eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary LubotyńDowożenie uczniów w roku szkolnym 2007/2008 do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Starym Lubotyniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Stary Lubotyń: Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2007/2008 do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Starym Lubotyniu
Numer ogłoszenia: 109372 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Lubotyń, Stary Lubotyń 42, 07-303 Stary Lubotyń, woj. mazowieckie, tel. 029 6446422, fax 029 6446425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubotyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2007/2008 do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Starym Lubotyniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dowożenie uczniów w roku szkolnym 2007/2008 do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Starym Lubotyniu z miejscowości położonych na terenie gminy oraz transport powrotny; 2) ilość dowożonych osób - 134 3) miejscowości: Sulęcin Szlachecki, Sulęcin Włościański, Grądziki, Kosewo Skrzyżowanie, Rogowo Folwark, Stare Rogowo, Koskowo, Stary Turobin, Rząśnik, Żochowo, Podbielko, Podbiele, Żyłowo, Rabędy; Organizacja dowożenia: dowożenie dzieci do szkół powinno, rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 7.30, a zakończyć o godz. 8.45, transport powrotny po zakończonych godzinach lekcyjnych powinien odbywać się w godzinach 13.00 - 16.00

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) i złożą dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających ich spełnienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku do SIWZ - załącznik nr 1); 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku do SIWZ - załącznik nr 2); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 7) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 10) propozycje organizacji dowożenia uczniów; 11) kosztorys ofertowy, który powinien określać cenę brutto całego zamówienia w skali miesiąca, z tym, że: - oferenci prowadzący działalność gospodarczą na własny rachunek przedstawią cenę za 1 km przejazdu i cenę wyżej wymienionej usługi w skali miesiąca, przyjmując średnią 21 dni w miesiącu; - oferenci reprezentujący przedsiębiorstwa komunikacji samochodowej przedstawią ceny biletów miesięcznych obowiązujących w dniu przetargu i cenę w/w usługi w skali miesiąca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Bezpłatny miesięczny limit dodatkowych kilometrów do dyspozycji Zamawiającego - 10
  • 3. Ilość dodatkowych bezpłatnych przejazdów miesięcznych potwierdzona łączną wartością - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubotyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starym Lubotyniu 07-303 Stary Lubotyń 42 pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Starym Lubotyniu 07-303 Stary Lubotyń 42 pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.