eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie remontu i modernizacji pomieszczeń bloku żywieniowego oraz wymiany instalacji sanitarnej w pomieszczeniach kuchennych, WC i stołówce w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Wrocław: Wykonanie remontu i modernizacji pomieszczeń bloku żywieniowego oraz wymiany instalacji sanitarnej w pomieszczeniach kuchennych, WC i stołówce w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl.
Numer ogłoszenia: 109470 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444908, fax 071 3424901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.ohp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i modernizacji pomieszczeń bloku żywieniowego oraz wymiany instalacji sanitarnej w pomieszczeniach kuchennych, WC i stołówce w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji pomieszczeń bloku żywieniowego oraz wymiany instalacji sanitarnej w pomieszczeniach kuchennych, WC i stołówce w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl. przy ul. Cukrowniczej 8., podzielonych na dwa zadania częściowe (dwa pakiety): A Zadanie nr 1 (pakiet nr 1) Wykonanie prac ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych wewnątrz budynku bloku żywieniowego oraz budynku kotłowni. B Zadanie nr 2 (pakiet nr 2) Wykonanie prac termoizolacyjnych (ocieplenie) z wyprawą tynkarską, na zewnątrz budynku bloku żywieniowego i łącznika łączącego budynek bloku żywieniowego z budynkiem internatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla dwóch zadań częściowych określają: 1) Rozdział nr 2 do SIWZ 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 3) Przedmiary robót - kosztorysy ślepe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Dla zadania nr 1. pkt. a. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, pkt. b. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, pkt. c. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje na następujących stanowiskach: - Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi - minimum 1 osoba - Majster w branży ogólnobudowlanej - minimum 1 osoba - Majster w branży elektrycznej - minimum 1 osoba Dla zadania nr 2. pkt. a. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, pkt. b. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, pkt. c. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje na następujących stanowiskach: - Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi - minimum 1 osoba - Majster w branży ogólnobudowlanej - minimum 1 osoba
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: pkt. 1) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - według wzoru załącznik nr 2 pkt. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z tytułu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - według wzoru załącznik nr 3 pkt. 3) Wykaz osób na stanowiskach kierowniczych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4a (dla zadania nr 1) pkt. 4) Wykaz osób na stanowiskach kierowniczych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4b (dla zadania nr 2) pkt. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.ohp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP ul. Wybrzeże J. Słowackiego 9 50-413 Wrocław.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP ul. Wybrzeże J. Słowackiego 9 50-413 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji udzielają: W zakresie procedury przetargowej Andrzej Łabowski - Spec. ds. logistyki DWK OHP we Wrocławiu tel. (071) 344-65-70, 344-49-08 W zakresie przedmiotu zamówienia Jan Stadnik - Z-ca Kier. OSiW OHP w Ząbkowicach Śl. tel. (074) 641-01-38, 641-01-39

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych wewnątrz budynku bloku żywieniowego oraz budynku kotłowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: wymianę głównej rury kanalizacyjnej umiejscowionej w budynku kotłowni, wymianę instalacji c.o, i instalacji wodno - kanalizacyjnej, wymianę grzejników, opraw oświetleniowych, ułożenie kafelek na podłodze, ścianach i sufitach oraz wymianę wszystkich drzwi. Prace wykonywane będą w całym bloku żywieniowym tj. w korytarzu, pomieszczeniach kuchennych, gospodarczych, WC i stołówce. W stołówce oprócz wymiany grzejników i malowania, należy również wykonać modernizację instalacji elektrycznej oświetleniowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.26.25.20-2, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac termoizolacyjnych (ocieplenie) z wyprawą tynkarską, na zewnątrz budynku bloku żywieniowego i łącznika łączącego budynek bloku żywieniowego z budynkiem internatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie ocieplenia budynku bloku żywieniowego w którym mieszczą się pomieszczenia kuchenne, gospodarcze, WC i stołówka, oraz łącznika (korytarza) między budynkiem bloku żywieniowego a budynkiem internatu, a także naprawa instalacji odgromowej. Ocieplenie wykonać należy płytami styropianowymi o grubości 10 cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.