Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Miechów: Przebudowa dróg powiatowych w 2014r., administrowanych przez ZDP w Miechowie z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 109378 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830742, faks 041 3831832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.miechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych w 2014r., administrowanych przez ZDP w Miechowie z podziałem na 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych w 2014r., administrowanych przez ZDP w Miechowie z podziałem na 2 zadania: Zad.1- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171K relacji Wysocice - Barbarka, dł. 1,035 km, od km 0+100 do km 1+135. Zad.2- Przebudowa drogi powiatowej nr 1191K relacji Podleśna Wola Górna - Antolka - Giebułtów, w m. Cisie, dł. 1,550km, odc. od km 5+160 do km 5+170 i w km 6+000 do km 7+540 oraz w m. Tochołów, dł. 1,500km, odc. od km 9+779 do km 11+279. Wykonawca w cenie oferty musi ująć koszty badań laboratoryjnych warstw bitumicznych w zakresie zgodnym z SST oraz badanie cech geometrycznych nawierzchni bitumicznej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.30.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, (art.45 ust.2 Pzp.) w kwocie: Zad.1 - 5 000zł Zad.2 - 5 000zł Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków przez wykonawcę, art.22 ust.1 Pzp (zał. do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla zadań 1-2 jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z remontem, przebudową, rozbudową lub budową dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto min. 200tys. zł oraz załączy poświadczenie określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: - Wytwórnia mas bitumicznych - min. 1 szt. - Rozściełacz/rozkładarka mas bitumicznych - min. 1 szt. - Walce drogowe - min. 2 szt. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą - Kierownik budowy, minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie - złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków przez wykonawcę, art.22 ust.1 Pzp (zał. do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla zadań 1-2 jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z remontem, przebudową, rozbudową lub budową dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto min. 200tys. zł oraz załączy poświadczenie określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi netto i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia brutto
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Terminy realizacji przedmiotu zamówienia ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, pożary, powodzie), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np.: - wykopaliska archeologiczne itp uniemożliwiające wykonywanie robót. - w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na termin realizacji umowy, - zmiany (zwiększenia) zakresu robót przez Zamawiającego. - pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku Vat.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie
32-200 Miechów
ul. Warszawska 11
tel./fax (41) 38- 318- 27,
(41) 38- 307- 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie 32-200 Miechów ul. Warszawska 11 pok. nr.1 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1/ Przebudowa drogi powiatowej nr 1171K relacji Wysocice - Barbarka, dł. 1,035 km, od km 0+100 do km 1+135..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót i lokalizacja są określone w przedmiarach robót. Zakres robót obejmuje między innymi: zad.1 Rob. pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, mech. ścinanie drzew i karczowanie pni, rozebranie: naw. zjazdów z bet., przepustów rurowych, murków czołowych, krawężników, obrzeży, naw. chodników z kostki, ogrodzenia z siatki oraz frezowanie naw. bitumicznej, skropienie naw., wywóz gruzu, roboty ziemne: wyk. koryta, renowacja rowów, ścinka poboczy, formowanie nasypu, przepusty rurowe, ścianki czołowe na przepustach, odmulenie istn. przepustów, umocnienie dna rowu korytkami bet., skarp elem. ażurowymi, wyk. studni na wylocie kolektora, wyk. warstwy odcinającej z piasku, podbudowy dolnej i górnej z kruszyw łamanych, ustawienie krawężników i obrzeży na ławie bet. wyk. nawierzchni chodników i zjazdów z kostki bet., wyrównanie istniejącej naw. mieszanką mineralno-bitumiczną, wyk. warstwy wiążącej, ścieralnej gr. 4cm dla ruchu KR2, plantowanie poboczy, utwardzenie poboczy, ustawienie barier stalowych, poręczy ochronnych stalowych, ustawienie znaków pionowych, odbudowa rozebranego ogrodzenia z siatki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.2- Przebudowa drogi powiatowej nr 1191K relacji Podleśna Wola Górna - Antolka - Giebułtów, w m. Cisie, dł. 1,550km, odc. od km 5+160 do km 5+170 i w km 6+000 do km 7+540 oraz w m. Tochołów, dł. 1,500km, odc. od km 9+779 do km 11+279..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót i lokalizacja są określone w przedmiarach robót. zad.2 Rob. pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, frezowanie naw. bitumicznej, skropienie naw., wyrównanie istniejącej naw. mieszanką mineralno-bitumiczną, wyk. warstwy ścieralnej gr. 4cm dla ruchu KR2, utwardzenie poboczy materiałem kamiennym i destruktem, plantowanie poboczy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH Z PRZEZNACZENIEM NA POTRZEBY ŻYWIENIOWE DO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 W MIECHOWIE
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w 2025 roku
- "Zakup samochodu dla Straży Miejskiej w Miechowie wraz ze stacją ładowania"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie oraz wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.