oraz czê¶æ rozbudowana w 2016 r. Zakres do realizacji zosta³ oznaczony na rzucie parteru. Zakres robót budowlanych: * roboty zabezpieczaj±ce * demonta¿ listew odbojowych drewnianych * przygotowanie pod³o¿a - ¶ciany, (czyszczenie, odt³uszczanie) * naprawa tynku mineralnego na ¶cianach po zdemontowanych listwach odbojowych * zeskrobanie i zmycie starej farby * gruntowanie * g³adzie gipsowe dwuwarstwowe na ¶cianach i sufitach * dwukrotne malowanie farbami lateksowymi * dwukrotne lakierowanie ¶cian lakierem uretanowo-akrylowym 3) Wymagania zwi±zane z realizacja zamówienia: Realizacja inwestycji winna byæ prowadzona bez zbêdnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych i wyposa¿enia, które nale¿y zabezpieczyæ, a w przypadku uszkodzenia odtworzyæ. Obecnie, w Szkole Podstawowej trwa modernizacja instalacji elektrycznej. Stan zaawansowania robót elektrycznych na parterze pozwala na prowadzenie prac przewidzianych w postêpowaniu. Szczegó³owy harmonogram zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Wszystkie materia³y musz± posiadaæ wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty i dopuszczenia. Przy wykonywaniu robót nale¿y stosowaæ siê do przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materia³ów budowlanych. Obowi±zki wynikaj±ce z klauzuli spo³ecznej: 1. Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu stosuje klauzulê spo³eczn± na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia, ¿e czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez ca³y okres wykonywania przedmiotu umowy bêd± wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracê nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych ju¿ osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 3 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia a) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; b) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 6. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 ust. 1 pkt 8) i 9) umowy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3 czynno¶ci. 7. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa powy¿ej, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la równie¿ ww. tre¶æ stanowi±ca za³±cznik nr 1 do wzoru umowy oraz: ? wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SIWZ ? Zakres zamówienia - za³±cznik nr 8a do SIWZ ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - za³±cznik nr 8b do SIWZ stanowi±cy równocze¶nie za³±cznik nr 2 do wzoru umowy; ? Przedmiar robót - za³±cznik nr 8c do SIWZ;

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45410000-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT212090.29
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
PAL- BUD Pawe³ Borusiñski, , ul. Marsza³kowska 62 lok. 59, 00-545, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 193866,55
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 193866,55
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 260026,21
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.