Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Konin: Remont sanitariatów
Numer ogłoszenia: 109369 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 6 Szkoła Mistrzostwa Sportowego, ul. Bydgoska 2A, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2424180, fax 0-63 2424180.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum6.edu.konin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów w Gimnazjum nr 6 w Koninie. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje roboty budowlano-remontowe obejmujące wykonanie remontu kapitalnego i modernizację zespołu sanitariatów o powierzchni użytkowej 70,94 m2, na parterze budynku dydaktycznego, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną. Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik do SIWZ oraz w przedmiarach robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom remontowo - budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 40.000 PLN. 4.Nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2. 3.Dokumenty potwierdzające,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podst.ustawy z dn.15.12.2000r. o samorządowych zawodowych architektów,inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r.nr 5 poz.42 z późn.zm.) - zgodnie z zał. nr 3. 4.Wykaz wykonywanych co najmniej 2 robót w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,że roboty te zostały wykonane należycie-zgodnie z zał.nr 4. (Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót należy przyjąć: referencje,rekomendacje,listy polecające,podpisane protokoły odbioru robót, faktury VAT-jeżeli umowa przewidywała,że zapłata faktury nastąpi po należytym wykonaniu przedmiotu umowy, oraz inne dokumenty,z których treści wynika,że roboty zostały wykonane należycie) 5.Dokumenty na okoliczność potwierdzenia,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 40.000 PLN (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) -okres ubezpieczenia winien obejmować co najmniej dzień składania ofert. 6.Potwierdzenie dysponowania sprzętem technicznym koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia - na formularzu oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum6.edu.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 6 ul.Bydgoska 2A 62-510 Konin sekretariat.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Gimnazjum nr 6 ul.Bydgoska 2A 62-510 Konin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa niejałowych wyrobów medycznych i materiałów higienicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową schroniska dla bezdomnych zwierząt w Koninie.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - ul. Bzowska i ul. Orzeszkowej w miejscowości Ogrodzieniec
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Zwiększenie efektywności energetycznej w budynkach Urzędu Gminy i GOPS w Gminie Wądroże Wielkie
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- Wykonanie robót instalacji elektrycznej po powodzi w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.