To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-21
Lublin: Remont siedziby Ośrodka Leczenia Uzależnień przy ul. Karłowicza 1 w Lublinie
Numer ogłoszenia: 109345 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61897 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Leczenia Uzależnień SP ZOZ, ul. Karłowicza 1, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5347219, faks 081 5347219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont siedziby Ośrodka Leczenia Uzależnień przy ul. Karłowicza 1 w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie prac malarskich ścian i sufitów. Przed wykonaniem wymalowań należy przygotować powierzchnie przez reperację pęknięć i ewentualnych ubytków. 2. Przewiduje się malowanie sufitów farbami emulsyjnymi i ścian zmywalnymi farbami lateksowymi 3. Wymianę tapet natryskowych 4. Szpachlowanie i malowanie f. ftalową ościeżnic drzwiowych oraz malowanie rurek c.o. 5. Obłożenie ścian w wiatrołapie płytą g-k 6. Remont sufitów podwieszanych polegający na wymianie płyt sufitowych oraz uszkodzonych elementów rusztu a także wypoziomowanie płaszczyzny sufitu. 7. Wymiana wykładzin PCW wraz z wymianą podłoży cementowych na posadzki z płytek terakoty 8. Czyszczenie i konserwacja pozostałych wykładzin PCW polegająca na mechanicznym oczyszczeniu wykładzin i ich zaimpregnowaniu. 9. Wymiana głównych drzwi wejściowych 10. Demontaż i ponowny montaż drzwi na korytarz I piętra z jednoczesnym wzmocnieniem ściany G-K w rejonie montażu drzwi 11. Dostawa i montaż rolet antywłamaniowych i żaluzji przeciwsłonecznych, po demontażu istniejących rolet antywłamaniowych 12. Wymiana skrzydeł drzwiowych do WC i archiwum 13. Wymiana misek ustępowych i baterii umywalkowych oraz poręczy dla niepełnosprawnych 14. Dostawa i montaż zabudów meblowych 15. Wykonanie fartucha z glazury przy umywalce w pomieszczeniu nr 104 16. Montaż osłon pod korbkami napędu rolet antywłamaniowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.22.20 - Tapetowanie ścian 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.45 - Instalowanie rolet .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- E-M-B Sp. z o.o., ul. Łęczyńska 58, 20-309 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228122,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 183270,00
Oferta z najniższą ceną: 183270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 202950,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.