eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostaw drzew, krzewów i róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 1Dostawa drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 2Dostawa krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 3Dostawa róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-01

Zabrze: Dostaw drzew, krzewów i róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 1: Dostawa drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 3: Dostawa róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 10945 - 2016; data zamieszczenia: 01.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw drzew, krzewów i róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 1: Dostawa drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 3: Dostawa róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiału szkółkarskiego, tj. drzew, krzewów i róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu z podziałem na zadania. Zadanie nr 1: Dostawa drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 3: Dostawa róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.20.00-3, 03.12.11.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - skrócony termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie takich jak: I zmiana terminu realizacji, w przypadku: - wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - na skutek zdarzeń losowych, opóźnień lub innych obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego II w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek - zaakceptowanych przez Zamawiającego, 2. zmiana osób odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy (kierownik zadania, brygadzista) jest dopuszczalna tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego i pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji oraz spełniania wymagań określonych w SIWZ, 3. zmiana osób reprezentujących strony Zamawiającego lub Wykonawcy - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 4. zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego- w szczególności: zmiana adresu, zmiana nazwy. Zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana NIP, REGON - z przyczyn zewnętrznych, 5. w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa - zmiany w umowie w tym zakresie, 6. zmiana stawki podatku VAT jest możliwa w przypadku zmian regulacji prawnych podczas obowiązywania umowy; w przypadku wzrostu stawki VAT, wartość brutto umowy nie ulegnie zmianie. W przypadku obniżenia stawki VAT, wartość brutto umowy zostanie odpowiednio zmniejszona. 7. zmiany podwykonawców za pisemną zgodą Zamawiającego - dotyczy zakresu, który można powierzyć podwykonawcom, 8. obniżenie wartości umowy - w przypadku gdy zakres prac opisany w SIWZ ze względów technicznych, ekonomicznych lub formalno-prawnych nie będzie konieczny do wykonania lub nie leży w interesie Zamawiającego, 9. zapłata wynagrodzenia - w uzasadnionych przypadkach możliwa jest zmiana sposobu, formy i terminu płatności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl (wybrać po lewej:Urząd Miejski,następnie po lewej:Zamówienia Publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, II piętro, pokój 219, tel. 032 37 33 516.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: od dnia 10.10.2016 r. do: 04.11.2016 r. - dostawa drzew 10.11.2016 r. - dostawa krzewów 10.11.2016 r. - dostawa róż.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Szczegółowy opis zawiera Część IV SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. skrócony termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. skrócony termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. skrócony termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.