Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-01
Zabrze: Dostaw drzew, krzewów i róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.
Zadanie nr 1: Dostawa drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 3: Dostawa róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 10945 - 2016; data zamieszczenia: 01.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw drzew, krzewów i róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 1: Dostawa drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 3: Dostawa róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiału szkółkarskiego, tj. drzew, krzewów i róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu z podziałem na zadania. Zadanie nr 1: Dostawa drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Zadanie nr 3: Dostawa róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.20.00-3, 03.12.11.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - skrócony termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie takich jak: I zmiana terminu realizacji, w przypadku: - wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - na skutek zdarzeń losowych, opóźnień lub innych obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego II w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek - zaakceptowanych przez Zamawiającego, 2. zmiana osób odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy (kierownik zadania, brygadzista) jest dopuszczalna tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego i pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji oraz spełniania wymagań określonych w SIWZ, 3. zmiana osób reprezentujących strony Zamawiającego lub Wykonawcy - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 4. zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego- w szczególności: zmiana adresu, zmiana nazwy. Zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana NIP, REGON - z przyczyn zewnętrznych, 5. w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa - zmiany w umowie w tym zakresie, 6. zmiana stawki podatku VAT jest możliwa w przypadku zmian regulacji prawnych podczas obowiązywania umowy; w przypadku wzrostu stawki VAT, wartość brutto umowy nie ulegnie zmianie. W przypadku obniżenia stawki VAT, wartość brutto umowy zostanie odpowiednio zmniejszona. 7. zmiany podwykonawców za pisemną zgodą Zamawiającego - dotyczy zakresu, który można powierzyć podwykonawcom, 8. obniżenie wartości umowy - w przypadku gdy zakres prac opisany w SIWZ ze względów technicznych, ekonomicznych lub formalno-prawnych nie będzie konieczny do wykonania lub nie leży w interesie Zamawiającego, 9. zapłata wynagrodzenia - w uzasadnionych przypadkach możliwa jest zmiana sposobu, formy i terminu płatności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl (wybrać po lewej:Urząd Miejski,następnie po lewej:Zamówienia Publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, II piętro, pokój 219, tel. 032 37 33 516.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: od dnia 10.10.2016 r. do: 04.11.2016 r. - dostawa drzew 10.11.2016 r. - dostawa krzewów 10.11.2016 r. - dostawa róż.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę drzew do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu. Szczegółowy opis zawiera Część IV SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócony termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę krzewów do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócony termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę róż do nasadzeń w terenach zieleni miejskiej w Zabrzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócony termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK - ZADANIE 1
- DOSTAWA MOBILNEGO LASERA DIODOWEGO I PLATFORMY ZABIEGOWEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I SPRZĘTU
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.